Skrevet av Emne: Gymet til Alex  (Lest 7068 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Gymet til Alex
« #15 : 21. november 2007, 21:24 »
Husker når jeg skulle være med på mitt første internasjonal stevne (em 03). Hadde aldri trent Dietmarprog og var dårlig teknisk, spesielt med utstyr. Dette skulle Alex hjelpe meg med og hjalp meg mye på trening. Kom blant annet inn i militærleiren jeg var i og hjalp til med utstyr.

Han hadde likevel funnet ut at jeg var altfor ustabil i kroppen på tunge vekter. For å bedre dette fant han ut at jeg skulle kjøre walkouts. Så etter å ha slitt meg ut på noen tunge sett med utstyr på rundt 290 (dette var rundt pers på den tiden) tok jeg av meg løfteutstyret og så på mens Alex lesset på stangen. 330kg ble lagt på og han ba meg om å løfte det av gå 4-5 meter bakover for så å gå tilbake på stativet med det. Som den pliktoppfyllende eleven jeg var gjorde jeg dette. DEt gikk med et nødskrik og jeg fikk tatt noen vaklende skritt bakover, mens kroppen skalv som et aspeløv. HAn la så på 360kg og ba meg om å gjøre det samme. JEg var litt tvilende, men måtte jo prøve. Alex hadde visstnok gjort dette på 400kg, så 360kg burde jeg klare...! Husker at det føltes som bly å løfte av, men klarte å ta noen meget ustø skritt bakover. Var ikke mindre ustø her og plutselig gikk hofta litt  mye frem, og vekta dro meg kontant bakover og falt i bakken med et gedigent brak! Lysrørene gikk i underetasjene og hele gymet kom til for å se hva som skjedde. Jeg ble sittende igjen med en litt øm rygg og vondt i albuen. Dietmar var vel ikke videre begeistret da jeg fortalte hvorfor jeg hadde vondt for å ta benk i ettertid..


 Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Gymet til Alex
« #16 : 21. november 2007, 21:34 »
Tydelig det er tid for å dele sin Kirketeighistorie... Smiley

Jeg husker en kjeltring som jeg prata med i fengselet. Han hadde løfta benk et sted lenger sør, hvor det var en liten tjukk styrkeløfter som dreiv og trente.
Han her kjeltringen var egentlig en amfetaminfreak, men hadde nå hatt sine kurer med sust og deca også.
Uansett å høre kjeltringen fortelle om denne mystiske, ukjente lille fyren som hadde supermannkrefter og løfta mer enn alle bolerne han kjente var fryktelig artig.

Jeg hadde så veldig lyst til å fortelle at jeg kjente ham, og fortelle han var landslagsløfter, men jeg bare smile og forklarte at mange styrkeløftere er sterkere enn de ser ut som... rofl

Gutta på cellegangen hadde virkelig respekt for historiene om denne mystiske mannen!!

Utlogget Zuul

Sv: Gymet til Alex
« #17 : 21. november 2007, 21:36 »
Jeg føler at frå nå av skal denne tråden handle om de beste fyllehistoriene med Alex Grin

Utlogget Zuul

Sv: Gymet til Alex
« #18 : 21. november 2007, 21:42 »
Jeg tørr ikke dele noe historier her. Alex mobber meg allerede, så jeg må ligge lavt til jeg får slått han i mark Grin

men regner med det sitter en drøss med sterke folk der ute med gull

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Gymet til Alex
« #19 : 21. november 2007, 21:43 »
skal vi belønne skikkelige fete historier med honnører??

Utlogget Zuul

Sv: Gymet til Alex
« #20 : 21. november 2007, 21:44 »
Selvfølgelig. Men da må historien innehold hud, billige kvinner og masse sprit Grin

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Gymet til Alex
« #21 : 21. november 2007, 21:45 »
Tydelig det er tid for å dele sin Kirketeighistorie... Smiley

Jeg husker en kjeltring som jeg prata med i fengselet. Han hadde løfta benk et sted lenger sør, hvor det var en liten tjukk styrkeløfter som dreiv og trente.
Han her kjeltringen var egentlig en amfetaminfreak, men hadde nå hatt sine kurer med sust og deca også.
Uansett å høre kjeltringen fortelle om denne mystiske, ukjente lille fyren som hadde supermannkrefter og løfta mer enn alle bolerne han kjente var fryktelig artig.

Jeg hadde så veldig lyst til å fortelle at jeg kjente ham, og fortelle han var landslagsløfter, men jeg bare smile og forklarte at mange styrkeløftere er sterkere enn de ser ut som... rofl

Gutta på cellegangen hadde virkelig respekt for historiene om denne mystiske mannen!!


 Grin
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Gymet til Alex
« #22 : 21. november 2007, 21:46 »
Selvfølgelig. Men da må historien innehold hud, billige kvinner og masse sprit Grin
Alle historiene om alex inneholder dette!

Utlogget Zuul

Sv: Gymet til Alex
« #23 : 21. november 2007, 21:48 »
Ikke utdrikkinglaget mitt i sommer. Vel var det nakenhet, tungt med sprit, mye kjøtt og alt som hører med, men vi var på en øy. og Kirketeigen stakk til skogs for å sove, jeg spora opp den skitne svikeren og straffet han med sigarettglør mot magen til han kom tilbake til folden for å drikke mer

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Gymet til Alex
« #24 : 21. november 2007, 21:52 »
Kirketeigen er en sann helt! En kvinnes venn i nøden Wink
Blenda!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Gymet til Alex
« #25 : 21. november 2007, 21:56 »
Husker når jeg skulle være med på mitt første internasjonal stevne (em 03). Hadde aldri trent Dietmarprog og var dårlig teknisk, spesielt med utstyr. Dette skulle Alex hjelpe meg med og hjalp meg mye på trening. Kom blant annet inn i militærleiren jeg var i og hjalp til med utstyr.

Han hadde likevel funnet ut at jeg var altfor ustabil i kroppen på tunge vekter. For å bedre dette fant han ut at jeg skulle kjøre walkouts. Så etter å ha slitt meg ut på noen tunge sett med utstyr på rundt 290 (dette var rundt pers på den tiden) tok jeg av meg løfteutstyret og så på mens Alex lesset på stangen. 330kg ble lagt på og han ba meg om å løfte det av gå 4-5 meter bakover for så å gå tilbake på stativet med det. Som den pliktoppfyllende eleven jeg var gjorde jeg dette. DEt gikk med et nødskrik og jeg fikk tatt noen vaklende skritt bakover, mens kroppen skalv som et aspeløv. HAn la så på 360kg og ba meg om å gjøre det samme. JEg var litt tvilende, men måtte jo prøve. Alex hadde visstnok gjort dette på 400kg, så 360kg burde jeg klare...! Husker at det føltes som bly å løfte av, men klarte å ta noen meget ustø skritt bakover. Var ikke mindre ustø her og plutselig gikk hofta litt  mye frem, og vekta dro meg kontant bakover og falt i bakken med et gedigent brak! Lysrørene gikk i underetasjene og hele gymet kom til for å se hva som skjedde. Jeg ble sittende igjen med en litt øm rygg og vondt i albuen. Dietmar var vel ikke videre begeistret da jeg fortalte hvorfor jeg hadde vondt for å ta benk i ettertid..
Grin De gærne har det godt..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Ingeniøren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Gymet til Alex
« #26 : 21. november 2007, 21:57 »
Kirketeigen er en sann helt! En kvinnes venn i nøden Wink

I nøden spiser fanden fluer  Grin

Utlogget Zuul

Sv: Gymet til Alex
« #27 : 21. november 2007, 22:08 »
Kirketeigen er en sann helt! En kvinnes venn i nøden Wink

Dette utsagnet stemmer ikke med han jeg kjenner under navnet Loke Grin

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Gymet til Alex
« #28 : 21. november 2007, 22:10 »
Dette utsagnet stemmer ikke med han jeg kjenner under navnet Loke Grin

Vel, da kjenner du kanskje ikke hans egenskaper Wink
Blenda!

Utlogget Zuul

Sv: Gymet til Alex
« #29 : 21. november 2007, 22:11 »
Det er nok mang ein eigenskap eg ikkje har fått med meg, men etter femten år med galskap og Førde har eg no fått eit vist innsyn i ei mørk, mørk sjel Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!