Skrevet av Emne: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum  (Lest 149824 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #825 : 10. oktober 2008, 01:06 »
Kjenner jeg blir litt frustrert her jeg sitter å leser alt som blir skrevet.
DannyGunz, du var sterk, du er sterk og har talent når det kommer til benkpress og presstyrke men...
Du er enda ung, du knapt levd en brøkdel av livet ditt (forhåpentligvis).
Er det ikke på tide å innse fakta da at du skal heller ta det litt rolig, og ikke bare fokusere på å komme tilbake dit du var? Du skal igjennom en stor operasjon og du skal få ei nyre til en annen person, hvorfor ikke vise den personen som donerer den nyre såpass respekt at du tar vare på den?
At ikke det eneste som står i hodet ditt er å komme deg fortest mulig etter operasjonen slik at du kan trøkke på igjen for å komme tilbake dit du var for ei stund tilbake? Er ikke livet viktigere enn hva du løfter i benkpress? Såklart det er jo ditt liv, du gjør jo som sagt hva du vil med det. Men likevel syns jeg det er respektløst og egoistisk. Greit at trening var livet ditt, men uten livet er det ikke noe trening heller. Syns det er bra du er positiv til å komme deg etter operasjonen, men hvilket mål er det å være sterk i benkpress?
Nå bestemmer jeg jo ikke over deg da, prøver bare reflektere noen ting ovenfor deg. Livet er så mye mer enn trening, spesielt etter det som har skjedd med deg. Hvorfor ikke bare ta det rolig? Du har hele livet fremfor deg! Jeg synes ihvertfall det er på tide at du drar hodet opp av jorda, og innser at livet er så mye mer enn bare trening! Smiley

godt poeng--
 er jo det folk prøver å si til deg danny at du burde ta det litt med ro siden du får en second chance.. er ikke alle som får ei ny nyre en gang.. så du er jo heldig. folk kritiserer på den måten at de vil deg vel og at du ikke skal ødelegge deg selv!

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #826 : 10. oktober 2008, 01:09 »
Hvilket kjør? ;O Har aldri opplevd lignende på forumet her, at noen har mottatt så mye kritikk for å ha prøvd steroider. Jeg sier bare hva jeg har løfta, hva jeg har gjort. Er ærlig med alle. Men vi får se hva jeg løfter om noen år. kanskje jeg må spise sokka mine. Men det gjør jeg gjerne, foran hele publikummet i nm i styrkeløft om jeg ikke klarer å komme tilbake i form innen to år og gjøre noen solide perser. det skulle vel egentlig bare mangle med mitt talent?

kritikk fordi du har Prøvd steroider? Du får kritikk fordi du er et ***** *********** som nådde 200 i benk, røk brystet, Nyrene sviktet og snakker om å klare 275 i benk inneen 2år når du er 155kg unna det i nåværende tilstand  og har nettopp fått nye nyre(r)! WOO
Non Plus Ultra

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #827 : 10. oktober 2008, 01:11 »
Jeg har ikke fått nyre enda Einar. Wink Da hadde jeg ikke vært 155kg unna Wink hehe. 120 løfter jeg uten nyrer og uten trening.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #828 : 10. oktober 2008, 01:17 »
Og ja, jeg skal selvfølgelig være forsiktig, men jeg har aldri sagt jeg ikke skal være det heller Wink Jeg er ekstremt takknemlig for hver dag jeg får være på denne jorda, derfor kommer jeg til å være utrolig forsiktig med kroppen min  : ) Alkohol er lagt på hylla for alltid, samme med andre rusmidler. Aldri. Sundt kosthold resten av livet, og helse. Helse er tross alt viktigst ! Wink

Men uansett er jeg et stort talent, haha Wink Dere lar dere irritere ass...
Du skal være forsiktig, men anabolt skal du fortsette med? Jeg vet ikke hva jeg skal si, skjønner ikke at det går ann å være så utakknemmelig og korttenkt.. Det er en grunn til at alle er uenige med deg, ta ting litt konstruktivt, ikke la det gå rett igjennom..
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #829 : 10. oktober 2008, 01:18 »
Det får vi se da den tid kommer. : ) Alle kroppsbyggere, strongmen stort sett bruker jo anaboler. Sier ikke det er trygt, men det er tross alt en del av det. Ikke noe jeg har skapt det Wink
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Hakono

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 913
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 913

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #830 : 10. oktober 2008, 01:19 »
Det får vi se da den tid kommer. : ) Alle kroppsbyggere, strongmen stort sett bruker jo anaboler. Sier ikke det er trygt, men det er tross alt en del av det. Ikke noe jeg har skapt det Wink

Stort sett alle ? tror du finner sykt mange rene om du vill ja.. tror ikke det er så mange som er dopet som folk skal ha det til
Gymløft (raw) :   Bøy: 145kg, Benk: 125kg, Mark: 3x160kg

Stevnepers:        Bøy: 140kg, Benk: 120kg, Mark: 200kg


17år, 182+cm over bakken.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64997.0
Min logg Smiley

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #831 : 10. oktober 2008, 01:20 »
Stort sett alle ? tror du finner sykt mange rene om du vill ja.. tror ikke det er så mange som er dopet som folk skal ha det til


Tror ikke du finner SYKT mange rene i strongman og bygging tjompis kompis:)  en og annen derimot.
Non Plus Ultra

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #832 : 10. oktober 2008, 01:30 »
Og ja, jeg skal selvfølgelig være forsiktig, men jeg har aldri sagt jeg ikke skal være det heller Wink Jeg er ekstremt takknemlig for hver dag jeg får være på denne jorda, derfor kommer jeg til å være utrolig forsiktig med kroppen min  : ) Alkohol er lagt på hylla for alltid, samme med andre rusmidler. Aldri. Sundt kosthold resten av livet, og helse. Helse er tross alt viktigst ! Wink

Men uansett er jeg et stort talent, haha Wink Dere lar dere irritere ass...

Finnes ikke irritert jeg Smiley
Blir bare litt frustrert over tankegangen din! Men såklart det er jo ditt liv, du gjør jo såklart hva du vil med det. De fleste her på TF tror jeg deler min mening om at livet kommer fremfor styrke og størrelse!
Sier jo ikke at du kan kombinere trening, sunt kosthold samtidig som du tar vare på helsa og lever livet!
Det jeg sier er at å komme tilbake dit du var burde være minste prioritert i hodet ditt akkurat nå.
Viktigste må jo være å komme seg tilbake etter operasjonen slik at du kan leve ett normalt liv?
Du er trossalt ung, du har hele fremtiden fremfor deg. Ingen her inne som jeg kan lese har heller nektet på at du var/er ett talent? Men betyr dette "talentet" ditt så mye mer enn alt annet i livet?
Hva med å heller satse på å bli frisk etter operasjonen, leve ett normalt liv, få seg en god utdannelse samtidig som du kan kombinere det med trening og ett sunt kosthold?
Får du noen form for respekt om du løfter 200 kg i benken kontra 120 kg i benken? Annet enn at det såklart er motiverende å se fremgang. Det er jo synd alt som har skjedd med sykdommen og alt det der, men nå har du vært så heldig å fått en donor, og da syns jeg du skal vise den personen såpass respekt at du tar godt vare på den. Hva mener vennene og familien din om akkurat dette?
Såklart du gjør som du vil, men jeg tror ingen her inne er misunnelig på hva du har oppnådd eller løfta.
Jeg ihvertfall har ikke noe imot at du eller andre løfter dobbelt så mye som meg. Det folk prøver å si er at du må få opp øya og se fremover!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #833 : 10. oktober 2008, 01:40 »
Danny, koffor begyndte du med steroider når du økte frå 30kg til 180kg på kun 2(?)år? Hadde du droppa dopet hadde du muligens vore like sterk nå, som då du var 18 år.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #834 : 10. oktober 2008, 02:04 »
Danny, koffor begyndte du med steroider når du økte frå 30kg til 180kg på kun 2(?)år? Hadde du droppa dopet hadde du muligens vore like sterk nå, som då du var 18 år.

Nei, dopet hadde ingenting med min sykdom å gjøre. Grunnen var vel fordi jeg ville bli best, ville løfte like mye som de sterkeste gutta, Espen,Arild osv. Og så at i overkroppen så begynte jeg å nærme meg et høyt nivå. Da ville jeg pushe den den siste biten med et par kurer. : )

Men jeg har aldri hatt noen unormale blodverdier eller noe sånt pga steroider heller. De som fortsatt tror at nyresvikten min skyldes eller har blitt påvirka av alkohol eller steroider må være smartere enn nyrelegene på ullevål sykehus de da;O
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget MadMag

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #835 : 10. oktober 2008, 02:10 »
Robin, du begynner å skjønne meg. : ) Tror mange misforstår meg litt her, at jeg skal hive meg rett på å knaske russere fra sykesenga for at jeg MÅ bli sterkest. Det er jo bare en hobby ; )

Det er godt du får litt tid til å tenke under sykehus oppholdet, bør tenke grundig på hva som virkelig betyr noe for deg (og for andre som bryr seg om deg?) Smiley
"The best activities for your health are pumping and humping" - Arnold Schwarzenegger

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #836 : 10. oktober 2008, 02:14 »
Hva er den konkrete planen, da, Danny?

Utlogget Mats D. Skrede

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 274
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 274

Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #837 : 10. oktober 2008, 02:17 »
Nei, dopet hadde ingenting med min sykdom å gjøre. Grunnen var vel fordi jeg ville bli best, ville løfte like mye som de sterkeste gutta, Espen,Arild osv. Og så at i overkroppen så begynte jeg å nærme meg et høyt nivå. Da ville jeg pushe den den siste biten med et par kurer. : )

Men jeg har aldri hatt noen unormale blodverdier eller noe sånt pga steroider heller. De som fortsatt tror at nyresvikten min skyldes eller har blitt påvirka av alkohol eller steroider må være smartere enn nyrelegene på ullevål sykehus de da;O
Eg er smartare, uten tvil. Tongue
Det eg trur, er at dei finn ingen direkte grunnar til at dopet skada nyrene, så dei kan ikkje sei at det var dopet. Steroider og alkohol er ikkje akkuratt bra for nyrene, det seier seg sjølv.

Med sånne forutsetningar som du hadde, så trur eg du kunne tatt tilnerma like mykje i benk som Arild og Espen uten dop, om du berre hadde tatt deg litt beidre tid. Smiley

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #838 : 10. oktober 2008, 02:28 »
Robin, du begynner å skjønne meg. : ) Tror mange misforstår meg litt her, at jeg skal hive meg rett på å knaske russere fra sykesenga for at jeg MÅ bli sterkest. Det er jo bare en hobby ; )

Det er bare en hobby ja, bra det! Bruk hodet nå og tenk på hvor heldig du er som har fått denne muligheten Smiley Tenk på familie og venner som bryr seg om deg, tenk på deg selv!
Tenk på livet du har fremfor deg! Det er viktig å se og tenke klart hvilke verdier som betyr mest i  livet! Jeg er 99% sikker på at du er enig at hva man tar i benkpress betyr lite hvis det skal gå utover helsa de. Fokuser på andre positive ting i første omgang, så får du heller ta ting som de kommer! Vil ihvertfall ønske deg all lykke med operasjonen du har fremfor deg! Håper du skjønner at jeg ikke er missunnelig eller bryr meg om at du er/var sterkere enn det jeg er. Sier det bare kun fordi at jeg vil du skal bruke hodet og leve livet! Ikke bestandig at man kan oppfylle drømmene sine, og i dette tilfellet så betyr drømmene om å komme tilbake sterkere enn noengang lite i forhold til livet ditt, mener nå jeg Smiley Men nå skal jeg slutte å søle ut loggen til Vegard.
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Hardcore Vegar "Mad Cow" Gjerdrum
« #839 : 10. oktober 2008, 09:57 »
Hadde jeg kjørt på sånn som deg, så kanskje nyresvikten min hadde kommet av steroidebruk Wink

Jeg har aldri lagt ut om noe som helst noe sted Danny. Hvis jeg bruker/brukte steroider så er det min sak og ikke offentligheten Smiley

Hadde en helsjekk av kroppen, nyrer,hjerte osv ifm med operasjon. Frisk som ei ku var svarene.
Lungerøntgen hadde jeg for noen uker siden ifm med jobben, mer en godkjent lungene også.

Ser ikke noe poeng i at du prøver å skyve det over på meg som mitt problem og i min profil, det er du som skal transplantere ei nyre. Fjortisfakte. Selv har jeg sagt jeg ikke skal skrive mer i din profil. Som sagt, lykke til.



Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!