Skrevet av Emne: Ødelakt, kjempe sliten, noen tips til hva som kan gjøre det bedre?  (Lest 2103 ganger)

Utlogget KingJonas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Hello.
Jeg er blitt velddig Sliten i hue, vondt i bak huet, slapp i øynene, Verking i midten av brystet, ør i hue, svimmel, kjempe treig mage. Skikkelig stressa i hue og hyper i "Kroppen i blant.Normalt sett er jeg maks stressa, dårlig kortidsminne (hukomelse) og kjempe trøtt, hvert tett i nesa i noen mnd. Noen som veit hva det  kommer av og, eventuelt hva jeg kan gjøre for og dempe ubehagen?

Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Hello.
Jeg er blitt velddig Sliten i hue, vondt i bak huet, slapp i øynene, Verking i midten av brystet, ør i hue, svimmel, kjempe treig mage. Skikkelig stressa i hue og hyper i "Kroppen i blant.Normalt sett er jeg maks stressa, dårlig kortidsminne (hukomelse) og kjempe trøtt, hvert tett i nesa i noen mnd. Noen som veit hva det  kommer av og, eventuelt hva jeg kan gjøre for og dempe ubehagen?

Øh, dra til legen?
Svak, sur og full av varer.

Utlogget ST

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Trekke av med løpet rettet mot tinningen. Alle plager borte på maks 5 sek. Lover.


Dårlig kosthold? Lite aktivitet? Lite søvn? Du burde dra til legen.

Utlogget KingJonas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Trener 3 dager i uken, , Når jeg trener "så starter jeg med og kjøre Cardio på Sykel, kjører da 12 min hvor heart ration min kommer opp til 170-180.
Spiser kjempe sunt, veldig lite sukker, ellers går det i brød, kylling ris, osv

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
@BlueLizard: Hvorfor i helvete må du absolutt sitere førsteposten? Er det ikke ganske opplagt hvem svaret ditt er rettet mot?

@Trådstarter: Hvis du mener at du får i deg nok næring og tilstrekkelig med hvile, hadde jeg nok tatt en tur til legen for å sjekke status.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

@BlueLizard: Hvorfor i helvete må du absolutt sitere førsteposten? Er det ikke ganske opplagt hvem svaret ditt er rettet mot?

Ikke hvis noen hadde svart i mellomtiden. Grinete?
Svak, sur og full av varer.

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
lol, glem det nå da . ta en tur til legen er mitt svar
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Ikke hvis noen hadde svart i mellomtiden. Grinete?

Du får opp beskjed om noen har svart i mellomtiden med rød tekst.. så må du sende innlegget ditt en gang til :p

Utlogget BlueLizard

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 146

Du får opp beskjed om noen har svart i mellomtiden med rød tekst.. så må du sende innlegget ditt en gang til :p

Ah, da så. Internett fantes ikke i min ungdom, jeg får unnskylde meg med det. Cheesy
Svak, sur og full av varer.

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Jeg vet at dette er helt off-topic, men _so what_ om noen har svart i mellomtiden? I de færreste tilfeller vil det spille en rolle - ditt svar vil fremdeles være rettet mot trådstarter. Et hvert bøttehode burde da kunne resonere seg frem til det. Wink

But alright, I'll shut up now.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Hello.
Jeg er blitt velddig Sliten i hue, vondt i bak huet, slapp i øynene, Verking i midten av brystet, ør i hue, svimmel, kjempe treig mage. Skikkelig stressa i hue og hyper i "Kroppen i blant.Normalt sett er jeg maks stressa, dårlig kortidsminne (hukomelse) og kjempe trøtt, hvert tett i nesa i noen mnd. Noen som veit hva det  kommer av og, eventuelt hva jeg kan gjøre for og dempe ubehagen?
Prøv å få i deg mer søvn og ta en titt på kostholdet ditt.
Om det ikke bedrer seg etter det, kan det være lurt å ta seg en tur til legen.



Ah, da så. Internett fantes ikke i min ungdom, jeg får unnskylde meg med det. Cheesy
Du trenger ikke unnskylde deg for at en grinete "fjortiss" på andre siden av landet sutrer over at du siterer et innlegg Wink


Jeg vet at dette er helt off-topic, men _so what_ om noen har svart i mellomtiden? I de færreste tilfeller vil det spille en rolle - ditt svar vil fremdeles være rettet mot trådstarter. Et hvert bøttehode burde da kunne resonere seg frem til det. Wink

But alright, I'll shut up now.
Jeg vet at dette er helt off-topic, men _so what_ om noen har svart i mellomtiden? I de færreste tilfeller vil det spille en rolle - ditt svar vil fremdeles være rettet mot trådstarter. Et hvert bøttehode burde da kunne resonere seg frem til det. Wink

But alright, I'll shut up now.
Jeg vet at dette er helt off-topic, men _so what_ om noen har svart i mellomtiden? I de færreste tilfeller vil det spille en rolle - ditt svar vil fremdeles være rettet mot trådstarter. Et hvert bøttehode burde da kunne resonere seg frem til det. Wink

But alright, I'll shut up now.
Hva så om mannen siterte et innlegg? Har det i det hele tatt noe å si?
Prøv å vis litt respekt for de eldre unge mann!  Wink  biggrin
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Hehe!  biggrin

Jeg legger meg flat, unnskyld eldre herre.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Hello.
Jeg er blitt velddig Sliten i hue, vondt i bak huet, slapp i øynene, Verking i midten av brystet, ør i hue, svimmel, kjempe treig mage. Skikkelig stressa i hue og hyper i "Kroppen i blant.Normalt sett er jeg maks stressa, dårlig kortidsminne (hukomelse) og kjempe trøtt, hvert tett i nesa i noen mnd. Noen som veit hva det  kommer av og, eventuelt hva jeg kan gjøre for og dempe ubehagen?

Dette kommer ikke av trening, dette kommer av livet du lever. Mine tips er at du prøver å få til dette:

- Nok søvn hver natt. Prøv å ha en regelmessig døgnrytme der du legger deg og står opp til ca. samme tid hver dag.

- Spis regelmessig og fornuftig. Sørg for å få i deg nok proteiner, fiber, grove kornprodukter, frukt og grønnsaker, fisk m.m. Hver dag startes selvfølgelig med frokost!

- Stress ned og lag deg gode rutiner. Jeg mistenker at du stresser mye og ikke er så veldig strukturert. Er du ør i hodet m.m. så anbefaler jeg å f.eks. gå seg en tur i frisk luft, fred og ro. Det er viktig å slappe av innemellom også selv om man ikke nødvendigvis må sitte på baken da det viktigste er å hvile hodet.

- Følg bedre med i norsk-timene på skolen.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!