Skrevet av Emne: Min sjalusi, et spørsmål  (Lest 23881 ganger)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #30 : 02. desember 2007, 13:39 »
Haha, æ gifte mæ itj:P  Kanskje hu tøsen Kris la ut video av i dagboka si dog
Non Plus Ultra

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #31 : 02. desember 2007, 13:44 »
hoho Er det noen slike på Fos'n da?? lol
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #32 : 02. desember 2007, 13:51 »
hoho Er det noen slike på Fos'n da?? lol

Tvilsomt, tvilsomt
Non Plus Ultra

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #33 : 02. desember 2007, 13:58 »
Denne dama er veldig oppmerksomhetsyk og det er viktigere for henne å få komplimenter og oppmerksomhet fra andre enn å gjøre at typen har det bra. Typen er av den sjalu typen som trenger ei dame som er mer jordnær enn den dama han har valgt seg. Skal man være sammen ei nordlendingsjente så bør man nesten være nordlending selv fordi det ligger i nordlendingenes blod å være enda mer frigjorte mtp. sex og utsvevende liv enn resten av befolkningen.

Hvor stor del av kjærligheten typen har til denne nordlendingsjenta er basert på hennes utseende? Jeg tror en veldig stor del av kjærligheten her har rotfeste i utseendet, mens personlighetsmessig så passer ikke disse to sammen. Tidligere har jeg vært sammen med en babe som alle andre både så på og ville ha. Jeg var med henne ut av og til og lot henne både drikke og danse med andre gutter. På en måte var det litt artig å la henne deie seg på dansegulvet, mens jeg visste at hun var bare min. I lengden ville det nok blitt veldig hardt å være i forhold med denne jenta. Jeg er hjemmekjær og vil gjerne ha kjæresten min hjemme hos meg, men den baben tror jeg ikke hadde taklet en helg med kun hjemmekos.

Det innleggstarter her må finne ut er om dama egentlig er noe for ham. Jeg mistenker altså kjærligheten i dette tilfellet til å ha grobunn i utseendet og at personligheten til disse er litt forskjellig. Han er sjalu - hun er ikke sjalu samt at hun er oppmerksomhetsyk. To slike passer bare ikke sammen. På den positive siden så valgte dama og si ifra at hun tenkte å bli med venninna inn i denne militærleiren. Hadde hun hatt dårlige intensjoner så hadde hun kanskje ikke sagt det til kjæresten sin.

Sannsynligvis så er dama til å stole på - men like sannsynlig så tror jeg ikke disse to er "ment to be".
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget shv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #34 : 02. desember 2007, 13:59 »
Nå bruker jeg vanligvis ikke å lese disse trådene, men iom at det er søndag så tok jeg meg tiden. Så også at unge Einar hadde kommentert tråden, og da blir man nysgjerrig Smiley

HVA I HELVETE SKAL HUN I EN MILITÆRLEIR!!?? Leste opp denne til samboeren min nettopp
og hun flirte seg halvt i hjel over at hun i det hele tatt hadde tenkt seg dit.

btt

OG HVA FAAN? Så jævelig viktig å pynte seg før hun skal dit? Kravene for påkledning kan ikke være så høye for ett par slag biljard og noen runder på playstation.

Jeg hadde faktisk bedt henne ryke og reise hvis hun hadde reist dit. Spesiellt mtp det du nevner av tidligere episoder og tvilsomme venninner(kanskje er dama tvilsom og, spørr du meg)....

Enig. Hvis den dama som de skulle besøke på militærleir ikke er der, hva i all verden skal dama di og vennina der da? Og så skal de pynte seg opp før de drar dit? Kunne de ikke like godt dratt på byen, eller reist et annet sted? Hva er det å hente på en militærleir for 2 unge damer?

Spør hvorfor de absolutt skal på militærleiren når hun andre dama ikke er der allikevel. Hvem er det de skal besøke? Et kompani med sprengkåte ungfoler?

Nei, nå er det på tide at noen ringer bakeren, for her er det noe muffins! (sitat: Wisløf)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #35 : 02. desember 2007, 14:01 »
hoho Er det noen slike på Fos'n da?? lol
Det er faktisk det. Husker ikke hvilken strongmankonkurranse det var, men under ett, eller flere, av showene som Roy har arrangert så har flere kvinnelige dansere opptrådt. Den gangen var de bare ganske unge jenter, men det var noen der som hadde utrolig fine kropper. Ansikt også Smiley Mulig at de har flyttet fra Fosen nå, men jeg har iallefall bevis på video om at det for noen år siden var flere dødsbra babes på Fosen.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget matias86

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #36 : 02. desember 2007, 14:04 »
du spør dama di hva hun skal på en militærleir når hun som de skulle besøke ikke er der engang? høres ganske rart ut fra hennes side..ingen normal jente drar inn i en militærleir bare for å henge og hvis hun bare skal henge hvorfor skal hun pynte seg da? hadde nektet hun å dratt jeg si til hun at hun må prøve å sette seg inn i din situasjon;) håper det ordner seg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #37 : 02. desember 2007, 14:56 »
Det innleggstarter her må finne ut er om dama egentlig er noe for ham. Jeg mistenker altså kjærligheten i dette tilfellet til å ha grobunn i utseendet og at personligheten til disse er litt forskjellig. Han er sjalu - hun er ikke sjalu samt at hun er oppmerksomhetsyk. To slike passer bare ikke sammen. På den positive siden så valgte dama og si ifra at hun tenkte å bli med venninna inn i denne militærleiren. Hadde hun hatt dårlige intensjoner så hadde hun kanskje ikke sagt det til kjæresten sin.

Sannsynligvis så er dama til å stole på - men like sannsynlig så tror jeg ikke disse to er "ment to be".

Vel talt !
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #38 : 02. desember 2007, 15:24 »
Virker nesten litt som om ho prøver å gjøre deg sjalu, kansje hun savner oppmerksomhet Smiley
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #39 : 02. desember 2007, 15:27 »
Jeg har spurt henne for litt siden hva i all verden de skulle dit å gjøre når venninna ikke var der, venter på svar fortsatt (jeg er på jobb).
Når det gjelder det å ikke være ment for å vare... joa... Tanken har slått meg, og sikkert henne, men det er nå sånn at vi har et par veldig viktige kvaliteter som vi finner hos hverandre. Gidder ikke gå innpå hva det er her. Men ja, nordlendinger ER mere frigjorte hva sex og utsvevende liv anngår, men greia er at hun EGENTLIG er ganske jordnær, problemet oppstår KUN når ho er sammen med venninnene. De skal liksom fyre hverandre opp til de grader og være "gærnest" mulig. Jeg har selv overhørt hvordan dette høres ut på tlf en gang da jeg prata med henne mens hun var full med dem. De utførte et GANSKE heftig gruppepress mot ei av venninnene i gjengen for å bli med en fyr hun nettopp hadde møtt hjem for å pule. Og SÅNT gjør ikke akkurat mine "paranoide tanker" noe bedre. Hva om plutselig gruppepresset retter seg imot HENNE? Nemlig..

Og dessuten, kan NOEN her inne (Nann???) fortelle meg hva to jenter skal inne på en militærleir når den de skulle besøke ikke engang ER der???

Og just for the record: siste meldinga jeg fikk fra henne var at hun skulle drite i det og ikke dra uansett. Så vi får se. Det blir vel bare sure miner og krangling denne uka og neste nå da...

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #40 : 02. desember 2007, 17:17 »
Nå er ikke nordlendinger noe mer frigjorte ang sex osv, enn hva folk i resten av landet er. Det er ikke sånn at vi er et eget folkeslag her oppe..  :Smiley

Om du ikke har skjønt det til nå, så skal sikkert dama de på den militærleiren for å få oppmerksomhet fra andre gutter...

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #41 : 02. desember 2007, 17:28 »
Nå er ikke nordlendinger noe mer frigjorte ang sex osv, enn hva folk i resten av landet er. Det er ikke sånn at vi er et eget folkeslag her oppe..  :Smiley

Om du ikke har skjønt det til nå, så skal sikkert dama de på den militærleiren for å få oppmerksomhet fra andre gutter...

Nei det stemmer nok det han sier.

Det er en sammenheng mellom IQ og frigjorthet. Jo lavere IQ man har jo mer villdyr er man. Eksempelvis er mennesker med Downs svært frigjorte og sexfikserte av seg. Nordlendiger(folk fra nord for Sinsenkrysset) er de mest frigjorte vi har i landet. Selv er jeg rett og slett dørgende kjedelig. Sovner av meg selv.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #42 : 02. desember 2007, 17:32 »
Nei det stemmer nok det han sier.

Det er en sammenheng mellom IQ og frigjorthet. Jo lavere IQ man har jo mer villdyr er man. Eksempelvis er mennesker med Downs svært frigjorte og sexfikserte av seg. Nordlendiger(folk fra nord for Sinsenkrysset) er de mest frigjorte vi har i landet. Selv er jeg rett og slett dørgende kjedelig. Sovner av meg selv.

Beste beviset er jo Oslo.

Oslo vest har en snittalder på førstegangsfødende kvinner på over 33 år, Oslo øst er betydelig lavere - les "noen og tjue".
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #43 : 02. desember 2007, 17:32 »
HVA I HELVETE SKAL HUN I EN MILITÆRLEIR!!?? Leste opp denne til samboeren min nettopp
og hun flirte seg halvt i hjel over at hun i det hele tatt hadde tenkt seg dit.

OG HVA FAAN? Så jævelig viktig å pynte seg før hun skal dit? Kravene for påkledning kan ikke være så høye for ett par slag biljard og noen runder på playstation.

Jeg hadde faktisk bedt henne ryke og reise hvis hun hadde reist dit. Spesiellt mtp det du nevner av tidligere episoder og tvilsomme venninner(kanskje er dama tvilsom og, spørr du meg)....
Westside disciple

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #44 : 02. desember 2007, 18:02 »
Forhold nå til dags er mye bygd på tillit, det store behovet for å være to er ikke lenger nødvendig da folk klarer seg fint alene.
Så, ett forhold skal være noe som styrker begge to og gjør begge to til bedre individer, ikke ett hvor den ene gjør akkurat hva den vil og den andre sitter hjemme og griner.

Spørsmålet mitt er; hvorfor er du egentlig sammen med en dame som 1. ikke har respekt for deg og 2. ikke fungerer på samme nivå som deg?

Dere har jo tydligvis veldig liten kommunikasjon om hun reiser på den plassen vel vitende om hva du synes om det, og hun er villig til å gjøre dette for egen del, uten å afse en tanke på hvordan det føles for deg.
Hun vet hva det går i, alikevel gjennomfører hun det.

Hadde du gjort dette mot dama di? Nei, det tviler jeg på, hvorfor? fordi du ser at det ikke er noe du bør gjøre i din situasjon (kjæreste), du hadde nok ikke gjort noe galt, men du hadde ikke reist vel vitende om hvor lite dama di hadde likt det?

Så... du sitter på alle svarene, hva gjør du?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!