Skrevet av Emne: Min sjalusi, et spørsmål  (Lest 24034 ganger)

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #105 : 03. desember 2007, 14:24 »
Fortsatt er det Nann

Og hva så om jentene ikke kjenner noen der ?
Who cares. Fest er fest ! Du kjenner ikke 99% av alle menneskene på utestedet man rølper på frem til klokka fire uansett!
Det er en militærleir, ikke et horehus. Og har man SÅ liten tiltro til kjæresten sin, så bør man strengt tatt revurdere hele helsikes forholdet sitt.



ENKELT: 
Er man SÅ sjalu så bør man ikke finne seg dame/type! Punktum!!




Tydelig at ikke alle har vært i militæret ja Tongue
kan bare ikke fatte hva som er moro i en militærleir. fester må jo holdes utenfor også? var ihvertfall slik når jeg var inne. da må man på det lokale utestedet. Det eneste underholdene vi gjorde var å spille PS2.
men jeg forstår jo dama det er snakk om her også... Jeg ville også gjerne besøkt et sted hvor det er 500 sprengkåte damer for hver mann, som nærmest ikke har sett andre mannfolk den siste måneden, og hvor det eneste bygningene inneholder er mange små rom fyllt med senger.

er det rart fyren er sjalu? å sammenligne dette med å dra på utested er totalt skivebom, og alle gutter som har vært i militæret vet det førstehånd, uansett hvor mye det benektes av andre...

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #106 : 03. desember 2007, 14:26 »
Herregud! Svaret er jo åpenbart! Begge disse damene har åpenbart vært i den leiren og hatt seg før - som unger som har vært i en godtebutikk vender de tilbake!


Hadde de kjent noen av gutta der hadde det vært en litt annen sak synes jeg. Men når saken er slik den er, er jeg skeptisk til intensjonene til damene. Slik er det vel å være skeptisk til det meste, hehe

Jeg ville også ha besøkt et sted med 500 sprenkgåte damer, der jeg omtrent hadde vært eneste gutt. Men hadde jeg hatt dame da, og hun ikke hadde likt dette, så kan jeg ikke si jeg hadde hatt problemer med å forstå det..

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #107 : 03. desember 2007, 14:27 »
En stor forskjell er at : Av 400 gjester på byen så er sikkert ikke 398 av 400 stk mannfolk og de 2 siste kvinnfolk?Huh?

Poenget er vel at om hun hadde vurdert å dra noen steder for å ha seg , så hadde hun da jaggu faen pult i en pirattaxi på vei hjem fra byen med en kar.

Jeg tror faktisk dere her inne har "dømt" dama til dette forumsmedlemmet som la inn sin lille " er det galt av meg". Og faktisk ikke gjort saken bedre for han , eller med tanke på om han skal stole på samboeren sin!
Det er nok av jenter som har "stempel" på seg for å fly rundt å gi bort høne i vildensky , som er "feilstempla" pga menn ( og kvinner) som dømmer en nord og ned.
Fest er fest. Dere har ikke gjort saken bedre for trådstarter til å evt føle seg trygg på at dama IKKE er utro.

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #108 : 03. desember 2007, 14:28 »
Poenget er vel at om hun hadde vurdert å dra noen steder for å ha seg , så hadde hun da jaggu faen pult i en pirattaxi på vei hjem fra byen med en kar.

Jeg tror faktisk dere her inne har "dømt" dama til dette forumsmedlemmet som la inn sin lille " er det galt av meg". Og faktisk ikke gjort saken bedre for han , eller med tanke på om han skal stole på samboeren sin!
Det er nok av jenter som har "stempel" på seg for å fly rundt å gi bort høne i vildensky , som er "feilstempla" pga menn ( og kvinner) som dømmer en nord og ned.
Fest er fest. Dere har ikke gjort saken bedre for trådstarter til å evt føle seg trygg på at dama IKKE er utro.



Pule i pirat-taxien på vei til leiren, pule i leiren,pule en ny pirat-taxi sjåfør på vei tilbake, også pule typen når hun kommer hjem....
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #109 : 03. desember 2007, 14:29 »
uansett hva damene har som intensjon ved å dra dit, så er det ihvertfall 100% sikkert at det ENESTE gutta der tenker på er å få dem til sengs, GARANTERT!

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #110 : 03. desember 2007, 14:29 »
Handler ikke om å gjøre trådstarter trygg, men om å si det slik det er.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #111 : 03. desember 2007, 14:30 »
Poenget er vel at om hun hadde vurdert å dra noen steder for å ha seg , så hadde hun da jaggu faen pult i en pirattaxi på vei hjem fra byen med en kar.

Jeg tror faktisk dere her inne har "dømt" dama til dette forumsmedlemmet som la inn sin lille " er det galt av meg". Og faktisk ikke gjort saken bedre for han , eller med tanke på om han skal stole på samboeren sin!
Det er nok av jenter som har "stempel" på seg for å fly rundt å gi bort høne i vildensky , som er "feilstempla" pga menn ( og kvinner) som dømmer en nord og ned.
Fest er fest. Dere har ikke gjort saken bedre for trådstarter til å evt føle seg trygg på at dama IKKE er utro.



Problemet er bare at du er naiv:)  Selv om du har en forkjærlighet for pirattaxier og spylukt så liker kanskje denne damen armyklær og lukten av snus.
Non Plus Ultra

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #112 : 03. desember 2007, 14:31 »
men er det slik at man kan ha fest i leiren? såvidt jeg kan huske så var det ikke lov med alkohol. greit nok, man blir ikke oppdaga når man smugler inn ei flaske, men så mye til fest blir det garantert ikke. er det snakk om at damene skal inn i selve leiren på "fest"?

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #113 : 03. desember 2007, 14:33 »
Selv er jeg gammel Fenrikikkeflink, og vi hadde befalsmesse som vi hadde bra med fester i. De menige drikker ikke i leiren.

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #114 : 03. desember 2007, 14:33 »
Pule i pirat-taxien på vei til leiren, pule i leiren,pule en ny pirat-taxi sjåfør på vei tilbake, også pule typen når hun kommer hjem....

Jeg har kledd meg kliss naken i en taxi en gang - fullt mulig det!
Mitt mål var å legge meg, så det behøver ikke være noe snuskete ved det - men nok om det......


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #115 : 03. desember 2007, 14:38 »
Selv er jeg gammel Fenrikikkeflink, og vi hadde befalsmesse som vi hadde bra med fester i. De menige drikker ikke i leiren.


Den der tenkte jeg litt på også - det kan jo være at de skulle i befalsmessa på fest. Var selv befal, og den som påstår at det ikke kan være bra fester i en leir aner ikke en pøkk Smiley

Siden jeg var i saniteten så var faktisk en real andel av befalet kvinner også - juhu.  headbang Det triste var selvfølgelig at alle av dem var særdeles opptatt av å ikke bli oppfattet som feltmadrasser  Cry Hmm ja - også var det noe med at de lissom skulle behandles som likeverdige kolleger selv om de var av det svake kjønn lissom. Men det dreit vi i da. Vi kjørte på og gjorde så godt vi kunne for å komme i buksa på dem - jadda!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #116 : 03. desember 2007, 14:38 »
Problemet er bare at du er naiv:)  Selv om du har en forkjærlighet for pirattaxier og spylukt så liker kanskje denne damen armyklær og lukten av snus.

Jeg er nok desverre ikke naiv . Jeg tror nok heller det er dere som har et meget ludderaktig syn på alle kvinnfolk.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #117 : 03. desember 2007, 14:39 »
Den der tenkte jeg litt på også - det kan jo være at de skulle i befalsmessa på fest. Var selv befal, og den som påstår at det ikke kan være bra fester i en leir aner ikke en pøkk Smiley

Siden jeg var i saniteten så var faktisk en real andel av befalet kvinner også - juhu.  headbang Det triste var selvfølgelig at alle av dem var særdeles opptatt av å ikke bli oppfattet som feltmadrasser  Cry

Hahahahah.. Nå ler jeg godt.
Saniteten ja ... Min far var der ; mye bra sprit visstnok Smiley
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #118 : 03. desember 2007, 14:41 »
Jeg er nok desverre ikke naiv . Jeg tror nok heller det er dere som har et meget ludderaktig syn på alle kvinnfolk.


Jo, det er du.
Non Plus Ultra

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Min sjalusi, et spørsmål
« #119 : 03. desember 2007, 14:49 »
Jeg vet at jeg selv aldri ville vært utro. Jeg tror det beste om henne og sier derfor la henne dra.

Men alle dere som sier at hun ikke burde få dra, sier dette fordi dere vet at dere selv ikke kunne ha klart å styre dere, og regener derfor ikke med at noen andre vil klare det heller.

BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!