Skrevet av Emne: Desto mere jeg leser om anabole steroider  (Lest 33548 ganger)

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #15 : 01. desember 2007, 00:50 »
Prøv heller med; Fysisk prestasjonsfremmende, med større bakdeler enn fordeler.

eller rett og slett hormoner om du vil. etter hva jeg har lest meg til kan du lite om både fordeler og bakdeler ved bruk av AAS.
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #16 : 01. desember 2007, 01:02 »
Kort sakt doping. du blir jævla fort sterk men går faan så fort ned igjen å får valker å dritt.

Jeg håper for guds skyld at du kødder nå, og faktisk tok ironien bak fredderens innlegg

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #17 : 01. desember 2007, 03:14 »
"Vel, jeg har lest endel om diverse denne uka, og bivirkningene er for meg veldig skumle.
Folk sier "Åh, det er bare en LITEN sjangs for å dø eller sånn og sånn" og det er nok tilfellet, men jeg er mere redd for håravfall og agressivitet."



Først og fremst vil jeg bare presisere at jeg er motstander av steroider fordi det er uetisk å stille med urettferdig fordel i konkurranser. Hvis man derimot ikke stiller i konkurranser der det testes for dop, og det er snakk om ferdigutviklede voksne menn, så be my guest. Det er ikke min kropp og bruk av steroider er heller ikke ulovlig. Selv velger jeg å ikke røre de greiene der.

Når det gjelder agressivitet synes jeg steroiders rolle i denne er oppskrytt. En av verdens fremste eksperter på steroider Dr. Charles Yesalis, har sagt at Alkohol-rage er mye mye værre en roid-rage, og at det er litt skremselspropaganda ute å går når det gjelder det der. Yesalis er forøvrig også motstander av steroider bare for å la det være nevnt.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Sixton

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #18 : 01. desember 2007, 03:39 »
[Hvis man derimot ikke stiller i konkurranser der det testes for dop, og det er snakk om ferdigutviklede voksne menn, så be my guest.

Er ikke det å kjøpe dop av "langere" det samme som å støtte opp om kriminell aktivitet?
Og er det det, så er det vel ikke noe særlig å stille seg likegyldig til det!?

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #19 : 01. desember 2007, 09:53 »
Kort sakt doping. du blir jævla fort sterk men går faan så fort ned igjen å får valker å dritt.

heile fasiten jo

Utlogget H.T.

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #20 : 01. desember 2007, 10:27 »
det er helt riktig. det er ikke bevisst at det er aas som gjør deg aggresiv, det er nesten alltid i forbindelse med alkohol eller andre ting som skaper aggresiv holdning.

før var jeg total motstander av doping. jeg skjønner at andre tar det i bruk, men det er ikke noe for meg, hvertfall ikke enda.
kom på en liten tanke i går. alle de som drikker, snuser, røyker og bruker andre stoffer det er dessverre mer og mer greit. men så fort man nevner aas til noen av disse så roper de "vet du hvor skadelig det er for kroppen?" er ikke de andre stoffene skadelig for kroppen? ved bruk av aas får du hvertfall noe utbytte selvom det er skadelig, juks, snarvei osv osv

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #21 : 01. desember 2007, 14:17 »
Nå kan jeg godt innrømme at jeg i "min ungdom" har brukt både amfetamin, extacy, hasj og lsd. Så ja, jeg er enig at sånne bivirkninger sansynligvis er mye skremselspropaganda.
Bortsett fra de psykologiske, jeg kan ikke med hånda på hjertet si at jeg ikke fikk psykologiske ettervirkninger av den perioden... Sier ikke at det konkret er derfor, men jeg kan ikke utelukke det heller.

Men, jeg er også redd for de androgene effektene, samt om utseendet i f.eks ansiktet skulle forandre seg...

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #22 : 01. desember 2007, 14:23 »
Narkotika som hallusinogener, sentstim og thc er mange ganger giftigere for kroppen, ødeleggende for hjerne og psyke enn det den gjengse boler trøkker i seg...

Ikke at det gjør steroider trygt, men nark er IHVERTFALL for tapere... Ikke bare er det lovstridig, og gjør deg til kriminell, men det er i tillegg fullstendig unyttig...

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #23 : 01. desember 2007, 14:24 »
Jeg var en taper en gang i tida Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #24 : 01. desember 2007, 14:25 »
Veldig få greier å ende opp på rett kjøl etter utstrakt bruk. Hvis du er en av dem, så har du min fulle respekt! For det er en kraftig avhengighet å sloss med.

Smiley

Utlogget ghost

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #25 : 01. desember 2007, 14:29 »
 Smiley

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #26 : 01. desember 2007, 14:30 »
Avhengigheten var mere av sosial art faktisk. Kutta all kontakt med alle gamle venner og begynte et nytt liv. Følte at det var vennekretsen som dro meg inn og holdt meg der. Og det likte jeg ikke.

Har idag blitt litt puristisk ang. hva jeg putter i meg, holder meg helst unna alt som heter legemidler og som er av kjemisk art om det kan unngås (sitter dog ikke å nekter om legen sier jeg bør gjøre som han sier hehe).

Man lærer så lenge en lever, og jeg lærte mye om venner den gang da...

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #27 : 01. desember 2007, 14:33 »
nja,, tror nok det er lurere å bytte ut bolene med en pipe om det skulle være valget.
og alle trenger en liten virklighetsflukt til tider. det er bare sunt det.
alle trenger ikke en virkelighetsflukt.
ingenting ved narkotika har noen gang blitt vist å være sunt.
I tillegg er bruk og besittelse av narkotika ulovlig, og det ekskluderer det fullt og helt fra noe man kan forsvare å bruke. Da er man VIRKELIG inne på å støtte økonominsk opp under kriminelle nettverk og utenlandsk mafia.

Utlogget ghost

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 35

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #28 : 01. desember 2007, 14:37 »
 Smiley

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Desto mere jeg leser om anabole steroider
« #29 : 01. desember 2007, 16:50 »
når det kommer til narkotika er det ikke mye av det som er sundt å putte i seg, men akkurat mariuhana en gang iblandt skader ingen. det skader faktisk ikke kroppen på noe som helst måte..

Alkohol er jo mye værre, men alkoholen vil jeg heller ikke gi opp. drikker skjeldent uansett, så ser ikke noe problem i å være full 2 ganger i månden liksom. Og kan ikke sitte her å nekte for at alkohol drar opp humør og stemningen liksom  Smiley

ecstacy, amfetamin og kokain er helt sikkert sinnsykt kult, og trenger vel heller ikke på død og liv være så ekstremt farlig det heller om man bruker det en skjelden gang, men heisann, hvor mange klarer å begrense slikt bruk? Er ikke engang vits å forsøke... Hold dere like gjerne unna liksom. Du vet hvor fett du har det med disse stoffene og så skal du liksom overtale deg selv til å la være neste helg, kun fordi du har satt regler for deg selv.

Og LSD er et forbanna skremmende men også spennende stoff jeg aldri i mitt liv vil putte i meg. lest en del skrekkhistorier om det der for å si det mildt... heroin, pcp, ghb er og stoffer jeg ikke helt ser poenget med.
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!