Skrevet av Emne: Søpla er løs.  (Lest 1669 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Søpla er løs.
« : 07. oktober 2007, 09:18 »
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/07/514309.html

Sitat
Over 436 av demonstrantene som i går forsøkte å okkupere et nytt ungdomshus i København, er nå løslatt
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Søpla er løs.
« #1 : 07. oktober 2007, 09:27 »
Jeg er jo  en maktsyk jævel... men jeg syns det er drøyt å kaste bort flere hundre politifolk på dette.. Det danske samfunnet har sikert behov for etterforskning av tyverier og vold på samme måte som det norske.

Hvorfor ikke la ungdommene demonstrere fredelig, okkupere boligen, og så raide den hardt og brutalt med halvparten så mange politifolk? Tåregass fungerer bedre innendørs også...  what

En annen vinkel.. Hvis de 4000 deltakerne er så jævla god til å organisere, hvorfor organiserer de ikke arbeid, penger, inntjening eller selger vafler slik at de kan LEIE et ungdomsus??!!

Det skulle være mulig å sette opp en vaffelsteketurnus fir 4000 personer slik at de kan selge vafler nok til å dekke strøm, husleie og vaffelrøre.... Men det er vel ikke Kult nok å betale husleia...

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Søpla er løs.
« #2 : 07. oktober 2007, 09:38 »
Jeg er jo  en maktsyk jævel... men jeg syns det er drøyt å kaste bort flere hundre politifolk på dette.. Det danske samfunnet har sikert behov for etterforskning av tyverier og vold på samme måte som det norske.

Hvorfor ikke la ungdommene demonstrere fredelig, okkupere boligen, og så raide den hardt og brutalt med halvparten så mange politifolk? Tåregass fungerer bedre innendørs også...  what

En annen vinkel.. Hvis de 4000 deltakerne er så jævla god til å organisere, hvorfor organiserer de ikke arbeid, penger, inntjening eller selger vafler slik at de kan LEIE et ungdomsus??!!

Det skulle være mulig å sette opp en vaffelsteketurnus fir 4000 personer slik at de kan selge vafler nok til å dekke strøm, husleie og vaffelrøre.... Men det er vel ikke Kult nok å betale husleia...

Fordi disse hyperregenererende tilbakestående menneskene føler behov for å markere. Det er jo ikke det å bo i et hus som er greia. Det er poenget å bryte loven som er hele saken. Koste hva det koste vil. Folk som bryter loven, på de premisser som disse menneksene gjør, har jeg lite til overs for. Virker som resten av lokalsamfunnet viser de ryggen og.


http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2034473.ece


Nytt blitzhus i Trondheim?  Huh Kan ikke KK67 ta en tur å fortelle de litt av hvert om kakesalg og fredlig demonstrasjonsvirksomhet?

(Ellers er jeg enig i ressursbruk vedrørende politistyrker.)
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Søpla er løs.
« #3 : 07. oktober 2007, 10:15 »
For en provoserende gjeng meningsløse mennesker. Jeg er temmelig overbevist om at en god del av disse ikke vet hva de protesterer mot, men kun er med for å bedrive hærverk og annet spetakkel. Forresten, hva gjør folk under 15 i en slik demonstrasjon? Hvor er foreldrene? Er det virkelig så mange rotløse ungdommer som ikke har en dritt å foreta seg?

De som faktisk vet hva de holder på med er vel arbeidssky individer som tror at ethvert samfunn har behov for deres anarkitiske holdninger og syn på tilværelsen. Hvorfor kan de ikke skaffe seg en jobb som vanlige mennesker og bidra til at samfunnet skal fungerer best mulig? Utskudd som ikke gjør nytte for seg, men krever noe de ikke har rett til har jeg ingenting til overs for.

– Jeg ønsker svar på hvorfor politiet for så voldsomt frem med tåregass under en ellers fredelig demonstrasjon, hvor det også deltok barn, sier Barfod ifølge nyhetsbyrået Ritzau.

Og man må gi svar på tiltale. Ved å gå fram slik politiet gjorde setter man standarden. Prøver de seg på noe kødd får de igjen med samme mynt. Det er da ikke så vanskelig å forstå... Menne, å skaffe seg en jobb og leie et hus er jo løsningen siviliserte og integrerte menneske velger når de skal ha et sted hvor de kan være sammen. Det ser ut til å fungere veldig bra det. Dessuten, man skal ikke klage når en gode man i utgangspunktet ikke har rett på blir inndratt, forbanna idioter...

Fra VG.no http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=173608

- Svært kritikkverdig, sier Eva fra G13-gruppen som sto bak lørdagens protestdemonstrasjon.
- De arresterte sitter på et kaldt gulv uten vått eller tørt, og uten mulighet til å gå på toalettet, fortsetter hun


Ja, det er vel prisen for å være anarkist. Trodde ikke den gruppa klaget over et kaldt gulv, ikke noe toalett eller mangel på mat og drikke. Men hei; nå glemte jeg meg. Anarkister klager på alt fordi alt er dritt og elendighet...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Søpla er løs.
« #4 : 07. oktober 2007, 10:22 »
For en provoserende gjeng meningsløse mennesker. Jeg er temmelig overbevist om at en god del av disse ikke vet hva de protesterer mot, men kun er med for å bedrive hærverk og annet spetakkel. Forresten, hva gjør folk under 15 i en slik demonstrasjon? Hvor er foreldrene? Er det virkelig så mange rotløse ungdommer som ikke har en dritt å foreta seg?

De som faktisk vet hva de holder på med er vel arbeidssky individer som tror at ethvert samfunn har behov for deres anarkitiske holdninger og syn på tilværelsen. Hvorfor kan de ikke skaffe seg en jobb som vanlige mennesker og bidra til at samfunnet skal fungerer best mulig? Utskudd som ikke gjør nytte for seg, men krever noe de ikke har rett til har jeg ingenting til overs for.

– Jeg ønsker svar på hvorfor politiet for så voldsomt frem med tåregass under en ellers fredelig demonstrasjon, hvor det også deltok barn, sier Barfod ifølge nyhetsbyrået Ritzau.

Og man må gi svar på tiltale. Ved å gå fram slik politiet gjorde setter man standarden. Prøver de seg på noe kødd får de igjen med samme mynt. Det er da ikke så vanskelig å forstå... Menne, å skaffe seg en jobb og leie et hus er jo løsningen siviliserte og integrerte menneske velger når de skal ha et sted hvor de kan være sammen. Det ser ut til å fungere veldig bra det. Dessuten, man skal ikke klage når en gode man i utgangspunktet ikke har rett på blir inndratt, forbanna idioter...

Svært meningsfyllt innlegg. Helt enig.

At det finnes barn i en slik gjeng er trist. At politiet benytter seg av tåregass, et cetera er jo rett og rimelig. Så vidt jeg vet så oppholdt det seg personer i denne gjengen utstyrt med vernemasker og annet bruksutstyr opprettet for å kunne tilbakekjempe politiet?

At disse søppelmenneskene menger seg med barn er noe av det feigeste jeg har hørt på lenge. Det er ren Hizbollah-taktikk. Ikke gjør noe mot oss, det er barn her. - Kom dere bort fra barna når dere gjør ulovligheter som man vet politiet MÅ slå ned på!

Jeg har tatt endel diskusjoner med eks-blitzere, blitzere og andre okkupanter. Det bunner ut i det samme hver gang; meningsløs trang til å protestere mot en tanke som vanligvis ikke eksisterer.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

vegrum

  • Gjest
Sv: Søpla er løs.
« #5 : 07. oktober 2007, 10:30 »
I fengselet kan de jo gjerne sitte så lenge de vil Smiley

Der har de alt gratis - og alle vennene deres er der Smiley

+ der har staten kontroll på dem, OG Expedite kan komme og kaste tåregass på dem når han vil Tongue hoho

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Søpla er løs.
« #6 : 07. oktober 2007, 10:33 »
Ja, det å blande barn inn i det hele er bare fryktelig feigt, og mest sannsynlig vet ikke disse engang hva de demonstrerer mot. Ja, de har nok hørt om et hus i Køben, men for de under 15 hadde vel ikke dette en betydning uansett? De bruker dem, som du sier, mer eller mindre som "skjold" slik at politiet skal ikke skal benytte seg av de mulighetene de har for å få drevet denne hopen vekk. 

Jeg har personlig ikke fått muligheten til å diskutere med eks-blitzere, blitzere eller andre okkupanter, men det hadde vært interessant å høre deres versjon av saken. Jeg kan umulig se at de har mye fornuftig å komme med siden deres eneste handlingsmåte er demonstrere og lage spetakkel. De fleste andre går jo ut på en saklig måte for å fremme sine ønsker og behov, hvilket ser ut til å fungere så meget bedre. Man får ikke sympati av å bedrive hærverk...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Søpla er løs.
« #7 : 07. oktober 2007, 10:46 »
Ja, det å blande barn inn i det hele er bare fryktelig feigt, og mest sannsynlig vet ikke disse engang hva de demonstrerer mot. Ja, de har nok hørt om et hus i Køben, men for de under 15 hadde vel ikke dette en betydning uansett? De bruker dem, som du sier, mer eller mindre som "skjold" slik at politiet skal ikke skal benytte seg av de mulighetene de har for å få drevet denne hopen vekk. 

Jeg har personlig ikke fått muligheten til å diskutere med eks-blitzere, blitzere eller andre okkupanter, men det hadde vært interessant å høre deres versjon av saken. Jeg kan umulig se at de har mye fornuftig å komme med siden deres eneste handlingsmåte er demonstrere og lage spetakkel. De fleste andre går jo ut på en saklig måte for å fremme sine ønsker og behov, hvilket ser ut til å fungere så meget bedre. Man får ikke sympati av å bedrive hærverk...

Det er virkelig et enkelt syn man møter ved en diskusjon. Det bunner ut i argumenter som:

Men man bør jo få protestere.
Man må jo ha en motsetning til nazismen.
Dette er vanskeligstilte ungommer som ikke får hjelp.
Det skader jo ingen.

Alle disse påstandene er tilbakevendt, retarderte Wink og korttenkte.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Søpla er løs.
« #8 : 07. oktober 2007, 13:04 »
Fordi disse hyperregenererende tilbakestående menneskene føler behov for å markere. Det er jo ikke det å bo i et hus som er greia. Det er poenget å bryte loven som er hele saken. Koste hva det koste vil. Folk som bryter loven, på de premisser som disse menneksene gjør, har jeg lite til overs for. Virker som resten av lokalsamfunnet viser de ryggen og.


http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2034473.ece


Nytt blitzhus i Trondheim?  Huh Kan ikke KK67 ta en tur å fortelle de litt av hvert om kakesalg og fredlig demonstrasjonsvirksomhet?

(Ellers er jeg enig i ressursbruk vedrørende politistyrker.)
"- G13 avdeling Trondheim presiserer at de ikke har noe i mot eier av huset, utover at han er en hushai (som vil få sin rettferdige straff etter revolusjonen) og at han lar et fullt beboelig hus stå tomt i månedsvis, står det i e-posten."

Ler meg skakk! Revolusjon, faktisk biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Søpla er løs.
« #9 : 07. oktober 2007, 13:38 »
Det er virkelig et enkelt syn man møter ved en diskusjon. Det bunner ut i argumenter som:

Men man bør jo få protestere.
Man må jo ha en motsetning til nazismen.
Dette er vanskeligstilte ungommer som ikke får hjelp.
Det skader jo ingen.

Alle disse påstandene er tilbakevendt, retarderte Wink og korttenkte.

Helt tydelig at argumentasjon for egne handlinger ikke er deres største styrke...

"- G13 avdeling Trondheim presiserer at de ikke har noe i mot eier av huset, utover at han er en hushai (som vil få sin rettferdige straff etter revolusjonen) og at han lar et fullt beboelig hus stå tomt i månedsvis, står det i e-posten."

Ler meg skakk! Revolusjon, faktisk biggrin

Haha, hva tror de at de kan få til? En revolusjon? Latterlig å i det hele tatt bruke ordet!

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Nick95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 328

  • ..
Sv: Søpla er løs.
« #10 : 07. oktober 2007, 14:56 »
Å kalle mennseker for søppelmennesker er igrunn trist.
Det er en ting som er litt underlig, hvis disse menneskene er så dumme og tilbakestående som man vil ha det til. Hvorfor klarer ikke de andre å gjøre noe med det. Det burde jo da være lett sak for politikere, politi og andre lovlydige borgere å få disse søppelmenneskene til å være fornøyde. De er jo tilbakestående, burde jo være lett å lure dem til å tro de har oppnådd det de vil uten at de har oppnådd noe.

Disse dumme søppelmenneskene ville helt sikkert ikke at politiet angrep dem! Det vil jo skade deres sak. Politiet er jo blant de smarte og inteligente i denne sammenheng og skjønner at å arrestere alle 436 vil få resten av befolkningen til å klappe i hendene og tenke at skattepengene ''våre'' blir iallefall brukt fornuftig.

Denne saken blir nok protokollført som:
Grønmo-Politiet. 1-0

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Søpla er løs.
« #11 : 07. oktober 2007, 15:05 »

Å kalle mennseker for søppelmennesker er igrunn trist.
Det er en ting som er litt underlig, hvis disse menneskene er så dumme og tilbakestående som man vil ha det til. Hvorfor klarer ikke de andre å gjøre noe med det. Det burde jo da være lett sak for politikere, politi og andre lovlydige borgere å få disse søppelmenneskene til å være fornøyde. De er jo tilbakestående, burde jo være lett å lure dem til å tro de har oppnådd det de vil uten at de har oppnådd noe.

Disse dumme søppelmenneskene ville helt sikkert ikke at politiet angrep dem! Det vil jo skade deres sak. Politiet er jo blant de smarte og inteligente i denne sammenheng og skjønner at å arrestere alle 436 vil få resten av befolkningen til å klappe i hendene og tenke at skattepengene ''våre'' blir iallefall brukt fornuftig.

Denne saken blir nok protokollført som:
Grønmo-Politiet. 1-0

Det er da vitterlig ikke så enkelt å gjøre noe med menensker som ikke har den samme oppfatningen av samfunnet som de fleste andre. Vi snakker om rotløse mennesker som ikke ser på samfunnets regler og normer som sine egne, men som vil bruke sine egne metoder for å oppnå egen vinning.

Forresten, hvordan har de tenkt å skaffe seg sympati for sin sak ved å ødelegge for sine medmennesker? Mange av dem bedriver hærverk og lager spetakkel for å oppnå målene sine, hvilket går utover uskyldige. Hvorfor demonstrere for noe de i utgangspunktet ikke har krav på? Ja, og hvorfor trekke barn inn i det hele? Kan de ikke ta det hele opp til debatt som andre grupperinger i samfunnet?

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Søpla er løs.
« #12 : 07. oktober 2007, 15:06 »
Å kalle mennseker for søppelmennesker er igrunn trist.
Det er en ting som er litt underlig, hvis disse menneskene er så dumme og tilbakestående som man vil ha det til. Hvorfor klarer ikke de andre å gjøre noe med det. Det burde jo da være lett sak for politikere, politi og andre lovlydige borgere å få disse søppelmenneskene til å være fornøyde. De er jo tilbakestående, burde jo være lett å lure dem til å tro de har oppnådd det de vil uten at de har oppnådd noe.

Disse dumme søppelmenneskene ville helt sikkert ikke at politiet angrep dem! Det vil jo skade deres sak. Politiet er jo blant de smarte og inteligente i denne sammenheng og skjønner at å arrestere alle 436 vil få resten av befolkningen til å klappe i hendene og tenke at skattepengene ''våre'' blir iallefall brukt fornuftig.

Denne saken blir nok protokollført som:
Grønmo-Politiet. 1-0

Huff. Nytt offer.

Så hvis jeg sier at disse menneskene er tilbakestående, så er politiet "inteligente "? Motsetningen er det du som skaper. Personlig vil jeg ikke sette et svart\hvitt forhold mellom disse menneskene og politiet. Om noe, så vil jeg påstå at deres motsetning er glade, fornøyde mennesker som ikke trenger å bryte norsk lov for å selvrealisering.

Videre retter du pekefingeren mot mangel på handling fra politiets side? Vi venter i spenning i håp om å se om politiet lar G13 avd Trondheim få bosette seg i et hus, kjøpt å betalt av en annen person.

Hadde igrunn vært utrolig spennende hvis alle hadde valgt den korttenkte og tilbakeførende metoden ved å bare ta de man har lyst på. Logikken kjenner ingen grenser.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Søpla er løs.
« #13 : 07. oktober 2007, 19:15 »
Hvis jeg eller min familie eier et hus eller en eiendom med en verdi på mer enn 50 000,- så kan du ta deg faen på at ingen arbeidsledig SU'er skal komme og bo der gratis bare fordi de VIL!!!!

Ei heller er det min oppgave som lovlydig borger, og hardt arbeidende gjeldsslave å "gjøre disse søplemenneskene" lykkelige... De kan se til helvete å ta ansvar for egen fremtid og eget liv.

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Søpla er løs.
« #14 : 07. oktober 2007, 19:22 »
Hvis jeg eller min familie eier et hus eller en eiendom med en verdi på mer enn 50 000,- så kan du ta deg faen på at ingen arbeidsledig SU'er skal komme og bo der gratis bare fordi de VIL!!!!

Ei heller er det min oppgave som lovlydig borger, og hardt arbeidende gjeldsslave å "gjøre disse søplemenneskene" lykkelige... De kan se til helvete å ta ansvar for egen fremtid og eget liv.

de er ikke gjeldslaver, og da er de sikkert lykkeligere en deg... Wink
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!