Skrevet av Emne: MDS - Kraftdreikampf!  (Lest 156889 ganger)

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #75 : 21. oktober 2008, 23:06 »
Dagens:

Dagsform: Ok

Benkpress: 1x6 107,5
                 1x6 107,5
                 1x6 107,5
                 1x6 107,5
                 1x5 107,5

Og der ga progresjonen seg. Skulle ha 6x6. På 5. reppen kjente eg at eg ikkje kom til å klare meir, so eg la stånga på plass. Er litt skuffende mtp. kor lett 5x5 107,5 var. Men igjen 6x6 har vore ei utfordring sida 95kg.
No blir det lett trening av alle muskelgrupper som ingår i benkpress i ei veke, får så å få til en pers. Smiley

Knebøy: 10 x Stang
              6 x 60kg
              4 x 90kg
              4 x 110kg
              3 x 120kg
              3 x 130kg
              3 x 150kg (Trudde eg hadde 140kg la på feil)
              2 x 155kg

Kjente litt i skinka på 150+ i bøyen i dag. Er nok ikkje heilt god igjen, men kan trene med greie vekter igrunn, men kan ikkje gji alt.

Mage 2x10



Når eg er ferdig med rompe skaden har eg bestemt meg for å sverge til eit liv med Dietmar's treningsprogrammer. Hadde eg trent Dietmar jamnt og trutt frå dag 1, trur eg at eg hadde vore ein god del sterkare no på denne tid. Kansje eg ei heller hadde vore skada.

Peace out

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #76 : 29. oktober 2008, 12:38 »
Gårsdagens:

Dagsform: Bra

Benkpress:

- Oppvarming: Siste løft 115

130 x 0
125 x 1 Pers
127,5 x 1 Pers

Absolutt ikkje fornøgd. Bomma litt teknisk på 130, senka stanga ganske seint, og traff for långt bak på brystet. So det vart berre tull. Hadde ikkje trudd 125 gjekk etter ein bom, men det gjekk, og det gjor også 127,5. Då økte eg vertfall 10kg på benkprogrammet eg fant på iform. Målet mitt om å ta 140 før 09 veit ikkje eg heilt om det går. Mtp på at eg begynde på dietmar mengde no, og nett har kjørt mengde på benk (5x5, 6x6). Gjenstår berre å sjå.

Skal forresten til naprapat i dag. No må eg bli god igjen snart.


Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #77 : 31. oktober 2008, 02:30 »
Dietmar Mengdeprogram
Veke 1

Dag 1

Dagsform: OK

Styrkeløft knebøy: 1x8 115kg 1x6 122,5kg 3x5 130kg
Lårcurl: 15, 12, 8 alle plater (Lite plater på curl maskina)
Skråbenk m.stopp: 1x7 67,5 3x7 72,5kg
-Såg ikkje før no at eg hadde dips på prog. :S
Markløft opptil 120
Frontpress: 1x7 60kg 2x6 65kg
Rygghev: 2x15
Mage: 3x15

Kan trene bøy så lenge det er under 150-160, så då passa det fint at det er mengde eg driv med for tida. Marken trenar eg innanfor smerteterskelen. Skal teste meg litt ut neste trening kor høgt eg kan gå, før neste møte med naprapaten som er på måndag.

Ellers kan eg sei at skråbenk var tungt og veldi uvant. Har ikkje trent den øvelsen på lenge. Var faktisk vanskeleg å holde stanga i rikti posisjon i topp pga. balansen.

Har stilt programmet til 180 i knebøy og 140 i benk. No gledar eg meg til å bli god igjen i skinka, sånn at eg kan bli tjukk og sterk.

Peace out

Utlogget Kim Andre Blikås

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • power!
Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #78 : 01. november 2008, 20:58 »
Dette blir bra! Cool
Styrkeløft perser: 290 - 220 - 300

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #79 : 04. november 2008, 16:26 »
Søndag

Dagsform: God

Nakkebøy på boks m.stopp bred stand: 1x10 85kg 1x8 90kg 3x6 92,5kg

-Trisett-
Benkpress mid. grip: 1x7 85kg 1x6 87,5kg 3x5 90kg
Biceps 5x7 hantl 20 + 20
Latrow stang 5x8 70kg
-Trisett-

Nakkepress: 1x6 50kg 2x6 55kg
Rygghev 2x10 12,5kg
Mage 3x15
Markløft: 1x5 100kg 1x5 110kg 1x5 120kg 1x5 130kg 1x5 135kg 1x5 140kg 1x5 145kg 1x5 150kg 1x3 155kg

Kjendte smerter i gluteus på tredje reppen på 155 i markløft, så eg ga meg der. Ellers kan eg sei at eg føler meg særdeles svak i mark.  Undecided
Medium benk var ein uvant øvelse, kjenner at eg ikkje har tatt den på ei stund(begyndelsen av året). Ellers var det berre lette vekter, men nok repetisjona til å gjer meg andpusten.

Fant ut at ein skal stille programmet til det ein trur ein er god for per. dags dato og ikkje kva målet er om 2mnd. Så eg stilte programmet ned til 175 i bøy og 132,5 i benk.

Ja, kalvenjj, ditta blir kanon Wink

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #80 : 05. november 2008, 01:15 »
Dagens

Dietmar Mengde (Fredag)
Veke 1
Dag 3

Dagsform: God

Nakkebøy m. stopp: 1x10 85kg 1x8 90kg 1x6 95kg 4x5 97,5kg
Smalbenk m. beina i lufta uten stopp: 1x7 85kg 3x7 90kg
Pushdowns: 5x8 9plater (40kg ca.)
Nedtrekk: 3x15 15plater(70kg ca.)
Latrow: 3x12 15plater
Rygghev m. vekt: 2x12 12,5kg
Mage 3x15
Wristcurls 4x7 25kg
Reversed Wristcurls: 4x7 8kg

Buuurn i lats, arm, underarm og mage. Smiley

Bøyen var svinlett, men kjente ein irritasjon i skinka i bunnposisjon. Faen og!
Var ein smule vanskeleg å holde balansen i smalbenk, har trent denne øvelsen max 3gonger sida februar, når eg trente dietmar for første gong. Skal holde meg til Dietmar framover frå no av.
Tok også litt mark, og det kjentes ikkje godt ut. Sad


Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #81 : 06. november 2008, 23:50 »
Dagens

Dietmar mengde (Mandag)
Veke 2
Dag1

Dagsform: God

Lårcurl: 1x15 15plater 1x12 16plater 1x8 16plater + 5kg
Skråbenk m.stopp: 1x6 65kg 3x6 70kg
Dips på benk: 5x7 25kg i fånget
Frontpress: 1x5 65kg 2x6 65kg
Rygghev: 2x12 15kg
Mage 3x15

Holdt meg unna øvelsar som gjekk på gluteus, sidan naprapaten sa at eg skulle spare meg i dag, for så å trene tungt på Lørdag, sjølv om eg får smerter. Virkar litt rart, kan ikkje det forverre heile saken? Huh

Skulle ha 6reps på første settet i frontpress, men det gjekk ikkje. Eg var alt for sliten i triceps etter all dips'en. Sist økt glømte eg dips'en, så det var nok difor det gjekk så mykje lettare. Uansett, dei to siste setta var mykje lettare etter eg manna meg opp med litt proteinshake, men eg skulle egentli ha 67,5kg. So eg stille belastningsprosenten ned 5%.

Ser fram til å dra tung mark på lørdag, bortsett frå alle smertene eg kjem til å få. Må muligens revurdere ideen til naprapten, å ikkje dra i smerter.

Peace out.

Utlogget Kim Andre Blikås

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • power!
Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #82 : 07. november 2008, 00:34 »
Synest det der høyrest jævli suspekt ut, at det å trene den aktuelle plassen ein har skade er jo ein ting, men ein øvelse som knebøy etc, der ein virkelig strekker musklaturen kraftig og med so store krefter stiller eg meg veldig skeptisk til ^^
Du skulle virkelig hatt deg ein tur til ein god massør trur eg, det funke! like magic!
Naprapater trur eg sjenerelt sett er ein gjeng med noobs. Snakker om dårlig erfaring.
Styrkeløft perser: 290 - 220 - 300

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #83 : 07. november 2008, 00:44 »
Jepp!! Virka veldig rart. Naprapti er ingen godkjendt behandling endå, er kunn sett på som alternativ behandling. Så eg begynde å vurdere MR for å få konstantert ka som feila ræva mi i grunn, sånn at eg kan finne rette behandling. Smiley Sist gong sa naprapten at eg hadde press på ein nerve, og igår sa han at det ikkje var det, og heller muskulært.

Ka dårlig erfaring du har hatt? At han ikkje kunne påvise lordosis på deg?

Utlogget Kim Andre Blikås

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • power!
Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #84 : 07. november 2008, 01:02 »
Jepp!! Virka veldig rart. Naprapti er ingen godkjendt behandling endå, er kunn sett på som alternativ behandling. Så eg begynde å vurdere MR for å få konstantert ka som feila ræva mi i grunn, sånn at eg kan finne rette behandling. Smiley Sist gong sa naprapten at eg hadde press på ein nerve, og igår sa han at det ikkje var det, og heller muskulært.

Ka dårlig erfaring du har hatt? At han ikkje kunne påvise lordosis på deg?
Ja Lordosis og, men det eg reagerte mest på var at han som med deg sa at det var nok ei nerve i klemm, og så fiksa fiksa no han på det, sjølv om eg følte at det ikkje var tilfelle, men han meinte fast bestemt at det var knekking som skulle til, vart ikkje betre, og han sa eg skulle komme tilbake nesten veke.
Det dreit eg i, og reste heller til masør eit par veke etterpå, og fy faen til det tok, var skikkelig sår i ræva to-tre dager etterpå, og så vart eg fort betre igjen, etter eit halvt år med tull.
Eg føle det at dissa naprapatane er trangsynte og er ein slags religion der dei kun trur på ein type behandling. Nei, hakje trua på dei!
Styrkeløft perser: 290 - 220 - 300

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #85 : 07. november 2008, 01:14 »
Så du hadde ei anna skade i tilleg til Lordosis? Kva det var for noke? Såg i loggen din at du hadde hatt problem med korsrygg og gluteus, same område eg har smerter i. Kansje eg skal prøve det same so deg, massør etterfulgt av crazy tricks frå 5m Tongue  Grin
Kva det kosta for ein time hos massøren?

Begynde å myste litt trua på naprapaten. Greia var at eg vart mykje beidre etter første behandling, og trudde eg kom til å bli endå beidre etter neste behandling osv. Men det viser seg å vere feil, og etter rådet om å dra tung mark i smerter, blir eg nesten nødt til å finne ei anna behandling. Etter å ha brukt 1600kr.

Naprapata tar forresten behandlings teknikka frå fysioterapauta, kiropraktora, akupuntura osv.

Utlogget Kim Andre Blikås

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • power!
Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #86 : 07. november 2008, 01:59 »
Ja altso, det var lordosis. Haha! crazy tricks fra femmeren funke fjell! Greia er å bli sår i musklatur i det aktuelle område, då virker det som kroppen reparer skaden i eit slags forsvar, noke den ellers berre ville gjedd faen i, massasje skal pushe kroppen til å begynne å reparere, samme effekt fikk eg av det stygge falle Tongue Det er mine erfaringer med massasje, veldig trua på det Smiley

By the way, massasje høyrest jo ut som sånn velværs behandling, men eg skal love det er ikkje det når siw trykker til Wink Det er 500 kr timen, svin dyrt, men verdt det.
Styrkeløft perser: 290 - 220 - 300

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #87 : 07. november 2008, 04:46 »
Jeg har akkurat samme skade som dere (piriformis?) http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=22564 Det er noe dritt! Virker som at det er ganske mange som får dette problemet blant styrketrenende. Bl.a var det dette som satt Charro her på forumet ute av spill. OddbjørnS har vel også slitt med dette. Sikkert mange mange fler.

Har prøvd med tøying 2 x daglig, samt at jeg har tilpasset vektene til smertene, uten særlig resultat. Kommer tilbake så fort jeg belaster ryggen i strake mark / roing / etc. Klarer å kjøre økter med 140 kg i stangroing men må da leve med irriterende murring i området i noen dager, samtid tidvis akutt forverring som går kjapt over. 

Bare å rope ut om dere finner en mirakelkur mot dette. Wink
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #88 : 07. november 2008, 17:11 »
Ja altso, det var lordosis. Haha! crazy tricks fra femmeren funke fjell! Greia er å bli sår i musklatur i det aktuelle område, då virker det som kroppen reparer skaden i eit slags forsvar, noke den ellers berre ville gjedd faen i, massasje skal pushe kroppen til å begynne å reparere, samme effekt fikk eg av det stygge falle Tongue Det er mine erfaringer med massasje, veldig trua på det Smiley

By the way, massasje høyrest jo ut som sånn velværs behandling, men eg skal love det er ikkje det når siw trykker til Wink Det er 500 kr timen, svin dyrt, men verdt det.

Har aldri tenkt på massasje som behandling, meir velvær ja. The power of Siw. haha! Trur eg tar turen til MR for å finne ut kva som feilar meg, for så å finne rette behandling.

Jeg har akkurat samme skade som dere (piriformis?) http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=22564 Det er noe dritt! Virker som at det er ganske mange som får dette problemet blant styrketrenende. Bl.a var det dette som satt Charro her på forumet ute av spill. OddbjørnS har vel også slitt med dette. Sikkert mange mange fler.

Har prøvd med tøying 2 x daglig, samt at jeg har tilpasset vektene til smertene, uten særlig resultat. Kommer tilbake så fort jeg belaster ryggen i strake mark / roing / etc. Klarer å kjøre økter med 140 kg i stangroing men må da leve med irriterende murring i området i noen dager, samtid tidvis akutt forverring som går kjapt over. 

Bare å rope ut om dere finner en mirakelkur mot dette. Wink

Det er ein mulighet. Det er noko med overgangen korsrygg-gluteus. Men det der med stråling nedover i beina har ikkje eg kjendt noko til. Kjenner meir ut som om det er muskulert.
Korleis denne skada oppsto med deg?

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Er på veg tilbake til bøy og mark!!
« #89 : 07. november 2008, 20:51 »
Dagens:

Ca. 30min gåtur etterfulgt av masse statisk og dynamsik tøyning

Har tenkt meg til doktor på måndag for så å mest sannsynleg bli sendt på sjukehuset for å ta MR. Avslutta behandlinga med naprapaten.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!