Skrevet av Emne: Bli "kastet ut" fra elixia  (Lest 13312 ganger)

Utlogget gnumannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

  • yeah
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #30 : 11. november 2007, 01:27 »
Jeg har en sikker vinner..... Når du ser denne instruktøren går du bort å kneer han mellom beina og/eller slipper den tyngste hantelen på foten hans, mens en gammel mosjonist ser på. Da er du garantert ute fra Elixia..

Det var den første tanken min.. Desverre kan dette medføre fengselstraff:(Tongue
17 år
1.87 - 90-95kg
135kg i benkpress
ML: 205x3kg/215 1RM
KB: 185kg (dyp)

(Trener for tiden til marinejegerkurs)

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #31 : 11. november 2007, 01:29 »
Det var den første tanken min.. Desverre kan dette medføre fengselstraff:(Tongue
Nei, nei. Du dropper kneeing og slipper manualen på foten hans. Så sier du at den var så utslitt og siden du ikke kunne bruke magnesium mistet du den bare!

Utlogget gnumannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

  • yeah
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #32 : 11. november 2007, 01:37 »
Nei, nei. Du dropper kneeing og slipper manualen på foten hans. Så sier du at den var så utslitt og siden du ikke kunne bruke magnesium mistet du den bare!
Jeg skal vurdere det som en siste vei ut!
17 år
1.87 - 90-95kg
135kg i benkpress
ML: 205x3kg/215 1RM
KB: 185kg (dyp)

(Trener for tiden til marinejegerkurs)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #33 : 11. november 2007, 01:41 »
Ved heving av avtale forsvinner partenes krav på å oppfylle avtalen bort.
Det som allerede er levert har selger krav på å få betalt for dersom varen ikke kan returneres i vesentlig samme stand.
Her er "varen" en tjeneste, altså vil heving medføre at din plikt til å betale fremtidige terminer faller bort dersom avtalen heves.

Trikset blir altså å få Elexia til å heve avtalen med deg, mao. få deg selv pælmet ut.

Videre må du sørge for å få hevingen av avtalen skriftlig. Slike sentre har nemlig en lei uvane som går på at de fortsetter å trekke folk via autogiro helt til DU fysisk setter en stopper for det.
Er de riktig jævlige da, så sier du "du er fortsatt registrert som medlem hos oss. Vi kjenner ikke til noen utkasting". Så vips, så er du fortsatt betalende medlem, men blir fysisk nektet adgang.
Da er det DU som må bevise at du har blitt kastet ut, dersom Elexia velger å gå til inkasso (og du nekter, slik at det blir rettssak).

(OBS (!!): Les gjennom kontrakten din!
Hvis det står i den at "ved avtalebrudd som medfører utestengelse, så forfaller hele restbeløpet til betaling" eller lignende, så må du for Odins skyld forsikre deg om at regelen du brøt for å bli kastet ut IKKE var en regel som gjaldt da du meldte deg inn!
Er regelen ny kan du f.eks. slå deg vrang og si "denne regelen gjaldt ikke da jeg meldte meg inn, og jeg har derfor ikke vedtatt den som en del av min treningsavtale. Som part i en bindene avtale mellom dere og meg kan ikke dere ensidig vedta nye vilkår."
Eller du kan si "den regelen aksepterer jeg ikke. Enten så får jeg slippe å følge den, eller så kansellerer vi avtalen.
Sørg for at de MER ENN GJERNE kaster deg skriftlig ut! Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #34 : 11. november 2007, 02:11 »
Ved heving av avtale forsvinner partenes krav på å oppfylle avtalen bort.
Det som allerede er levert har selger krav på å få betalt for dersom varen ikke kan returneres i vesentlig samme stand.
Her er "varen" en tjeneste, altså vil heving medføre at din plikt til å betale fremtidige terminer faller bort dersom avtalen heves.

Trikset blir altså å få Elexia til å heve avtalen med deg, mao. få deg selv pælmet ut.

Videre må du sørge for å få hevingen av avtalen skriftlig. Slike sentre har nemlig en lei uvane som går på at de fortsetter å trekke folk via autogiro helt til DU fysisk setter en stopper for det.
Er de riktig jævlige da, så sier du "du er fortsatt registrert som medlem hos oss. Vi kjenner ikke til noen utkasting". Så vips, så er du fortsatt betalende medlem, men blir fysisk nektet adgang.
Da er det DU som må bevise at du har blitt kastet ut, dersom Elexia velger å gå til inkasso (og du nekter, slik at det blir rettssak).

(OBS (!!): Les gjennom kontrakten din!
Hvis det står i den at "ved avtalebrudd som medfører utestengelse, så forfaller hele restbeløpet til betaling" eller lignende, så må du for Odins skyld forsikre deg om at regelen du brøt for å bli kastet ut IKKE var en regel som gjaldt da du meldte deg inn!
Er regelen ny kan du f.eks. slå deg vrang og si "denne regelen gjaldt ikke da jeg meldte meg inn, og jeg har derfor ikke vedtatt den som en del av min treningsavtale. Som part i en bindene avtale mellom dere og meg kan ikke dere ensidig vedta nye vilkår."
Eller du kan si "den regelen aksepterer jeg ikke. Enten så får jeg slippe å følge den, eller så kansellerer vi avtalen.
Sørg for at de MER ENN GJERNE kaster deg skriftlig ut! Smiley


Leste en gang i vg-debattsidene ett veldig bra innlegg, en kar hadde besvart dette med;
"som tatt fra min munn."- Det er den mest pompøse,selvprofilerende, egosentriske dritt besvarelsen jeg noen gang har hørt.
Jeg sier bare, bra innlegg! Honnør.

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #35 : 11. november 2007, 02:26 »
Som om jeg skulle sagt det sjæl! Honnør!

Utlogget gnumannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

  • yeah
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #36 : 11. november 2007, 12:14 »
Takk for et veldig bra og utfyllende svar, Metal Man! Honnør for den Wink
17 år
1.87 - 90-95kg
135kg i benkpress
ML: 205x3kg/215 1RM
KB: 185kg (dyp)

(Trener for tiden til marinejegerkurs)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #37 : 11. november 2007, 12:32 »
Et godt tips for å bli løst fra kontrakten sin er følgende:

Tren i singlet, og i slutten av treningen drar du av deg singleten og står og flekser i speilet.

I pausene mellom settene legger du ann på alle damer som er innen en radius av 10m.

Når du er ferdig med å trene tar du med deg noen bokser øl inn i badstua. Når du går hjem, så lager du en stor og tydelig rap og sier takk for treningen, før du setter den halvtomme øl-boksen på resepsjonsdisken.

Dette kan du gjenta antall ganger til ønskede effekt (bli kastet ut) er oppnådd. Tar som regel bare 1-2 ganger. Da blir du løst fra kontrakten.

Du kan forøvrig også oppføre deg som en apekatt utenom dette og være til sjenanse for andre kunder.

Da vil de ikke ønske å ha deg der.

Utlogget MR.BURN

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 114
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 114

Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #38 : 11. november 2007, 12:41 »
Når du skal ta knebøy og en av de ansatte hoppper opp på ryggen din så du faller sammen og dør.. da er du definitivt ute av elixia...

Utlogget gnumannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

  • yeah
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #39 : 11. november 2007, 12:44 »
Et godt tips for å bli løst fra kontrakten sin er følgende:

Tren i singlet, og i slutten av treningen drar du av deg singleten og står og flekser i speilet.

I pausene mellom settene legger du ann på alle damer som er innen en radius av 10m.

Når du er ferdig med å trene tar du med deg noen bokser øl inn i badstua. Når du går hjem, så lager du en stor og tydelig rap og sier takk for treningen, før du setter den halvtomme øl-boksen på resepsjonsdisken.

Dette kan du gjenta antall ganger til ønskede effekt (bli kastet ut) er oppnådd. Tar som regel bare 1-2 ganger. Da blir du løst fra kontrakten.

Du kan forøvrig også oppføre deg som en apekatt utenom dette og være til sjenanse for andre kunder.

Da vil de ikke ønske å ha deg der.

Hahaha!!
Beste forslaget så langt Grin
Tror jeg skal dra en slik biggrin Da er jeg helt sikkert ut for livet bodybuilder bodybuilder
17 år
1.87 - 90-95kg
135kg i benkpress
ML: 205x3kg/215 1RM
KB: 185kg (dyp)

(Trener for tiden til marinejegerkurs)

Utlogget [HE-Man]

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 287
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 287

  • Sheiko
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #40 : 11. november 2007, 12:58 »
Et godt tips for å bli løst fra kontrakten sin er følgende:

Tren i singlet, og i slutten av treningen drar du av deg singleten og står og flekser i speilet.

I pausene mellom settene legger du ann på alle damer som er innen en radius av 10m.

Når du er ferdig med å trene tar du med deg noen bokser øl inn i badstua. Når du går hjem, så lager du en stor og tydelig rap og sier takk for treningen, før du setter den halvtomme øl-boksen på resepsjonsdisken.

Dette kan du gjenta antall ganger til ønskede effekt (bli kastet ut) er oppnådd. Tar som regel bare 1-2 ganger. Da blir du løst fra kontrakten.

Du kan forøvrig også oppføre deg som en apekatt utenom dette og være til sjenanse for andre kunder.

Da vil de ikke ønske å ha deg der.
haha , en sikker vinner.

Utlogget gnumannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

  • yeah
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #41 : 12. november 2007, 00:42 »
Det er alment kjent blant vitenskapsmenn at den skitneste delen på kroppen er skuldrene og overgangen mellom deltoid og triceps/biceps.
Den skitneste delen av kroppen er munnen. En voksen manns munn inneholder generelt mer bakterier enn setet til et toalett på en offentlig restaurant.
Sår på innsiden av munnen er veldig utsatte for infeksjoner fort hvis de ikke blir tatt hånd om og vasket så fort som mulig. Hvis såret er stort og befinner seg visse steder i munnhulen, bestemmer legen om det trenger å bli sydd pga. dette.
Hvis du ser bort fra hender/fingre og føtter, har du nok rett!(chokeabitch Grin)


(kilde - broren min som er overlege)
17 år
1.87 - 90-95kg
135kg i benkpress
ML: 205x3kg/215 1RM
KB: 185kg (dyp)

(Trener for tiden til marinejegerkurs)

Utlogget gnumannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 32

  • yeah
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #42 : 12. november 2007, 00:43 »
<
17 år
1.87 - 90-95kg
135kg i benkpress
ML: 205x3kg/215 1RM
KB: 185kg (dyp)

(Trener for tiden til marinejegerkurs)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #43 : 12. november 2007, 00:57 »
gnumannen, ang signaturen din så kan du gjerne bytte ut: " En"  med: "Ei...
Non Plus Ultra

Utlogget superduper

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

  • mja
Sv: Bli "kastet ut" fra elixia
« #44 : 12. november 2007, 12:01 »
gnumannen, ang signaturen din så kan du gjerne bytte ut: " En"  med: "Ei...

HA HA. B R E N N!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!