Skrevet av Emne: MDS - Kraftdreikampf!  (Lest 156849 ganger)

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #465 : 11. oktober 2009, 14:23 »
Gårsdagens økt gjekk det i smalbenk til kloss med beina opp opptil 4x5 110kg + hantelpress og triceps. Tynt.

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #466 : 19. oktober 2009, 01:33 »
Gårsdagens:

Redcord trening

Smalbenk med beina opp til 7,5cm kloss:
1x8 85kg
1x6 92,5kg
1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg

Sittande hantelpress:
1x8 30kgs
1x8 30kgs
1x8 30kgs

Tate press:
1x8 20kgs
1x8 20kgs
1x8 20kgs


Dagens:

Redcord trening for overkropp + lett bøy + lett mark.



Kopierer frå ein anna tråd der eg skreiv ned kva som foregjekk i Oslo:

Dag 1 hos Gitle Kirkesola var eit veldig bra møte. Han kunne skjønne at kiropraktorane ikkje fant ut av problemet, men han skjønte kva det var. Då eg for litt over eit år sida mysta balansen på topp i markløft(ca. 200kg) og tok eit steg tilbake, mysta stånga og tok den igjen ved knehøgde mens eg sto på ein fot skada eg gluteus muskelen. Han sa eg kunne vere glad eg ikkje fekk skiveprolaps i det tilfellet der. Då eg skada gluteus musklaturen skrudde hjernen av signal til gluteus muskelen. I kvart "signalband" har kontroll over ca 500 muskelfiber. I gluteus er det kansje over 1million muskelfiber. Då uhellet inntraff fekk eg hjernen den ideen at her var det noko gale så den skrudde av signala til dei muskelfibra som vart skadd under løftet. I og med at eg i oppkjøringa ikkje hadde noke store problemer med tung markløft og knebøy, men å henge opp på kleshengar, ta ut oppvaskmaskin og lignande var eit helvete for ryggen, så sa han at dei små stabiliseringsmusklane ikkje var aktive.

Etter det sjekka vi plattfot og beinlengde forskjell, hugsa ikkje heilt kva måla var. Men eine foten var lengre, men han kunne ikkje tenke seg at det kunne vere med å spele ei rolle i dette tilfellet. Men der er spesialister på å konstruere sånne såler, så det får vi også fiksa.

Så tok vi ein test der eg sto med foroverbøgd rygg og han tok tid for å sjå kor lång tid det tok før eg begyndte å stivne og bli sår i ryggen. Det tok 45sek før eg kjendte det. Så gjor vi ein utvalgt øvelse der eine foten var i slynge og eg heisa hofte og bein opp. Var mykje lettare å heise seg opp når venstre foten va i slynga i forholdt til høgre. Til og begynde med var eg assistert med ekstra slynge som holdt meg oppe, men etter kort tid kunne vi ta dei vekk. Etter 2set med 3-4 reps på kvar side var det tilbake til testen å stå med foroverbøgd rygg igjen. Denne gongen tok det 1min og 20sek før eg begyndte å kjenne det.

Etter det tok vi ein siste øvelse der eg festa anklane i slyngene og gjor ein hamstrings øvelse, ca. 3set med 2 reps på denne øvelsen. Så tilbake til testen. Denne gongen tok det 1min og 45sek før eg kjendte noke. Ei bedring på 1min på svært kort tid.

Var ein kompis av meg som også trener styrke var meg og hadde akkuratt det samme problem, og vi hadde akkuratt det samme problemet som Svend Karlsen hadde. Det er også kun vi tre han har hatt på inne på behandling for dette problemet, og kun vi tre som trener styrke. Han lurte på kor månge styrketrenede som går rundt på denne måten vi har gjort.

Dag 2 fekk vi utskrevet program og instruert i øvelsane. Eg hadde jævli problemer med dei til og med dei lettaste variantane. Spesielt ein som gjekk på gluteus. Her har eg mykje å jobbe med. Han sa og at vi kom til å øke mykje i styrke etterkvert som musklane samarbeida meir. Det beste av alt er at det ikkje tar meir enn 2-3veker før eg har etablert god kjernemusklatur og er frisk og fin i ryggen. Den kjennest allereie mykje beidre ut etter kun noken få set og reps. Kroppen absorbera treninga som ein svamp, og vi kom til å merke forskjell frå økt til økt. Men i dissa 2-3vekene skulle eg berre forholde meg til kosevekter i mark og bøy

Dag 3 var det ikkje så mykje nytt å melde. Vi trente opplegget vi hadde fått og han korrekta oss når vi gjor feil. Vi fekk cd med video der vi lærte å teipe opp føta sånn at den ikkje skulle flate seg ut når vi gjekk. Har hatt ei økt etter eg kom heim, og ryggen føles berre beidre og beidre ut. Kjenner omtrent ingen smerter. Happytime bigtime!! Den siste timen på bussen ned måtte eg skifte sittestilling kvart tredje minutt for å unngå å stivne til. På heimturen satt eg like godt heile vegen!

Eg spørde han litt ut om kiropraktorisme. Han sa det kun hadde ei smertelindrande effekt på kort sikt. Laser, nåler, massasje apparat... alt er berre waste of time. På langvarig ryggplager som i mitt tilfelle hadde det ikkje hatt noken hensikt å gå til kiropraktor, det blir kun å kaste penger ut glaset. Det fungerer kun for enkle smålåsninger. Nå bygger eg opp dei småmusklane som hindrer leddlåsninger. Har ikkje hatt behov for å knekke meg i heile tatt dei siste dagene, som eg tidligare har gjort opptil 3gonger om dagen.

Han fortalde også om ein undersøkelse dei hadde gjort i militæret. Dei delte ut redcord mini til ei gruppe, og ei gruppe trente med frivekter. 48% av dei som trente med frivekter skada seg når dei trente angrep, forsvar o.l. Ingen av dei som trente med redcord skada seg.

Anbefaler alle som går rundt med ryggplager dei ikkje kjem til bunns i å oppsøke Gitle/Redcord clinic. Gitle seier rett ut om han kan hjelpe deg eller ikkje. For meg var det verdt kvar einaste øre. Han var også svært intrisert i å følge med på meg vidare på styrkeøkninger framover. Eg skulle sende mail kvar gong eg persa.


Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #467 : 19. oktober 2009, 20:16 »
Dagens

Benkpress med stop:
1x8 85kg
1x6 92,5kg
1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg

Roing med stang:
1x8 80kg
1x8 80kg
1x8 80kg
1x8 80kg

Bicepscurl med rett stang:
1x5 60kg
1x4 60kg
1x8 50kg
1x8 50kg


Pushpress:
1x8 62,5kg
1x6 72,5kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg


Grei økt. Begynde mengdeprogrammet på nytt om 3veker, då begynde eg på bøy og mark og stiller benken opp 5kg. Skal trene redcord seinare idag.

Utlogget Zuul

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #468 : 19. oktober 2009, 20:18 »
Kjekt at du fant ut av det. Lukke til vidare

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #469 : 19. oktober 2009, 20:32 »
Kjekt at du fant ut av det. Lukke til vidare

Thanks Smiley Kansje dette er tingen for deg også?

Utlogget Zuul

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #470 : 19. oktober 2009, 20:38 »
Du skal ikkje sjå vekk frå det. Men skal no putle på framover og sjå om eg får stell på det på eiga hand fyst. Økonomien tillett ikkj 6000 kroners sprell akkurat no, konemor har halv løn i november og ulønna permisjon i desember. Så er det seks mnd med halv løn på ho før vi får barnehageplass til hausten. Om ryggen er vrang til hausten også, og renta ikkje har gått mongo, så får vi sjå

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #471 : 19. oktober 2009, 21:03 »
Du skal ikkje sjå vekk frå det. Men skal no putle på framover og sjå om eg får stell på det på eiga hand fyst. Økonomien tillett ikkj 6000 kroners sprell akkurat no, konemor har halv løn i november og ulønna permisjon i desember. Så er det seks mnd med halv løn på ho før vi får barnehageplass til hausten. Om ryggen er vrang til hausten også, og renta ikkje har gått mongo, så får vi sjå

Gitle sa at eg ikkje fekk skrudd på desse "signala" uten å trene dei øvelsane han viste meg. Men eg skjønnar problemet. Mykje trening for hoftemusklatur i redcord er tingen, og etterkvart som det du mestrar øvelsen så må du gjer den på ein meir utfordrane måte, som f.eks bruke vektarm prinsippet, eller få noken til å riste i slyngene mens du trena. Den siste repetisjonen skulle vere tung. Knebøy i slynger, seteløft med eine foten i slynge liggande på rygg mens du fører den frie foten ut til side rolig uten at hofta detter ned, seteløft med eine foten i slynge der underkroppen roterer rundt lengdeakslingen til det andre beinet osv. Mången variantar enn kan gjere.

Utlogget Zuul

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #472 : 19. oktober 2009, 21:42 »
Gitle sa at eg ikkje fekk skrudd på desse "signala" uten å trene dei øvelsane han viste meg. Men eg skjønnar problemet. Mykje trening for hoftemusklatur i redcord er tingen, og etterkvart som det du mestrar øvelsen så må du gjer den på ein meir utfordrane måte, som f.eks bruke vektarm prinsippet, eller få noken til å riste i slyngene mens du trena. Den siste repetisjonen skulle vere tung. Knebøy i slynger, seteløft med eine foten i slynge liggande på rygg mens du fører den frie foten ut til side rolig uten at hofta detter ned, seteløft med eine foten i slynge der underkroppen roterer rundt lengdeakslingen til det andre beinet osv. Mången variantar enn kan gjere.

Høyrast kjekt ut. Spesielt knebøy i slynge woot

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #473 : 20. oktober 2009, 06:53 »
Gårsdagens:

Redcord trening

Smalbenk med beina opp til 7,5cm kloss:
1x8 85kg
1x6 92,5kg
1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg

Sittande hantelpress:
1x8 30kgs
1x8 30kgs
1x8 30kgs

Tate press:
1x8 20kgs
1x8 20kgs
1x8 20kgs


Dagens:

Redcord trening for overkropp + lett bøy + lett mark.



Kopierer frå ein anna tråd der eg skreiv ned kva som foregjekk i Oslo:

Dag 1 hos Gitle Kirkesola var eit veldig bra møte. Han kunne skjønne at kiropraktorane ikkje fant ut av problemet, men han skjønte kva det var. Då eg for litt over eit år sida mysta balansen på topp i markløft(ca. 200kg) og tok eit steg tilbake, mysta stånga og tok den igjen ved knehøgde mens eg sto på ein fot skada eg gluteus muskelen. Han sa eg kunne vere glad eg ikkje fekk skiveprolaps i det tilfellet der. Då eg skada gluteus musklaturen skrudde hjernen av signal til gluteus muskelen. I kvart "signalband" har kontroll over ca 500 muskelfiber. I gluteus er det kansje over 1million muskelfiber. Då uhellet inntraff fekk eg hjernen den ideen at her var det noko gale så den skrudde av signala til dei muskelfibra som vart skadd under løftet. I og med at eg i oppkjøringa ikkje hadde noke store problemer med tung markløft og knebøy, men å henge opp på kleshengar, ta ut oppvaskmaskin og lignande var eit helvete for ryggen, så sa han at dei små stabiliseringsmusklane ikkje var aktive.

Etter det sjekka vi plattfot og beinlengde forskjell, hugsa ikkje heilt kva måla var. Men eine foten var lengre, men han kunne ikkje tenke seg at det kunne vere med å spele ei rolle i dette tilfellet. Men der er spesialister på å konstruere sånne såler, så det får vi også fiksa.

Så tok vi ein test der eg sto med foroverbøgd rygg og han tok tid for å sjå kor lång tid det tok før eg begyndte å stivne og bli sår i ryggen. Det tok 45sek før eg kjendte det. Så gjor vi ein utvalgt øvelse der eine foten var i slynge og eg heisa hofte og bein opp. Var mykje lettare å heise seg opp når venstre foten va i slynga i forholdt til høgre. Til og begynde med var eg assistert med ekstra slynge som holdt meg oppe, men etter kort tid kunne vi ta dei vekk. Etter 2set med 3-4 reps på kvar side var det tilbake til testen å stå med foroverbøgd rygg igjen. Denne gongen tok det 1min og 20sek før eg begyndte å kjenne det.

Etter det tok vi ein siste øvelse der eg festa anklane i slyngene og gjor ein hamstrings øvelse, ca. 3set med 2 reps på denne øvelsen. Så tilbake til testen. Denne gongen tok det 1min og 45sek før eg kjendte noke. Ei bedring på 1min på svært kort tid.

Var ein kompis av meg som også trener styrke var meg og hadde akkuratt det samme problem, og vi hadde akkuratt det samme problemet som Svend Karlsen hadde. Det er også kun vi tre han har hatt på inne på behandling for dette problemet, og kun vi tre som trener styrke. Han lurte på kor månge styrketrenede som går rundt på denne måten vi har gjort.

Dag 2 fekk vi utskrevet program og instruert i øvelsane. Eg hadde jævli problemer med dei til og med dei lettaste variantane. Spesielt ein som gjekk på gluteus. Her har eg mykje å jobbe med. Han sa og at vi kom til å øke mykje i styrke etterkvert som musklane samarbeida meir. Det beste av alt er at det ikkje tar meir enn 2-3veker før eg har etablert god kjernemusklatur og er frisk og fin i ryggen. Den kjennest allereie mykje beidre ut etter kun noken få set og reps. Kroppen absorbera treninga som ein svamp, og vi kom til å merke forskjell frå økt til økt. Men i dissa 2-3vekene skulle eg berre forholde meg til kosevekter i mark og bøy

Dag 3 var det ikkje så mykje nytt å melde. Vi trente opplegget vi hadde fått og han korrekta oss når vi gjor feil. Vi fekk cd med video der vi lærte å teipe opp føta sånn at den ikkje skulle flate seg ut når vi gjekk. Har hatt ei økt etter eg kom heim, og ryggen føles berre beidre og beidre ut. Kjenner omtrent ingen smerter. Happytime bigtime!! Den siste timen på bussen ned måtte eg skifte sittestilling kvart tredje minutt for å unngå å stivne til. På heimturen satt eg like godt heile vegen!

Eg spørde han litt ut om kiropraktorisme. Han sa det kun hadde ei smertelindrande effekt på kort sikt. Laser, nåler, massasje apparat... alt er berre waste of time. På langvarig ryggplager som i mitt tilfelle hadde det ikkje hatt noken hensikt å gå til kiropraktor, det blir kun å kaste penger ut glaset. Det fungerer kun for enkle smålåsninger. Nå bygger eg opp dei småmusklane som hindrer leddlåsninger. Har ikkje hatt behov for å knekke meg i heile tatt dei siste dagene, som eg tidligare har gjort opptil 3gonger om dagen.

Han fortalde også om ein undersøkelse dei hadde gjort i militæret. Dei delte ut redcord mini til ei gruppe, og ei gruppe trente med frivekter. 48% av dei som trente med frivekter skada seg når dei trente angrep, forsvar o.l. Ingen av dei som trente med redcord skada seg.

Anbefaler alle som går rundt med ryggplager dei ikkje kjem til bunns i å oppsøke Gitle/Redcord clinic. Gitle seier rett ut om han kan hjelpe deg eller ikkje. For meg var det verdt kvar einaste øre. Han var også svært intrisert i å følge med på meg vidare på styrkeøkninger framover. Eg skulle sende mail kvar gong eg persa.



Veldig interresant og laererikt innlegg, honnoer!

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - 200x2 rawbøy s29
« #474 : 21. oktober 2009, 22:03 »
Dagens

Benkpress med strikk, ca 25kg tyngre i top:
1x8 67,5kg
1x6 72,5kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg
1x5 80kg

Sittande hantelpress:
1x8 30kg
1x8 30kg
1x8 30kg

Chins:
1x5
1x5
1x4 122,1kg KV


Skal trene redcord nå snart.

Tynn økt.. Tok litt mål med målebandet idag, 110cm over midja og 140cm over skuldrane i slapp modus med tskjorte på. Når eg begynder med frekvensprogrammet skal eg bulke hardt og brutalt  >Cheesy

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Hardcord
« #475 : 24. oktober 2009, 20:26 »
Dagens:

Smalbenk til 7,5cm kloss med beina opp:
1x5 85kg
1x4 100kg
1x5 107,5kg
1x5 107,5kg
1x5 107,5kg
1x5 107,5kg

Sittande hantelpress:
1x8 30kgs
1x16 30kgs

Tatepress:
1x8 22,5kgs
1x10 22,5kgs


Nok ei tynn økt. Gleda meg til bøy og markløft. Men det kjennest ut som om det blir lenger enn 2veker. Stivna til litt igjen på jobben dinna veka, så eg ringte til Gitle og han sa at eg måtte jobbe meir med redcord treninga før eg begyndte med bøy og mark.

Skulle hatt tyngre hantlar på gymmet, får ikkje progressert hantelpressinga sånn som eg vil. Slo sammen to set idag. Ellers kjenne eg at eg må kutte ut bicepscurl med rett stang, og chins med omvendt grep. Får smerter langs med beinet i underarmen av det, kjendte det når eg tok tatepress idag.

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Hardcord
« #476 : 26. oktober 2009, 23:10 »
Dagens:

Benkpress med stop

1x8 85kg
1x6 100kg
1x5 107,5kg
1x5 107,5kg
1x5 107,5kg
1x5 107,5kg


Skråbenk uten stop:
1x6 67,5kg
1x5 72,5kg
1x5 72,5kg
1x5 72,5kg
1x5 72,5kg

Roing med stang:
1x8 90kg
1x8 90kg
1x8 90kg
1x8 90kg

Hantelcurl:
1x8 22,5kgs
1x8 22,5kgs
1x7 22,5kgs (litt smerter i underarmen)
1x8 22,5kgs


Pushpress:
1x8 70kg
1x6 80kg
1x5 85kg
1x5 85kg
1x5 85kg (rein press på første rep)


Grei økt! Kvalm etter firesettet, men det lika vi.

Har lurt på kva som skyldast manglande framgang med ryggen i redcord treninga i forrige veke. Og nå er det klart for meg at det var teknikken som var problemet, fant ut at det er lett og jukse på dei der øvelsane. I går hadde eg full fokus på teknikken mens eg trente redcord. Rompeballane er såre og ryggen er atter igjen nokre hakk beitre. Smiley

Utlogget Zuul

Sv: MDS - Hardcord
« #477 : 27. oktober 2009, 13:58 »
Bra du er på bedringens vei. Fint ordspill i loggen nå: Hardcord Smiley Fin blanding av hardcore og redcord woot

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Hardcord
« #478 : 29. oktober 2009, 00:39 »
Bra du er på bedringens vei. Fint ordspill i loggen nå: Hardcord Smiley Fin blanding av hardcore og redcord woot

Yesyesyes Wink Hardcore er det pokker meg også. Magen er heilt knust etter gårsdagens redcord økt. Klarte ikkje å reise meg frå benken i dag, måtte rulle sidelengs utav benken for å komme meg opp.  woot

Dagens økt:

Benkpress med strikk, ca 25kg tyngre i top:
1x8 67,5kg
1x6 80kg
1x5 85kg
1x5 85kg
1x5 85kg
1x5 85kg

Sittande hantelpress:
1x8 30kgs
1x8 30kgs
1x8 30kgs

Chins:
1x5
1x4
1x4 120,5kg kv


Med max 3timar søvn det siste døgnet vart dette ei drtt økt.

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: MDS - Hardcord
« #479 : 31. oktober 2009, 22:56 »
Dagens:

Smalbenk til 7,5cm kloss, bein opp:
1x6 85kg
1x5 102,5kg
1x4 115kg
1x5 115kg
1x4 115kg
1x4 115kg

Sittande hantelpress, en og en arm:
1x5 34,4kgs
1x5 34,4kgs
1x8 34,4kgs

Tatepress:
1x8 22,5kgs
1x8 22,5kgs
1x8 22,5kgs


Ikkje allverden trykk. Kom på etter andre settet at eg skulle ha 6ara i hantelpress, så eg kompenserte med å ta 8 på siste.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!