Skrevet av Emne: Lars Sword - Fake eller Sann?  (Lest 20749 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #180 : 08. november 2007, 08:30 »
Jeg benket 310 raw igår, men det var riktignok med beina i bakken, og MED gymsokker.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #181 : 08. november 2007, 08:35 »
gymsokker er juks!

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #182 : 08. november 2007, 10:52 »
tenk om olaf hadde stått bak gilberg, og så tok gilberg maks i på benkpress og olaf maks i på roing. si at gilberg tok 190 i benk og olaf 150 i roing, da hadde vi straks ny verdensrekord i  benkpress på 340kg!

Ikke så rart at Sværd tar 290kg i benkpress når han har en spotter som drar alt han orker også.

Han har jo da faktisk rett i at han har tatt 290kg i benkpress, han bare "glemte" å tiløye at det var maksløft også for spotteren!

Tenk om norges sterkeste menn hadde teamet opp i benk/roing-team og poenget var å få opp størst vekt. Da tror jeg faktisk vi ville fått se 400-tallet og over.

Herved er altså myten om Lars Sværd løst, og herved går altså benk/ro kombinasjonen på 290kg over i historien som løftet som alle hørte om, men som ingen fikk se.

Det kan faktisk tenkes at han selv faktisk tror at det er lov å ha spottehjelp i benkpress, og så kalle det man har løftet for et benkpressløft.

Jeg fikk en ide, hva med to spottere, tre, eller hva med fire? Da kunne man løftet 1000kg!

Ja. en på hver side som kjører knebøy under stanga feks? Og en bak som drar markløft. + En som står med beina på hver side av lars sword og gir alt i bicepscurl! blir store tall av slikt! Smiley
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #183 : 08. november 2007, 11:30 »
radio starr.. Du trur på julenissen fortsatt? Og ser på barnetv hver dag? Og er den som driter seg ut hele tiden? Iallefall hvis du er den samme i virkeligheten som på forumet, prøv å kom deg til ungdomstiden iallefall.. For å være litt mer saklig: Syns du sier så utrolig mye meningsløst.. Undecided

Trur jeg driter LATTERLIG lite om hva du mener Wink

Hvis det er noen som er barnslige her er det dere som blir så sinnsykt SURE og går på personlige angrep på alt og alle pga dere mener det ikke er sant. Hva har jeg skrevet her tru? hm.. jeg har sakt jeg er skeptisk, men jeg er ikke no patetisk Mens-barn som klikker fordi noen sier det kan være mulig! jeeesuus.. det er DET som er barnslig. - Back to reality?
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #184 : 08. november 2007, 11:43 »
Trur jeg driter LATTERLIG lite om hva du mener Wink

Hvis det er noen som er barnslige her er det dere som blir så sinnsykt SURE og går på personlige angrep på alt og alle pga dere mener det ikke er sant. Hva har jeg skrevet her tru? hm.. jeg har sakt jeg er skeptisk, men jeg er ikke no patetisk Mens-barn som klikker fordi noen sier det kan være mulig! jeeesuus.. det er DET som er barnslig. - Back to reality?

mens-barn? hva i alle dager har mensen med det her å gjøre da?
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #185 : 08. november 2007, 12:24 »
Trur jeg driter LATTERLIG lite om hva du mener Wink

Hahaha
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #186 : 08. november 2007, 13:11 »
tenk om olaf hadde stått bak gilberg, og så tok gilberg maks i på benkpress og olaf maks i på roing. si at gilberg tok 190 i benk og olaf 150 i roing, da hadde vi straks ny verdensrekord i  benkpress på 340kg!


Nå er jeg langt fra noen Olaf Dahl, men jeg er egentlig ganske sterk i roing (i egne øyne), og har prøvd det der en gang.
Tror vekta var 160kg - husker ikke eksakt..... Saken var den at jeg blei bedt om å stå bak en kar som skulle makse - og når jeg så ham burde jeg vel frarådet ham å prøve sånn i utgangspunktet.....
Jeg stilte meg for sikkerhetsskyld med ene beinet nokså tett innpå benkfenomenet, og hjalp til med avløftet... Stanga gikk foruroligende raskt ned, så jeg grep tak i den i det jeg hørte ynkingen..... I det jeg gjorde det mente tydeligvis karen at hans del av jobben var over og slapp stanga....... "hei hei hei - du må presse for faan!" ropte jeg! Hvorpå det fra luringen kom: "det er for tung, jeg greier ikke!"
Resultatet ble at jeg måtte dra opp de 160 kiloene selv, mens han lå tafatt og utslått på benken...... 160 kilo føltes faktisk bra tung den gangen - selv om det mer blei en litt krøkete halvmark/shrugs enn en ro-repp........

Poenget er at det ikke er direkte lett å få såpass med spotterhjelp at det letter 150 kg på trykket Smiley
Ø

PS! Har aldri hatt behov for å prøve det ut, men er det plass til 10 blå Casall-gummiskiver på ei vanlig olympisk stang?? Bare noe en funderte på etter å ha sett et bilde..... Sorte gummiskiver var forøvrig tidligere ofte 10kg - gud som jeg savner de skivene!!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Dobbel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 041
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 041

Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #187 : 08. november 2007, 13:35 »
Trur jeg driter LATTERLIG lite om hva du mener Wink

Hvis det er noen som er barnslige her er det dere som blir så sinnsykt SURE og går på personlige angrep på alt og alle pga dere mener det ikke er sant. Hva har jeg skrevet her tru? hm.. jeg har sakt jeg er skeptisk, men jeg er ikke no patetisk Mens-barn som klikker fordi noen sier det kan være mulig! jeeesuus.. det er DET som er barnslig. - Back to reality?


Føler at du beviser klart at du er like lite voksen/umoden/barnslig her på treningsforum, som på nettby:)
17år - 111kg
220 - 140 - 245  = 605kg raw.
Loggbok

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #188 : 08. november 2007, 14:00 »
Trur jeg driter LATTERLIG lite om hva du mener Wink

Hvis det er noen som er barnslige her er det dere som blir så sinnsykt SURE og går på personlige angrep på alt og alle pga dere mener det ikke er sant. Hva har jeg skrevet her tru? hm.. jeg har sakt jeg er skeptisk, men jeg er ikke no patetisk Mens-barn som klikker fordi noen sier det kan være mulig! jeeesuus.. det er DET som er barnslig. - Back to reality?

Beklager at jeg mensa på deg Grin
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Lars Sword - Fake eller Sann?
« #189 : 08. november 2007, 15:01 »
og akkurat HER følte jeg at denne tråden hadde utlevd sitt potensiale. Mysteriet Lars Sværd lever videre... hoho, men ikke denne tråden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!