Skrevet av Emne: Bare tull og fjas..  (Lest 54654 ganger)

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #210 : 20. september 2008, 22:22 »
Det har jo vært et forskningsprosjekt på hormonlabben på Aker sykehus hvor de har gjort svært omfattende tester (bla mr av alle blodårer etc) av både store rene personer og folk som har trøkka i mer eller mindre grad for å se hva de finner - jeg kan ikke si jeg har sett noen resultater som har blitt publisert enda - men jeg kjenner ihvertfall 2 dopa og en ren som har vært med - hadde vært interessert å visst mer om hva de har funnet her - jeg har jo bare hørt hva de har funnet hos disse 3 - men det er jo ingen konklusjoner...noen som har hørt noe?

Kan kanskje være denne:
Preliminære resultater fra et større forskningsprosjekt ved Aker viser at anabole steroider er enda farligere for hjertet enn man hittil har trodd. Endringene på hjertet kan blir dramatiske, kan forskningsleder Paul Vanberg fastslå.
http://www.sportsanalyse.no/wip4/norsk_prosjekt_steroider_farlig_hjertet/d.epl?id=175165
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=695926

Har fortstått at dette er tidlige resultater, og de ikke er ferdig med forskningsprosjekt ennå.
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Cato-Jo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #211 : 20. september 2008, 22:28 »
jeg skjønner det ikke? utenfor de småe bi-virkningene, har jeg ikke sett disse bivirkningene folk snakker om. jeg kjenner dusinvis av individer som går/har gått , alt fra 1år-30år og oppover, til og med uten og gå av(mener selfølgelig ikke at dette er smart) de som for det mest leie bi-virkningen er folk som har overdrevent bruk. jeg har sett noen svake individer som bruker det som en undskyldning for og være en drittsekk.

det er mere bivirkninger av alckohol! folk som drikker seg bevistløse vær helg og lever usunt røker ti pakker om dagen osv (og dette for vi kjøpt i buttiken).

men det tennåringer må huske på er at det er stor forskjell på en voksend mann i fysisk og sykisk god tilstan bruker dette sterke midle en en liten gutt som har hatt en pikk som kunn har produsert testo i et år eller to onkelig.
å til alle dere med vonde nyrer så får dere dette kund ved pille bruk

 jeg har alltid kjørt etter boka(ca5-6 år nå) og har aldri hatt noen problemer bortsemt fra litt kviser høyere blodtrykk(dette klarer jeg fint og fixe med ordentlig kosthold og omega-3) og litt trøblette egenproduksjon(går også jevnelig til legen).

trenger ikke ha mange komentarer på hvor ignorant jeg er. hadde jeg sagt nöe annet hadde det ikke vært mine personelig bi-virkninger som er topic i denne tråden handler om.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #212 : 20. september 2008, 22:37 »
Jeg er overbevist om at dopingbruk fører til dysleksi.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #213 : 20. september 2008, 22:46 »
Jeg er overbevist om at dopingbruk fører til dysleksi.
Det er nok en viss sammenheng ja...
Spørsmålet er hva som kom først...

Utlogget Chris123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #214 : 20. september 2008, 22:50 »
jeg skjønner det ikke? utenfor de småe bi-virkningene, har jeg ikke sett disse bivirkningene folk snakker om. jeg kjenner dusinvis av individer som går/har gått , alt fra 1år-30år og oppover, til og med uten og gå av(mener selfølgelig ikke at dette er smart) de som for det mest leie bi-virkningen er folk som har overdrevent bruk. jeg har sett noen svake individer som bruker det som en undskyldning for og være en drittsekk.

det er mere bivirkninger av alckohol! folk som drikker seg bevistløse vær helg og lever usunt røker ti pakker om dagen osv (og dette for vi kjøpt i buttiken).

men det tennåringer må huske på er at det er stor forskjell på en voksend mann i fysisk og sykisk god tilstan bruker dette sterke midle en en liten gutt som har hatt en pikk som kunn har produsert testo i et år eller to onkelig.
å til alle dere med vonde nyrer så får dere dette kund ved pille bruk

 jeg har alltid kjørt etter boka(ca5-6 år nå) og har aldri hatt noen problemer bortsemt fra litt kviser høyere blodtrykk(dette klarer jeg fint og fixe med ordentlig kosthold og omega-3) og litt trøblette egenproduksjon(går også jevnelig til legen).

trenger ikke ha mange komentarer på hvor ignorant jeg er. hadde jeg sagt nöe annet hadde det ikke vært mine personelig bi-virkninger som er topic i denne tråden handler om.
kunne ikke vært mer enig. Man finner mange ting som gjør helsen værre enn steroider i matbutikker. som f.eks alkohol ja. hvor mange er det ikke som dævver av det i løpet av året? hvor mange er det ikke som får dårlig lunger, kreft å kolst(?) av røyking? er jo farlig å kjøre bil også!

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #215 : 20. september 2008, 22:53 »
kunne ikke vært mer enig. Man finner mange ting som gjør helsen værre enn steroider i matbutikker. som f.eks alkohol ja. hvor mange er det ikke som dævver av det i løpet av året? hvor mange er det ikke som får dårlig lunger, kreft å kolst(?) av røyking? er jo farlig å kjøre bil også!
Hvor mange er det som bruker steroider i forhold til alkohol. Og som sagt tidligere, det er ikke veldig mange som vil bekrefte eget bruk og at det spiller inn på egen sykdom/dødsårsak. Det skyldes som regel en arvelig hjertefeil o.l....

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #216 : 20. september 2008, 22:55 »
kunne ikke vært mer enig. Man finner mange ting som gjør helsen værre enn steroider i matbutikker. som f.eks alkohol ja. hvor mange er det ikke som dævver av det i løpet av året? hvor mange er det ikke som får dårlig lunger, kreft å kolst(?) av røyking? er jo farlig å kjøre bil også!
Ja! Dop ær ike farli i de heletatt!!!!!!! kolst å kreft ær de jo mangen som fårr, jæi kjener ingen som har fått kolst som boler!!!!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #217 : 20. september 2008, 23:01 »
Heroin blir vel ikke bedre av at tobakk fører til kreft.

Dårlig argument at noe annet er like ille eller værre. Samtidig har jeg mine tvil på om steroider er så skrekkelig farlig. HVorfor jeg tør påstå det....

Vel... tatt i betraktning hvor mange tullinger som bruker det, og hvor mange av dem som knapt kan lese forskjell på anavar og anadrol, mg og ml, så er det jo et under at ikke flere har dødd??!!

rofl

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #218 : 21. september 2008, 00:05 »
Faen atte dm stenkte denn trån a. vill bare siatte dm som drekker æ mye væære. dm kan dævva a sprenkt levver!!
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #219 : 21. september 2008, 00:09 »
slått sammen

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Personlige Bivirkninger vedr bruk av doping??
« #220 : 21. september 2008, 00:20 »
BlIR Tissen Lenger av KReatine g force ultra expansion pack stack 4!!!!!!===??
Sa brura

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Bare tull og fjas..
« #221 : 21. september 2008, 01:19 »
Det kunne vært interesant å vite om det finnes noen vitenskapelige studier på signifikant korreleasjon mellom steroidebruk og dysleksi, og evt. hva som kom først ! Wink

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Bare tull og fjas..
« #222 : 21. september 2008, 01:27 »
Det kunne vært interesant å vite om det finnes noen vitenskapelige studier på signifikant korreleasjon mellom steroidebruk og dysleksi, og evt. hva som kom først ! Wink

Kanskje problemet er at dyslektikere blir steroidebrukere fordi de ikke klarer å lese bivirkningene? hihi.

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Bare tull og fjas..
« #223 : 21. september 2008, 07:11 »
mariuhana - ble høy som et hus!

Word, samma her

Utlogget no-pain-no-gain

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Bare tull og fjas..
« #224 : 21. september 2008, 09:08 »
Respekt til Herbert og Tricepsmannen for sine innlegg.
Er vanvittig viktig at folk tar avstand fra dop!

På den andre siden har man de innleggene som skal ha det
til at: "Dop har mange positive sider." Eller "Dop utenfor
organisert idrett bør være ok." Når jeg leser dette blir jeg uvell.
Jeg synes synn på mennesker som bedrar seg selv på denne
måten.

Det eneste bruk av dop viser er at du mangler dedikasjon, disiplin
og langsiktig motivasjon. Samt at man viser en total mangel på
respekt og forståelse for sin egen kropp.

I toppidrett, der det står mye penger på spill, kan jeg skjønne at de
største idiotene blir fristet til å ta en snarvei. Når det kommer til
"hobby"-trening, kan jeg ikke se noen annen grunn til å gå på dop
enn svak psyke og liten selvsikkerhet. Gå til en psykolog istedenfor!

Til alle dere som tar et sunnt standpunkt mot dop, HONNØR!

Just my 2 cents.
"Modern fitness is defined by apparance rather than actual horsepower. A training environment contaminated by this attitude cannot produce superior fitness, physical or mental."-Mark F. Twight

"Alle drømmer om å vinne.
Ingen drømmer om å trene."-Cato Z. Pedersen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!