Skrevet av Emne: MDS - Kraftdreikampf!  (Lest 156995 ganger)

Utlogget Kim Andre Blikås

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • power!
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #165 : 31. desember 2008, 03:17 »
Regelen for bøy er at hofta skal under kne høgde, man kan jo stoppe om mann vil, grunn til at man skal stoppe i benk er at man kan tjene ufatelige mange kg på spretten på kassa, å mange ville ha utnytta dette, pluss uten stopp kan være farlig i benk, lett å rive av muskel fester når enn nesten slipper vekta ned å gir full gass opp igjen, med stopp har man konstant spenn i muskelen. Mens i bøy har man ingen ting å "sprette" på, derfor ingen påkrevd stopp. Kan ta meg feks. klarer 5reps 140kg i benk med stopp og 10reps 140kg uten, d er ganske stor forskjell syns du ikke? Smiley håper d besvarte spm ditt Smiley
Er nok uenig med deg. At ein får vesentlig meir kilo uten stopp i benk kontra knebøy er nok ikkje tilfelle, heller gjerne andre veien. Det at man ikkje har noke å "sprette" på i knebøy, den ser eg ikkje heilt, for det kan man absolutt, som vektløfterane gjere eksempel, så dipper jo dei på slutten, for å skape fart fra strikk effekten det raske ledd utslage gjer, det trenger man ikkje å dippe for å få eingang, berre å gå raskt ned.

Når det kommer til skade i benkpress uten stopp, så skjønner eg ikkje kor du har den høge skaderisikoen ifra, det har jo seg slik at sikkert halvparten av dei som benka gjer det på den måten,  eg har ikkje sett mykje til dei revne muskelfesta.
Styrkeløft perser: 290 - 220 - 300

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #166 : 31. desember 2008, 11:24 »
Gutta med KNEBIND i bøy dipper å får sprett ja, jeg snakker raw selfølgelig. med 200kg+ på nakken tror jeg ikke du lar eventuele ledd bånd gjøre jobben, da ryker de hehe...
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #167 : 31. desember 2008, 11:27 »
Gutta med KNEBIND i bøy dipper å får sprett ja, jeg snakker raw selfølgelig. med 200kg+ på nakken tror jeg ikke du lar eventuele ledd bånd gjøre jobben, da ryker de hehe...

Raw raw raw, tatt helt av fra deg Mats Cheesy

Løftere som slipper seg ned i bunnen på slutten av bøyen får helt klart enn "drakt/fjær" effekt i bunnen. Dette gjøres på langt over 200kg i bøy uten at ledd bånd osv ryker.

Søk litt på youtube så ser du hva jeg mener.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #168 : 31. desember 2008, 11:29 »
Å d med skader i benk, du kan jo høre me de som faktisk har revet av bryst muskelen, å høre om de løftet med sprett lr stopp Wink
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #169 : 31. desember 2008, 11:31 »
Raw raw raw, tatt helt av fra deg Mats Cheesy

Løftere som slipper seg ned i bunnen på slutten av bøyen får helt klart enn "drakt/fjær" effekt i bunnen. Dette gjøres på langt over 200kg i bøy uten at ledd bånd osv ryker.

Søk litt på youtube så ser du hva jeg mener.

Raw = man er ikke sterkere enn man er hehe Smiley Vet hva du mener men ikke mange som kjører helt raw, som slipper seg ned å får sprett, har jeg sett lite av i hvertfall...
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #170 : 31. desember 2008, 11:33 »
Regelen for bøy er at hofta skal under kne høgde, man kan jo stoppe om mann vil, grunn til at man skal stoppe i benk er at man kan tjene ufatelige mange kg på spretten på kassa, å mange ville ha utnytta dette, pluss uten stopp kan være farlig i benk, lett å rive av muskel fester når enn nesten slipper vekta ned å gir full gass opp igjen, med stopp har man konstant spenn i muskelen. Mens i bøy har man ingen ting å "sprette" på, derfor ingen påkrevd stopp. Kan ta meg feks. klarer 5reps 140kg i benk med stopp og 10reps 140kg uten, d er ganske stor forskjell syns du ikke? Smiley håper d besvarte spm ditt Smiley

Du kan ikke sammenligne raw benk og skjortebenk Mats.

Å stoppe i bunnen med skjorte er "bare" å holde igjen med ryggmusklene før man lar skjorta løfte resten "selv". Det er ikke ofte du ser folk spretter med skjorte. Det er oftere man ser at de ikke kommer ned til brystet fordi skjorten er for stram.

5 på 140 med stopp og 10 på 140kg touch and go eller sprett and go? Jeg testet smalbenk med stopp og smalbenk uten stopp før NSM. Med min kontrollerte touch and go stil så tjente jeg 10kg på maksløft ved å ikke stoppe.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #171 : 31. desember 2008, 11:41 »
Samenlignet ikke skjorte benk å vanlig benk nei:) stopp benk å sprett benk uten skjorte, ja mine løft var sprett and go, ikke touch and go Smiley bare får å vise et eksempel, på at man tar mer med sprett, å med touch kontra stopp..... Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Kim Andre Blikås

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 143
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 143

  • power!
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #172 : 31. desember 2008, 13:56 »
Gutta med KNEBIND i bøy dipper å får sprett ja, jeg snakker raw selfølgelig. med 200kg+ på nakken tror jeg ikke du lar eventuele ledd bånd gjøre jobben, da ryker de hehe...
Her brukte eg vektløftera som eksempel, korleis greier du då å trekke konklusjon om at eg snakker om knebind? Vektløftera som kjent bruker ikkje knebind...........
Her er eit eksempel på "dipping" : http://www.youtube.com/watch?v=cUHpuMcje84
Hadde han tatt med stopp, hadde han gått ned vesentlig meir ein 5-10 kg, som snitte får i benk uten stopp.
Du har jo "kassa" som du sier å sprette på, det har man ikkje i knebøy, i motsetning er det mykje meir sener og musklatur i knebøy som øker strikk effekten av eit raskt ledd utslag. Dette gjelder såklart kun fulle knebøy.
Å d med skader i benk, du kan jo høre me de som faktisk har revet av bryst muskelen, å høre om de løftet med sprett lr stopp Wink
Det tyder heller på mangel på kunnskap om oppvarming, og skadeforebyggande trening, tipper ikkje dei som river bryste ifra benkpress akkurat er fysioterapeuter.
Styrkeløft perser: 290 - 220 - 300

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #173 : 31. desember 2008, 14:27 »
Fint eksempel Smiley Hvorfor enn ikke påkrevd stopp i bøy, får noen fra styrkeløft regelverket svare for, men stopp i bøy hadde vert kult d da, kansje siden d er lov med så jevlig mye utstyr at d er ingen vits å si at man tjener 10kg i dipping når de uansett har 100 kg på bind å drakt Tongue
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #174 : 31. desember 2008, 15:55 »
Merkelig at ein er så opptatt av det med stopp i benkpress iforhold til knebøy for eksempel, det at benkpress i konkuranse er med stopp og ikkje knebøy virker som å utgjere forkjellen på eit skikkelig benkpress iforhold til knebøy etc.
Kor mange ganger kommenterer ein eksempel at ein 300 raw knebøyer ikkje hadde skikkelig stopp?  Synest det der e litt rart Tongue

Stopp i benkpress er for å elimnere all tvil om stanga treffer brystet, og at det ikke er sprettløft i benkpress, da dette er en veldig delvdestruktiv teknikk. Når det gjelder at en "holder stanga igjen" nede med ryggmuskulaturen og deretter slipper og la skjorta "løfte" stanga opp igjen så stiller jeg meg lite forståelig til den beskrivelsen... Kanskje det er jeg som ikke har trent nok med skjorte.. Huh

Ditto: Skjønner du sa det bare for eksempelet, men du finner nok ikke så veldig mange løftere i Norge som har 100 kg på drakt og bind i knebøy.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #175 : 31. desember 2008, 16:15 »
Har vel vore ein del tilfelle der skjorta har vore så stram at løftaren måtte bruke ryggmusklatur for å få stånga heilt ned. Har aldri løfta med utstyr sjølv så eg veit ikkje korleis det er.

Angående knebøyen burde ein muligens påkreve stopp i bunn der også for å unngå ?fleskespretten?. Blir samme prinsippet som i benkpress. Smiley

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #176 : 01. januar 2009, 11:43 »
. Når det gjelder at en "holder stanga igjen" nede med ryggmuskulaturen og deretter slipper og la skjorta "løfte" stanga opp igjen så stiller jeg meg lite forståelig til den beskrivelsen... Kanskje det er jeg som ikke har trent nok med skjorte.. Huh

Det regnet jeg med. Også ventet jeg at kanskje noen styrkeløftere leste denne tråden Grin

Det er lettere med stopp med skjorte en uten, i hertfall har jeg blitt fortalt så.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #177 : 03. januar 2009, 00:48 »
Mål for 2009!

1. Bli kvitt skada eg har i ryggen! Deretter holde meg så skadefri som mogleg framover. Mål i bøy og mark tar vi etter det

2. 170kg benkpress! Kan gå Smiley Har økt jamnt og trutt i benkpress heilt sida eg begyndte å trene. Er litt spent på korleis det vil vere å øke etterkvart som vektene blir større.

3. 105kg Frontpress

4. Slutte å vere så tynn! Ete meg opp til 125kg+ kroppsvekt

5. Forbedre løfteteknikk overall


Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #178 : 08. januar 2009, 11:34 »
Tenkte eg skulle ta ei oppsummering frå treningsstart til no, sidan eg ikkje har så mykje anna å gjer dei neste timane.

Begyndte å trene 19.januar 2007. På denne tida løfta eg 60kg i benk og 130kg i markløft, knebøy prøvde eg ikkje. Fekk innføring(kvaliteten på denne innføringa var nå så som så) i alle mulige maskinøvelsar + benkpress og skulderpress frå eigaren av gymmet. Fekk eit program der eg trente 3 set og 10 reps på alle øvelsar. Mage, nedtrekk, benkpress, beinpress, kickbacks, franskpress, bicepkørls, skulderpress, så tok eg knebøy ein sjeldan gong. Vegde rundt 80kg i dette øyeblikket.

Trente dette i 3mnd før eg bestemte meg før eg bestemte meg for å ta det litt meir seriøst. Einaste økning eg kan hugse var frå 60kg til 70kg i benkpress, hadde ikkje med noko markløft trening på programmet. Uansett, eg gjekk til innkjøp av proteinpulver og kreatin og begyndte å trene ein 4dagars split som eg fant på iform(5x5 powerbuilding)

Det såg slik ut:
Dag 1: Rygg og biceps
- Markløft 5 x 5
- Chins eller nedtrekk 2 x 10
- Foroverbøyd roing med stang 3 x 10
- Stangcurls 5 x 10

Dag 2: Bryst og triceps
- Benkpress 5 x 5
- Brede dips 2 x 10
- Skrå flyes 2 x 10
- Smal benkpress 5 x 10

Dag 3: Hvile

Dag 4: Bein
- Knebøy 5 x 5
- Beinpress 2 x 10
- Utfall i smithmaskin 2 x 10
- Strake mark 5 x 10
- Lårcurls 2 x 10

Dag 5: Skuldre og legger
- Militærpress 5 x 5
- Sidehevninger 3 x 10
- Stående tåhev 3 x 10-15
- Sittende tåhev 3 x 10-15

Trente i pyramide, der eg la på 2,5kg for kvart sett.

I markløft begyndte eg på 80-85kg, og hadde 120kg siste settet i siste veka.
I knebøy begyndte eg på 70kg og slutta på 80-85kg
I benkpress begyndte eg på 50kg og avslutta med 70kg.

Etter å ha trent dette i 10 veker og gått frå 80 - 85kg kroppsvekt, hadde eg økt frå 130kg - 190kg i markløft, 70kg til 80kg i benkpress, sto over maxing i knebøy og prøvde meg heller på ein 3'ar på 60kg i bicepscurl. Haha. Dette skjedde ei sommarnatt i juli 07.

I august begyndte eg å trene Release Your Potential (Grunnprogrammet), som eg fant på Tech Nutrition sine nettsider. Det var eit 3dagers program som varte i 6veke. Første veka begyndte eg med 15reps, 2 og 3 veka trente eg med 10 reps og 4 - 6 veke trente eg med 5reps. Det var felles reps for alle øvelsar

Programmet såg slik ut:

Knebøy: 3 set
Strakmark: 1set
Skråbenk: 4set
Nedtrekk m. smalt grep: 2set
Roing bredt grep: 2 set
Arnoldpress: 2set
Bicepscurl på skråbenk: 2set
Pushdowns(Bytta ut med franskpress): 2set
Mage: 2set

Heilt elendig program, når eg ser tilbake på det. Trente akkuratt det same kvar økt, berre at det var 5% tyngre vekter i alle øvelsa for kvar økt. Dette førte til kvartbøy og ein jævlig senebetennelse i høgre armen. Hadde 3 5'ara på 135kg i kvartbøy siste veka og ein 5ar på 140 i strak mark.

Tok meg ein pause for å blir god igjen i armen. Vekta låg på 90kg ca. og vi var i september måne. Følte meg feit, så begyndte å ete mykje mindre, og begyndte på igjen med det same programmet berre at det heite 'Maks Forbrenning' istadenfor 'Grunnprogram' einaste forskjellen var at det var 5%lettare vekte i siste veka. Gikk ned til 85kg og slutta med programmet midt i oktober måned.

I slutten av oktober 07, bestemte eg meg for å begynde å ete skikkelig å trene "skikkelig", så eg fant fram det same 5x5 programmet eg fant på iform igjen, sidan eg var fårnøgd med resultata eg fekk med det. Midt i programmet hadde eg 2 maxtesta i benkpress, tok 90kg i november - desember, 2 veker etter på klarte eg 95kg og en bom på 100kg.

Vart ferdig med programmet i jula 07. Prøvde totalt 3gongar på 100kg i benkpress før eg bestemte meg for å begynde å trene Dietmar Nybegynder Oppkjøring som varte i 12veker i Januar 08, sidan eg hadde hørt det skulle vere bra for å øke i styrke. Jaggu glad eg ikkje klarte 100kg, sånn at eg hadde blitt introdusert for Dietmar.

Uansett, eg stilte måla til 165-107,5kg-210. Gjor ingenting med belastningsprosentane, og tenkte heller ikkje på at eg burde stille det høgare i bøy og mark sidan det er medregna at det er utstyr eg skal løfte i. Var hovudsaklig berre benkpress styrke eg brydde meg om, knebøy og markløft trente eg berre fordi det sto på programmet.

I 6.veka begyndte eg å få ildt i knea, så dei resterande 6.vekene vart det ingen knebøy og markløft. Mot slutten av programmet begyndte knea å bli beidre, så eg tok meg ei markøkt, der eg gjekk opptil ein singel på 200kg som då vart nypers. Ei veka seinare tok eg 1-2 reps på 145kg i knebøy. Trente med boks gjennom heile programmet sidan eg hadde vanskli for å finne den riktige djupda.

I benk var eg opp på 2 doble på 97,5kg med stopp som siste tunge økt før eg skulle maxe. Var pittlelitt skeptisk til at eg skulle klare 10kilo meir for 1rep, men dog dei dobble på 97,5kg var nesten litt lette.

Så kom maxdagen den 6.Mars 08. Eg bestemte meg for å maxe i knebøy og markløft, sjølv om eg kun hadde trent bøy og mark halve programmet.

-I knebøy klarte eg 160kg for så å ta ein bom på 170kg. 165kg kunne ha gått.
-I benkpress tok eg 107,5kg, for så å prøve på 110kg der eg klarte å treffe stativet på veg opp att, hadde sikkert gått om eg ikkje hadde gjort det.
- I markløft vart det ingen ny pers, ei heller tangering av pers.

Etter dette låg vekta på 101,5kg morgenvekt, og ein kompis av meg klarte å dra meg med på ein deff. Trente Dietmar Mengde i 2veker mens eg deffa, stilte det til 180-115-220, trudde eg skulle stille det til kva eg hadde tenkt å ta etter eg var ferdig med programmet. Så alt vart så tungt, lite mat og for tunge tunge vekter. Så eg slutta med det programmet. Og lagde min egen 3-dagers split. Etter 2veker med den og lite mat, var morgenvekta nede på 95,5kg etter totalt 4veker på deff. I midten av 5veka leste eg eit långt innlegg av Einar Gilberg i loggen til CYC, der det sto om eting og antideffing, og rett etter fant eg ut at det var pannekaker til middag, så då va saken biff. Etter ei veke med skikkelig eting var morgenvekta opp på 99kg.

I begyndelsen av mai 08 begyndte eg med eit program laga av Boris Sheiko som varte i 4veker. Stilte måla til 170 - 120(deretter 115 etter ei veke pga. at det vart for tungt)-215. Var ofte opp i 19sett med bøy ein dag, benk ein dag og mark ein dag. I begyndelsen av Juni var det på tide med maxing:

- I knebøy tok eg 170kg, var ein litt stygg rep, kom litt i ubalanse idet eg retta meg ut. Deretter hadde eg ein bom på 177,5kg. Veit ikkje heilt kvifor eg prøvde meg på den

- I benkpress vart det ingen ny pers, hadde eit hallvegs løft på 115kg, 112,5kg hadde kansje gått.

- I markløft vart eg veldig overraska. Var svært skeptisk til at eg skulle klare 215kg. Varma opp, siste løft var på 180kg. Første fårsøk på pers var 210kg, gikk greit opp. Deretter drog eg opp 215kg og var veldig fårnøgd. Men eg tenkte at det ikkje kunne stoppe der, så eg la på meir vekte. Resten av økta såg slik ut: 1x1 217,5kg 1x1 220kg 1x1 222,5kg 1x1 225kg 1x1 227,5kg 1x0 230kg. Eg trur eg skulle klart 230kg+ om eg gått fram litt anleis.

Etter dette fant eg ut at eg skulle tråkke endå hardare på gassen, så eg eg satt opp eit program der eg splitta opp mark philipi i markløft, smolov i knebøy og mini-smolov i benkpress. Etter 1-2veke måtte eg kutte ut smolov i knebøy, og kjørde heller 5x5 2gonga i veka som ein slags mellomting medan eg la mest vekt på å bli sterk i markløft. Etter 3veke med mini-smolov i benkpress benka eg 117,5kg, og synst det var ei grei økning. Vekta i sommar låg på rundt 105kg morgenvekt.

Etterkvert la eg om marktreninga der eg hadde alle øvelsane i Philipi på ein dag, sånn som det skal vere. Mark, Toppmark, Roing og Strakmark. 1.august 08 trente eg philipi etter ein heil dag meg silojobbing, og migrene. Trakka skeivt på andre reppen i andre settet med 202,5kg i nevane i første øvelse, trente ferdig økta med smerte, fikk ei kraftig låsning i ryggen. Den skada sitt fortsatt i skrivande stund men er på veg til å bli god igjen nå. Masse kiropraktortima og rehab har hjulpe godt på.

Siste halvåret har eg logga, så siste del av 'historien' står her. Bortsett frå vekta, sjekka morgenvekta nokre dagar etter eg hadde benka 140kg. Då vegde eg 113,5kg, vart litt overraska i og med at eg hadde låge på rundt 118kg på trening.

Ellers kan eg nevne at eg har brukt lenger tid på skada enn nødvendig pga. at eg venta for lenge før eg begyndte med behandlingog at eg falt for fristelsen og løfta for tungt enkelte gongar. Ser på denne skada som ein lærepeng.

Nå er eg jævla lei av å skrive, og trenge mat Grin

Peace out!

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
Sv: MDS - Pers i benk! Film side 11
« #179 : 08. januar 2009, 13:27 »
Jeg gikk fra 165kg til 185kg i benk med stopp på 16uker, så 30kg opp fra 140 til 170 kan jo gå fint på et år hehe:D oppkjøring, mengde, oppkjøring, mengde osv Smiley

GLHF Smiley
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!