Skrevet av Emne: Prøvde å voldta, fikk rundjuling -vurderer voldsanmeldelse  (Lest 23864 ganger)

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Anser du deg selv for å være helt norsk med en ikke-norsk mor?

Ja, hva ellers skulle jeg vært? Jeg må jo være noe siden verden nå engang er delt inn i nasjonalstater. Har ikke bodd noe annet sted enn dette nydelige land.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Akkurat...

Heldigvis tar de færreste denne klovnen av et forummedlem seriøst :Smiley

Du mener deg selv eller? Hvis du ikke forsto at den setningen du uthevet i rødt var satt på spissen, så må jeg bare beklage. Selv om 90% av innleggene mine her inne stort sett er tull og fjas, er jeg istand til å diskutere saklig også, imotsetning til deg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Du mener da at alle skal dra seg ut så noe må du jo mene med det.
Tror de fleste, og iallefall jeg, er enig i at kriminelle utenlandske gjengangere skal vises ut umiddelbart.  Men du mener i tillegg at de skulle blir fratatt ett eventuellt pass... Den holder jo selvfølgelig ikke-tenke først,skrive etterpå.

For å utvise noen, er du nødt for å frata de passet sitt hvis de har. Nå synes ikke jeg pass og statsborgerskap skal deles ut like lett som det gjøres idag som sagt for n`te gang.

Istedefor å kun hakke på mine innlegg, så kom heller med forslag til løsning selv. Er skikkelig lett å kun fokusere på huller i andres meninger, enn å drøfte sine egne.

Den godeste krissern f.eks. som kaller meg en klovn fordi jeg har egne meninger og tør å uttale meg - forklar heller hvor det brister, og la meg svare for det da.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Forske på temaet?  Hva mener du?  Er det noe som er undersøkt og forsket på i de siste 60 årene så er det vel nettopp dette.  Men hva hjelper det deg, når du mener at de som sier at gassing har foregått er forutinntatt?

Man er faktisk forutinntatt dersom man har konklusjonen klar før man begynner å undersøke temaet. Hvis man IKKE har gjort seg opp en mening på forhånd, og så kommer til "feil" konklusjon så risikerer man fengselsstraff hvis man publiserer materialet sitt.
Det er ganske skummelt, og minner om forfølgelsen av "kjettere" i middelalderen.

Sitat
Er det ikke tusener av mennesker som har overlevd leirer og utryddinger?

Jo.
Nå må du begynne å lese det jeg skriver.
At de var i leirene betyr IKKE at de så gassing utført. Dersom man ønsker å massakrere folk så gjør man gjerne dette på en litt diskrè måte slik at man ikke risikerer å skape panikk i leirene.
De fleste fangene vil derfor ikke vite noe om hva som foregår før det er for sent. Vi kan derfor ikke si at alle de overlevende er bevis for hva som skjedde, for de fleste så neppe noe som helst uansett.
 




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Skal vi se. Poenget mitt opprinnelig var at informasjonen var mangelfull. Du klarte ikke å tyde informasjonen fra kilden riktig, du bare antok. og du antok feil. Ergo er du ikke så kildekritisk som du vil ha det til, når du gjengir noe du tror, som faktisk viser seg å vere feil.

NHO har sagt at tallene som er utarbeidet gjelder for Danmark, men at de nok er representative for Norge også (mulig at det ikke kom frem på skikkelig vis i Aftenpostens artikkel).
Overskriften i artikkelen er også "hele oljefondet kan gå tapt", så da vil jeg hevde at jeg har belegg også for denne påstanden i Aftenpostens artikkel.
Dette er da også det eneste jeg har hevdet.

Sitat
Ohh. Fine hersketeknikken. *Klappe vesle Metal Man på hodet også*

Er fornøyd med den, ja.

Sitat
Du skryter av å vere kritisk, og oppsøkende når det gjelder kilder. Og så misforstår du dem som siterer kilden, plukker ut det som passer ditt syn og oppsøker ikke originalkilden for uttalelsene for å utdype synet på saken. Da våger jeg følgende påstand: Du er kritisk og oppsøkende til det du er uenig i, og ikke fullt så kritisk og oppsøkende når du finner noe du selv er enig i.

Enig?

Har aldri sagt noe om å være oppsøkende i forhold til kilder, bare at man ikke skal kjøpe noe 100%, men alltid la det være rom for rimelig tvil.
De færreste har tid til å sette seg inn i originaldokumenter vedrørende hver eneste sak media trekker frem. Noen ganger må vi derfor, av praktiske hensyn, velge å stole på media. Det betyr ikke at vi dermed skal tro at vi har 100% korrekt og dekkende kunnskap om emnet.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Hallo værmelder?

Hva skjer hvis jeg får døtre? Med en norsk mann(som kan spore sine aner tilbake til Harld Hårfargre helst) som igjen får døtre med norske menn etc....Mine døtre/barn kan aldri kalle seg norske de da?

hmm hva er den lyden? Sagelyd? Kan det være noen som sager av greinen de sitter på? Lite dumt da..
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Akkurat...

Heldigvis tar de færreste denne klovnen av et forummedlem seriøst :Smiley

Hadde vært digg å få pælmet ut noen blitzere, da Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

For å oppsummere kort og greit nå når jeg ikke lenger er dritforbanna fordi NOK en av våre nye landsmenn har forsøkt å voldta en norsk jente, og for å oppklare evt misforståelser;

-Jeg ønsker at innvandrere og asylsøkere som begår grove lovbrudd i Norge blir sendt hjem dit de opprinnelig kommer fra. Dette vil spare oss for enorme ressurser, føre til lavere kriminalitet, mindre rasisme og frigjorte midler vi igjen kan bruke til å hjelpe folk. I tillegg vil det føre til at norske forbrytere får plass i fengslet, kontra å gå ute å vente på dom.

Dette er min nøkterne reflekterte mening. Den dagen en av mine nærmeste blir voldtatt, tar jeg skylappene på igjen, samt ladegrep og KTS.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Njaa... som blant jødene, så følger det vel mor... Hvis din mor er jøde, så er du jøde, uansett hva din far er. Smiley

Nå er det vel strengt tatt bare en debattant som har argumentert medå frata statsborgeskap for andregenerasjons innvandrere. Wink


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hallo værmelder?

Hva skjer hvis jeg får døtre? Med en norsk mann(som kan spore sine aner tilbake til Harld Hårfargre helst) som igjen får døtre med norske menn etc....Mine døtre/barn kan aldri kalle seg norske de da?

hmm hva er den lyden? Sagelyd? Kan det være noen som sager av greinen de sitter på? Lite dumt da..

Helt fjern eller? Er man 2/3 norsk er du norsk per definisjon. Slutt å bare still ALT på spissen da, selv om jeg og har gjort det i denne tråden.

Uansett er vel ikke akkurat KVINNER med innvandringsbakgrunn overrepresentert på drap, vold og voldtektstatistikkene.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320


Det kan jo hende vi er enig, hvis vi er enige om at den beste bistand er at virksomheter etablere seg i slike land dele ressursene mellom landet og virksomheten seg den fattige staten, rike vriksomheten og de fattoge få del av verdiskapningen.


Der er jeg helt enig.
Problemet er at det er så stor risiko forbundet med å etablere seg i den tredje verden grunnet korrupsjon, politisk ustabilitet kriminalitet osv. at det ikke er særlig mange bedrifter som vurderer dette som et alternativ.

Sitat
Eller så kan vi si at det vi har i dag er relativt bra og alternativet er trolig mye verre. Eller hva sier du Andreas?


Ja, vi har det godt i Norge, men vi må sørge for at det fortsetter å være slik også i fremtiden.
Det innebærer at vi må ha en utvikling som er bærekraftig, både økonomisk, etnisk og miljømessig.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Njaa... som blant jødene, så følger det vel mor... Hvis din mor er jøde, så er du jøde, uansett hva din far er. Smiley

Nå er det vel strengt tatt bare en debattant som har argumentert medå frata statsborgeskap for andregenerasjons innvandrere. Wink



Yes, og den står jeg 100% for. Ingen åpenbar god grunn for at hele familier av kriminelle skal bli i Norge kun fordi mor og far er lovlydige borgere.

Klart, jeg ser at det ville dukket opp saker og tillfeller hvor det ville vært umulig å opprettholde en slik lovgivning, men hey, tenk så mange drittsekker vi ville blitt kvitt. Som f.eks. somalieren som nå sitter inne dømt for voldtekt for fjerde gang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Hadde vært digg å få pælmet ut noen blitzere, da Smiley

Vann i munnen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Det er ikke hele gruppens ansvar som sådan; men hvis en nasjon har en felles kultur som tilsier at kvinner er mindre verd, eller på andre måter legitimerer voldtekt, så HAR faktisk hele den gruppen et ansvar for at menn fra disse samfunnene begår overgrep mot kvinner!

FULLSTENDIG VÅS FRA ENDE TIL ANNEN!!!

I følge NHO koster innvandringen til Norge det norske samfunnet 30-50 MILLIARDER ÅRLIG!!
Det innebærer at innvandrere er en ENORM belastning for det norske samfunnet, og IKKE er en berikelse eller en ressurs!
NHO har videre uttrykt frykt for at innvandrerne kan koste Norge hele oljefondet hvis vi viderefører dagens innvandringspolitikk!

altså det stemmer forsåvidt at den nosrke byggebransjen er avhengi av utenlandsk arbeidskraft, dette er dog mest polakker og de oppfører seg rimlig bra.

somaliere blir en annen sak
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Helt fjern eller? Er man 2/3 norsk er du norsk per definisjon. Slutt å bare still ALT på spissen da, selv om jeg og har gjort det i denne tråden.

Uansett er vel ikke akkurat KVINNER med innvandringsbakgrunn overrepresentert på drap, vold og voldtektstatistikkene.


Hvis du kan spiss-sette kan vel jeg og eller? Smiley

Ok, jeg prøver bare å avdekke hva du har av regler ift. det å være norsk. Da vet jeg at jeg er utenlandsk. Mine barn- hvis jeg forplanter meg med en som er minst 3/4 norsk(skriver det slik jeg)- får norske barn. Takk skal De ha!


Jeg er ikke i diksujonen om kriminelle innvandrere/asylsøkere men om diskujonen som angår "norskhet".
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!