Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116809 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #315 : 11. mars 2009, 21:50 »
Onsdag 110309
Benk: 5x60 5x80 5x90 5x100 2x2x110
Vending + f bøy: 1+5x40 2x1+3x50 1+3x60 1+3x70
Rykk+ohbøy: 3x1+3x50
Enhåndroing: 3x10x42 (manual)


Grei trening. Sliter med trykket i benken om dagen. Teknikken min er blitt dårlig. Får ikke noe skyv fra beina. Vurderer å kjøre med bunnstart noen uker for å se om det hjelper. VT har fått manualer opp til 50kg nå, så det fristet å begynne å bruke litt manualer igjen. Derfor enhåndsroing.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #316 : 12. mars 2009, 14:04 »
Men du!! Sjekket vekten i det siste? Du ser liten ut for tiden.

Går fint å drive med actionsport selv om man er feit: http://www.youtube.com/watch?v=7oByJKAi3ec#noexternalembed&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=zJzxe-xT0Qw#noexternalembed
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #317 : 12. mars 2009, 14:34 »
Det er best å være feit, for da tåler man mer juling.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #318 : 13. mars 2009, 13:12 »
http://www.youtube.com/watch?v=642ob2fz0mc#noexternalembed&feature=related

Øl og cross går også bra. Dette er fra en VM runde, og det er vinneren "Carla" som stopper og drikker en øl på den siste runden før han legger opp karieren.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #319 : 13. mars 2009, 16:51 »
Fredag 130309
Støt: 5x40 3x60 3x70 3x80 2x0x90
Mark: 5x120 5x140 3x160 2x170
Supersett-Chins/dips: 3x10dips+5chins


Fin økt, god helg!
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #320 : 14. mars 2009, 19:50 »
Lørdag 140309
Motocross på sotra: 1x15min 1x25min 2x15min (3min pause)


Masse bremsehumper og spor. Slitsomt å kjøre i. Fikk armpump og vondt i fingrene i det første passet. Fikk god flyt på slutten av dagen, da var det gøyt å kjøre.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #321 : 15. mars 2009, 17:14 »
Søndag 150309
Motocross på Sotra: 15min + 25min + 2x10min


Siden i går har jeg tenkt mye på kjørestillingen min. Armpump er ett signal om at den er dårlig. Sto litt anderledes på sykkelen i dag. Prøvde å holde ryggen litt lavere og flatere. Det hjalp mye. Fikk bedre flyt og mindre vondt. Må huske å fokusere på det fremover så blir det bra.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #322 : 16. mars 2009, 21:43 »
Mandag 160309
Bøy: 5x60 5x100 5x125 5x135 3x145 2x1x155
Støt: 5x40 3x3x50
Støtdrag: 5x70 2x3x80
Overstøt med splitt: 5x50 3x70 3x80
Hengende benhev 3x8


Fin økt. Etter treeren på 145 fikk jeg kritikk av kjettingmannen. Han mente jeg manglet ca 10cm på dybden. Var litt usikker på om han hadde rett. Han virker som han vet hva han snakker om når det gjelder styrkeløft og en ting jeg ikke vil ha på meg er grunne bøy. Så da var det bare å gå dypere. Fikk han til å spotte, og gi signal når jeg var dyp nok. Han ga signal ca når ræven traff låret. Merket at jeg hadde ett lite stickypoint helt der nede så det ble to single. Det var deilig å gå så dypt, blir sånn videre.

Støt funker dårlig med mitt skoutvalg. Det må jeg bare godta en stund til. Har brukt ca 5000kr i medlemskaper og lisens denne mnd. Har en tykk konvolutt med veiavgifter på kjøretøparken og konvolutt med diverse forsikringer som skal betales. Så løftesko må vente litt til. Klarer jeg mot formodning å sitte med skatesko så får jeg hvertfall god balanse.

Registrerte med glede at treningspartneren min valgte å legge på litt vekt i bøyen idag etter å ha varmet opp i 6mnd. Kan ikke bare se på u-tube og tenke teknikk, må trene litt styrke og.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #323 : 17. mars 2009, 08:53 »
Hvem er kjettingmannen? Er det han halvdøve strilen som har en innestemme omtrent like diskret som et rifleskudd i en stålcontainer? Kort hår, tynne armer og bein og litt mage? Du vet det er han hvis han bruker masse strikk og kjetting uten å bli sterk, og hvis han demonterer utstyret for å trene noe han har lest om på internett.  Grin

Godt at nullet tok i litt i dag. Kanskje han kommer seg over 100kg i bøy i løpet av året da.  Wink

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #324 : 17. mars 2009, 10:26 »
Høres ut som samme mannen.  Grin Helt umulig å vite hvor sterk han er når han bare trener øvelser som involverer en kasse med ekstrautstyr og ombygging av treningsenteret.

Fokus gikk fra ca 85 til ca 120 i bøy fra forrige uke til denne, så det er et godt tegn. Mye uutnyttet potensialet i den kroppen. På tide han tar meg igjen i bøy og passerer i mark. Frykter at han har en ond plan om å trene lett nå, trene tungt når jeg har cross-sesong, og må være lett og fin i kroppen. Knuse forbi meg når jeg ikke kan gjøre noe med det, for så å gni det inn hver dag her inne. Enten det, eller så kan man ikke kjenne andre på seg selv.
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #325 : 17. mars 2009, 10:34 »
Høres ut som samme mannen.  Grin Helt umulig å vite hvor sterk han er når han bare trener øvelser som involverer en kasse med ekstrautstyr og ombygging av treningsenteret.

Fokus gikk fra ca 85 til ca 120 i bøy fra forrige uke til denne, så det er et godt tegn. Mye uutnyttet potensialet i den kroppen. På tide han tar meg igjen i bøy og passerer i mark. Frykter at han har en ond plan om å trene lett nå, trene tungt når jeg har cross-sesong, og må være lett og fin i kroppen. Knuse forbi meg når jeg ikke kan gjøre noe med det, for så å gni det inn hver dag her inne. Enten det, eller så kan man ikke kjenne andre på seg selv.

Det er nok han jeg tror det er. Hvis han aldri hører etter, og alltid snakker for høyt så er det ham.  Grin

Fokus er nok en slu liten tøs, så han kommer nok til å ta i skikkelig når du må holde igjen. Kanskje må vi ha østrogen i ølet hans, eller så er jo Korsfjorden der da.... >Cheesy
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #326 : 17. mars 2009, 15:19 »
Sitat fra: Fenrikflink link=topic=63606.msg1189943#, såmsg1189943 date=1237282445

Fokus er nok en slu liten tøs
   rofl

Over hundre i bøy i løpet av året? Persen er 135! Over 15 mnd gammal. Har lyst å løfte mer i bøy(og det kommer), må bare begynne å jobbe sånn at jeg kan spise annet enn papir og isbit-suppe. Kjettingen ja, hehe, blir litt stresset av å ha han skrikende på sidelinjen, men han e jo morsom og grei då. Husker benkeråd han gav oss for leenge siden: "DRIT I Å LØFTE STANGEN NED TIL UNDER BRYSTKASSEN, SLIPP RETT NED OG OPP IGJEN!!!!!!". Er andres tips og veiledning jeg stoler mer på! De som løfter over 200 i alle tre feks!!

Og bøyen din endre: eg syns alle var dype, om de hadde blitt godkjent vet jeg ikke men dype var de! Og lette! De to siste var jo ekstremt dype men de gikk opp jevnt og fint.. Sikkert en del å hente på teknikk og ikke minst på nye sko!! Skoene du brukte i går har jo alt annet enn flat såle! Ikke mye hjelp å få der nei!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #327 : 17. mars 2009, 15:37 »
   rofl

Over hundre i bøy i løpet av året? Persen er 135! Over 15 mnd gammal. Har lyst å løfte mer i bøy(og det kommer), må bare begynne å jobbe sånn at jeg kan spise annet enn papir og isbit-suppe. Kjettingen ja, hehe, blir litt stresset av å ha han skrikende på sidelinjen, men han e jo morsom og grei då. Husker benkeråd han gav oss for leenge siden: "DRIT I Å LØFTE STANGEN NED TIL UNDER BRYSTKASSEN, SLIPP RETT NED OG OPP IGJEN!!!!!!". Er andres tips og veiledning jeg stoler mer på! De som løfter over 200 i alle tre feks!!

Og bøyen din endre: eg syns alle var dype, om de hadde blitt godkjent vet jeg ikke men dype var de! Og lette! De to siste var jo ekstremt dype men de gikk opp jevnt og fint.. Sikkert en del å hente på teknikk og ikke minst på nye sko!! Skoene du brukte i går har jo alt annet enn flat såle! Ikke mye hjelp å få der nei!

135 ja, det sier de alle.  Wink Tipper du knuser Endre i bøy snart. Og i mark. Og i benk. Og i rykk og støt.  Grin

Jeg skulle ønske jeg kjente meg da jeg var 17, og at jeg evnet å høre etter, for da skulle jeg vært skikkelig sterk nå.  Grin

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #328 : 17. mars 2009, 15:38 »
Forresten Endre; nå er vel våren snart offisielt i gang? Er du i toppform? Er du bedre enn i fjor, og i så fall på hvilke områder?

Hvis du ikke er i toppform er det vel på tide å nærme seg.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal komme i toppform til våren.
« #329 : 17. mars 2009, 15:51 »

Har liten tro på at jeg kommer til å knuse endre i styrkeløft. Tror han har en genetisk fordel. Du e jo ganske sterk nå, slutt å syte! Og sterkere skal du bli! Fenriken altså..

Ja på tide Endre sikfter navn på loggen sin.
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!