Skrevet av Emne: Pedofile blir tatt på direkten i USA  (Lest 11707 ganger)

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #120 : 25. august 2007, 14:27 »

Fint! Et bevis på det jeg har sagt. De prøver seff å få gjort sånn at de er psykisk ustabile, sinnsyke i øyeblikket, mentalt tilbakestånede osv for å få kortere eller bedre straff. Og de som kan ha sympati for en mann som denne ser jeg på som mentalt tilbakestående.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #121 : 25. august 2007, 14:34 »
Jeg foreslår at du tar faget norsk om igjen. Ingen har i denne tråden vist sympati med pedofile.
Hvis noen hadde sagt at de forsto de dypere aspektene i denne galskapen, så ville de vært i beste fall empatiske uten å ha sympati med dem.

Jeg anbefaler http://no.wikipedia.org/wiki/Sympati

Hvem har i denne tråden forsvart pedofile? Det er din juvenile måte å "argumentere" på som har blitt angrepet, og det er ikke det samme som å si at pedofili er greit.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #122 : 25. august 2007, 14:35 »
Fint! Et bevis på det jeg har sagt. De prøver seff å få gjort sånn at de er psykisk ustabile, sinnsyke i øyeblikket, mentalt tilbakestånede osv for å få kortere eller bedre straff. Og de som kan ha sympati for en mann som denne ser jeg på som mentalt tilbakestående.

Tenk om du, med bakgrunn i hvordan du skriver, ble diagnosert "mentalt tilbakestående".

Tenk også på følgende dilemma. Du sier at mennesker som er mentalt tilbakestående skal dømmes og straffes på lik linje som oss andre. Eller mener du at dette gjelder kun gove forbrytelser? Hvor går grensen?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #123 : 25. august 2007, 14:41 »
Pedofili er en parafili der personen er seksuelt tiltrukket primært eller utelukkende til prepubertale eller peripubertale barn. Pedofili er klassifisert som en psykisk lidelse av standard diagnosehåndbøker som DSM IV og ICD-10. En person med denne tiltrekningen kalles pedofil.[1]

I motsetning til den generelt aksepterte medisinske definisjonen, brukes begrepet pedofil også hverdagslig om voksne som er seksuelt tiltrukket til barn eller tenåringer under den lokale seksuelle lavalderen[2], og om personer som har forgrepet seg seksuelt på et barn.


Pedofile som blir tatt, blir straffet. end of story. Det store temaet er om straffen virker!

Verden går ikke under hvis en tyv stjeler en videospiller til... Men at enda et barn blir misbrukt er et enormt tap for den det rammer og familien rundt.


Utlogget Zuul

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #124 : 25. august 2007, 15:55 »
Tenk om du, med bakgrunn i hvordan du skriver, ble diagnosert "mentalt tilbakestående".

Tenk også på følgende dilemma. Du sier at mennesker som er mentalt tilbakestående skal dømmes og straffes på lik linje som oss andre. Eller mener du at dette gjelder kun gove forbrytelser? Hvor går grensen?
hva mener du med tenk om her Varg Thor???

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #125 : 25. august 2007, 17:55 »

Hvem har i denne tråden forsvart pedofile? Det er din juvenile måte å "argumentere" på som har blitt angrepet, og det er ikke det samme som å si at pedofili er greit.

Neivel. Da er det vel bare jeg som er rar da.. For i mine øyene har veldig mange er blitt forferdelig opprørt over at man kunne lage et program om disse her, og at fytti rakern dette er jo rene middelalderen. Gapestokken ble borte for lenge siden osv. Og dette har folk sagt uten å alltid hentyde til noen av mine innlegg. Så hvis ikke du kaller det å forsvare eller vise sympati for pedofile så greit. Da får vi bare være enige om å være uenig. 


Pedofili er en parafili der personen er seksuelt tiltrukket primært eller utelukkende til prepubertale eller peripubertale barn. Pedofili er klassifisert som en psykisk lidelse av standard diagnosehåndbøker som DSM IV og ICD-10. En person med denne tiltrekningen kalles pedofil.[1]

I motsetning til den generelt aksepterte medisinske definisjonen, brukes begrepet pedofil også hverdagslig om voksne som er seksuelt tiltrukket til barn eller tenåringer under den lokale seksuelle lavalderen[2], og om personer som har forgrepet seg seksuelt på et barn.


Pedofile som blir tatt, blir straffet. end of story. Det store temaet er om straffen virker!

Verden går ikke under hvis en tyv stjeler en videospiller til... Men at enda et barn blir misbrukt er et enormt tap for den det rammer og familien rundt.


Pskisk lidelse eller ei. Jeg hadde tatt selvmord hadde jeg fått sånne lyster. Det er utilgivelig uansett om noen forskere ser på det som en psykisk lidelse. Og som hege understreket for litt siden. Er det søren ikke mange som blir friske.
Derfor er det ikke vits i å whine om at det er en psykisk lidelse hele tiden. Det en sinnsyk ting å gjøre uansett.

MEN! Nå ser jeg meg ferdig i denne diskusjonen for dere har dere meninger og jeg har mine. Så jeg kommer ikke til å poste noe mer i denne tråden. Som noen har som sitat her på forumet: Å diskutere på internett er det samme som å være med i paraolympiskleker. Man vinner aldri..


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #126 : 25. august 2007, 18:00 »
Sitat
Som noen har som sitat her på forumet: Å diskutere på internett er det samme som å være med i paraolympiskleker. Man vinner aldri..
Sitatet var vel strengt tatt "å diskutere på nett er som å delta i paralympics: om man vinner er man likevel tilbakestående." Vær vennlig å rett meg om jeg skulle ta feil... Wink

Moron, thy name is muskelapen.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Zuul

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #127 : 25. august 2007, 18:02 »
Det var slemt sagt om Morons Shocked

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #128 : 25. august 2007, 18:09 »
hva mener du med tenk om her Varg Thor???

Grin
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #129 : 25. august 2007, 18:10 »
Sitatet var vel strengt tatt "å diskutere på nett er som å delta i paralympics: om man vinner er man likevel tilbakestående." Vær vennlig å rett meg om jeg skulle ta feil... Wink

Moron, thy name is muskelapen.

hehe nei riktig det der. Huska ikke helt og gadd ikke å lete for husket ikke hvilken bruker som hadde det.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #130 : 25. august 2007, 18:11 »
sympati?

Vanskelig å diskutere med noen som ikke greier å komme med noe forståelig.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #131 : 25. august 2007, 18:21 »
hehe nei riktig det der. Huska ikke helt og gadd ikke å lete for husket ikke hvilken bruker som hadde det.
Det du skrev var jo mye i retning Bush sin fine "trick me once"-variant..Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Pedofile blir tatt på direkten i USA
« #132 : 26. august 2007, 16:14 »
Det er en hel verden mellom "skappedofile" og utøvende pedofile. Førstnevnte synes jeg bare synd på.
I'll be back( bigger than ever before)!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!