Skrevet av Emne: Provoserende ting du hører fra personer med liten peiling, om trening  (Lest 22498 ganger)

AntiXrist

  • Gjest
En dude som sa at en han kjente tok 80 kg i benk, så spurte han hva jeg tok, så svarte jeg ca 115 som jeg lå på da. Så sa han, men du bruke jo sånn juksepulver da. Cheesy

Hehe, den er lei Cheesy

AntiXrist

  • Gjest
Haha, "juksepulver". En jeg kjenner mente at muskler man bygger når man bruker proteinpulver er annerledes enn muskler man får uten. Dette fordi at proteinpulver er "rent" protein. Disse musklene forsvinner også raskere enn "vanlige" muskler.

Merkelig at folk klarer å få seg til å si sånne ting egentlig Cheesy

Serveruler

  • Gjest
Det verste med disse folka er ikke at de er totalt clueless, men at de faktisk nekter å innse at du er større, sterkere rett og slett fordi du har bedre peiling. De klarer bare ikke å innse faktumet at du er bedre selv om de trener hver eneste dag og du trener annenhver dag, derfor må de sammen med andre folk som lider av samme syndromet rotte seg sammen og finne på måter vi jukser på.

AntiXrist

  • Gjest
Det verste med disse folka er ikke at de er totalt clueless, men at de faktisk nekter å innse at du er større, sterkere rett og slett fordi du har bedre peiling. De klarer bare ikke å innse faktumet at du er bedre selv om de trener hver eneste dag og du trener annenhver dag, derfor må de sammen med andre folk som lider av samme syndromet rotte seg sammen og finne på måter vi jukser på.

Såklart, sånn det fungerer.
Men kan du ærlig talt si meg at du aldri har slengt skit om folk selv på den måten?
Du ser en grisestor fyr, du har ikke peiling hvem han er, og du har sagt "han bruker steroider!" ? Cheesy

Jeg kan innrømme at jeg mange ganger det.  Det tror jeg mange har Smiley

Utlogget RonnyB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

oh, da jeg surfet inn på denne tråden trodde jeg den omhandlet noe helt annet, jf 5 siste i forum boksen på fremsida. Fikk ikke med hele teksten der Smiley

Rrrrrr
Taking part in the Revolution - Myorevolution.com

Utlogget Håååkon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 268

Teiteste jeg hører er når folk spør hvilket proteinpulver man går på. Akkurat som om det er et slags dop -_- 

Utlogget RonnyB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Skremmende mange som tror det er det Håååkon. Skremmende mange!
Taking part in the Revolution - Myorevolution.com

AntiXrist

  • Gjest
oh, da jeg surfet inn på denne tråden trodde jeg den omhandlet noe helt annet, jf 5 siste i forum boksen på fremsida. Fikk ikke med hele teksten der Smiley

Rrrrrr

Hehe, to bad Cheesy

Teiteste jeg hører er når folk spør hvilket proteinpulver man går på. Akkurat som om det er et slags dop -_- 

Ja hater det. "Går du på kreatin, GÅR du på proteinpulver?" Høres så bad ut når de sier det på den måten.

En kar som trener ca 3 treninger pr år kom bort til meg på trening forleden dag:

"Tror jeg skal kjøpe meg proteinpulver og nå."
Så sier jeg "Kjøp deg heller god mat som kylling, egg og melk."
Så var det bare "Ja"

Folk tror du blir monster av proteinpulver, enkelt og greit. Jeg og trudde jeg skulle bli ganske så stor av det i begynnelsen når jeg begynte å trene, skal ikke late som om jeg var noe allvitende i begynnelsen jeg heller Cheesy

Utlogget RonnyB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Lurer på hva Antidoping Norge hadde sagt om de så noen tygge et stort 500g stykke biff etter trening. Så mye protein og kreatin på en gang. Må være forsiktig med hvilke signaler man sender ut altså.......

Norge er LANGT LANGT LANGT bak på trening og kosthold nå dessverre hva toppidretten gjelder. Med tanke på hvor mye penger Giske dytter inn i Olympiatoppen så er det jo helt absurd. Håper noen klarer å renske opp i dette før vi er en F nasjon også i langrenn og hopp.

Rrrr
Taking part in the Revolution - Myorevolution.com

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
"Høyt kolesterol av å spise masse egg, du må ikke gjøre det."
"Sorryborry, det er bullshit"
"Jamen nå studerer jeg helse og sånt vettu, dette stod i boka mi. Veit du bedre enn de som har skrevet boka, kanskje?"
"Åpenbart..."
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Denniz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Moren til en kompis av meg kom bort til oss da vi trente benk å rådet oss mot "Å begynne med sånn derre proteiner, du blir jo seende som en apekatt!"

Hun er lege forresten.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Moren til en kompis av meg kom bort til oss da vi trente benk å rådet oss mot "Å begynne med sånn derre proteiner, du blir jo seende som en apekatt!"

Hun er lege forresten.

Vel, det er jo velkjent at helsevesenet har større problemer enn bare dårlig økonomi Tongue

AntiXrist

  • Gjest
Vel, det er jo velkjent at helsevesenet har større problemer enn bare dårlig økonomi Tongue

Haha, yep..

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Moren til en kompis av meg kom bort til oss da vi trente benk å rådet oss mot "Å begynne med sånn derre proteiner, du blir jo seende som en apekatt!"

Hun er lege forresten.

Med hensyn til avtaren din,

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>       <<<<<<<<<<<<<<<<<

virker trusselen om å bli seende ut som en apekatt å være ditt minste problem.

AntiXrist

  • Gjest
Med hensyn til avtaren din,

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>       <<<<<<<<<<<<<<<<<

virker trusselen om å bli seende ut som en apekatt å være ditt minste problem.

Haha, morsomt Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!