Skrevet av Emne: -  (Lest 28311 ganger)

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Er nok helt normalt å føle det slik du har det nå. Slikt kan nok ta litt tid, men gjør som alle andre sier:
Kom deg ut sammen med venner, bli kjent med nye damer o.s.v.
Trenger ikke havne i sengen med en flokk, men bare komme deg ut for å se at det faktisk finnes så utrolig mange andre fisker i havet. Smiley
Den jenten som du var sammen med fortjener helt åpenbart ikke deg, så bare prøv og hev deg over henne.
Vet det kan være vanskelig å tenke slik, men etterhvert innser du nok at det finnes så utrolig mange som er mye bedre enn henne.

Ikke lås deg inne ihvertfall, snakk med både venner og familie, så ordner nok dette seg.  Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Som Kris skriver.... Hun er ikke verdt det. Vi har alle vært der du er nå. Eller... ihverfall nesten. Jeg tror det er en ny trend å skulle sørge seg ihjæl.

Jeg greier ikke helt se grunnen til å velte seg i selvmedlidenhet og sorg. Ingen har dødd her, bare noe kjæresetestyr... get the fuck over it!

Krum nakken og fortsett å leve! Slutt å syt! Smiley

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Tenk på de som ville drept for å være i din situasjon.  Det finnes faktisk mennesker som aldri har hatt dame, og tanken på å HA hatt det,men at det gikk dritt, egentlig er en ganske allright tanke sammenliknet med å aldri ha funnet noen i det hele tatt.

Når man måler opp sin egen elendighet med andres så blir den ofte skrøplig i forhold. Wink

Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Honnør!!
Heller følt på kjærlighet og mistet den, enn aldri å kjent det i det hele tatt!!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Jeg faller desverre i siste gruppe der Cheesy   Men jeg ser vitterlig ikke poenget med å deppe. Man skaper sitt eget liv, og det man ikke har fått eller fått TIL har man selv skyld i. Enten finner man andre gleder, eller så tar man tak i det og gjør sin forvandling.

Takk for honnør btw Smiley
Sa brura

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Det er vondt som et helvete, men tiden leger alle sår.

Har vært gjennom det der selv. Vet akkurat hvordan det er. Dessverre kommer du nok til å oppleve enda flere skuffelser. Det er slik livet er. Men til slutt finner du nok en seriøs dame som vil satse på deg.

Dette kalles livserfaring. Du vokser på det, uansett hvor brutalt det må høres ut.

Du vil få mange slag i trynet av livet, og det er du selv som velger hvordan du vil reagere på det. Det finnes mange damer der ute, og tror du virkelig at hun var den rette for deg siden hun var utro ?


Sorry å si det altså, men:

"Reiste hjem, tok en uke fri fra studiene..."

Be a man! Stå på som vanlig, det er det lureste. Ikke grav deg ned i sorgen. 7mnd er ikke spesielt lenge til å være i et forhold.

Du er ung og uerfaren. Bare tren, vær med kompiser og gjør det som du liker. Gradvis vil du glemme henne. Det kan ta lang tid. Men det kommer til å gå over.


Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493


Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Ta det HELT med ro.. Jeg mista min ex 5 dager før jul i 2005. Vi hadde da vært sammen i 5 år og bodd sammen i 3 av de. Jeg følte som deg, at jeg aldri ville komme over henne også videre. Bare tull og fanteri.
Brukte det neste året, 2006 til å komme til hektene igjen, trene meg opp fra den dårlige formen/helsa jeg hadde pådratt meg og vips, i september 2006 traff jeg ei ny jente.. Som jeg har væt sammen med siden oktober 2006..
Så slapp av, det ordner seg, det tar bare litt tid. Men gjør som meg, BRUK TIDEN PÅ DEG SELV. Tren, heng med venner, jobb med utdanningen din. Bli et bedre menneske.
Til slutt vil det bli tydelig hvem som var taperen i din situasjon også, for det var nemlig ikke meg i min situasjon Wink

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
ring ei venninde og be hun om å ta med seg nattbukse og toalettmappe , så ligger hun over 1 dag eller 2.. bare for at du skal ha noen å preike med...

i min situasjon har nå exen drevet å trua jenter som henger rundt meg... sykt...
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sånn som jeg kjenner henne så er hun evig verdt å savne, men etter det hun gjorde mot meg så er hun kanskje ikke det.

Altså kjente du henne ikke godt nok. Du var forelsket i ei du trodde du visste hvem var, du tok feil - finn en ny.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Utrolig trist å høre, er i samme situasjon som deg selv om dagen. For å gjøre en evig lang historie litt kort, ble jeg sammen med en jente våren for 5 år siden. Jeg gikk i slutten av 10 klasse, var bare guttungen. Ida, som hun heter, var et år eldre og gikk i 1. gym.

Jeg forstod aldri helt grunnen til at hun falt for meg, men okei, hun gjorde nå ihvertfal det. Startet med at vi tilfeldigvis pratet sammen gjennom en felles veninde. Så ble det mer og mer prating på tlf, til slutt hver kveld og så møttes vi og alt kan kun beskrives om perfekt.

Jeg var sammen med denne jenta i over 2 år, og hadde virkelig den beste tiden i hele mitt liv. Vi delte alt mellom himmel og jord, og alt var bare magisk. Har uendelig med minner som fortsatt idag, 5 år senere både varmer og fryser i hjertet.

Etter disse to årene valgte jeg å gjøre det slutt, og grunnen var kort sagt at jeg var for umoden til å være i et forhold. Dette var den første jenta jeg hadde sex med, og jeg var rett og slett sinnsykt nysgjerrig på hvordan singellivet var. Angrer bittert idag. Alikevel var det mye frem og tilbake mellom oss, og hun, kom ikke over meg på 3 år. Frem til nå nylig, kommer tilbake til det.

Sommeren ifjord fikk jeg skikkelig følelser for henne igjen, og vi drev på en liten periode. Jeg turte ikke å la det gå noe lenger, for var på en måte overbevist om at det ikke ville fungere, og den kjærlighetssorgen jeg hadde opplevd med henne gjennom årene er til å drepe seg selv av. Hun skrev et brev til meg på 4 A4 sider i skriftstrl 12 der hun tryglet og ba meg om å forstå hun måtte være den rette, og det var mye følelser i det brevet for å si det mildt.

Nå ganske nylig, ca 1mnd siden, helt ut av det blå begynte jeg å tenke på henne igjen. Følelsene bygget seg bare sterkere og sterkere opp og til slutt fortalte jeg henne hvor vanvittig jeg savnet henne. Jeg har på en måte alltid trodd hun ikke var i stand til å avvise meg(kan nok tolkes feil, jeg er ingen drittsekk, men det er snakk om "instinkter"), men nå er hun faktisk over meg, ser det ut som.

Hun har ny kjæreste, selvom han bor og studerer i kjøbenhavn og skal være der i 3-5 år, og de ser hverandre kun hver tredje uke. Nå sitter jeg her med akkurat de samme følelsene jeg hadde for 4-5 år siden, og som hun hadde ifjord og har grusomt mye kjærelighetssorg. Hele situasjonen er absurd, men jeg får henne virkelig ikke ut av hodet, og mtp at vi aldri ser ut til å glemme hverandre, og stadig får "tilbakefall" bare med helt feil timing kan jeg ikke tro noe annet enn at vi er perfekte for hverandre. Hun sier hun trenger tid til å tenke på dette, og det kan jeg forstå. I mellomtiden må jeg bare gjøre alt jeg kan for å glemme henne, for denne sorgen er ikke til å leve med.

Men skulle hun NOEN gang komme tilbake står jeg med armene åpne å tar henne imot, om det så må ta 5 år til. Dette er kjærlighet folkens! Har blitt så mye mere moden nå, det er derfor jeg plutselig ønsker forhold igjen. Og da ser jeg ikke for meg noen andre enn henne, selvom det ("forhåpentligvis") burde være flere der ute.

Jaja mye klissete skriving som ikke hvem som helst behøver å lese, men er alltid godt å lette på følelsene.

mvh petter
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493


Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Perfekt for deg på alle måter? Det er det dummeste jeg har hørt. Dere var sammen noen måneder - ikke engang lenge nok til at forelskelsen dempet seg. Forelskelsen gjennompreger synet ditt på denne berta. Spør deg selv, kan virkelig ei som er utro mot deg være perfekt for deg på alle måter? NEI. Slutt å ofre tid og energi på henne!

Utlogget Razz_

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 493
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 493


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!