Skrevet av Emne: jenter på byen bare for å danse?  (Lest 41105 ganger)

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #120 : 26. desember 2007, 16:43 »
Hehe er du seriøs ? La meg utdype meningen bak det vanskelige sitatet av, Alec Guinnes:

- Det er av og til bedre å la andre innse at de tar feil enn å påpeke det selv.

dette krever at motparten evner å se egne feil, noe jeg ikke kan se at stemmer i dette tilfellet.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #121 : 26. desember 2007, 17:11 »
Herregud.
Det er da åpenbart at argumentene hans er integrerte og ganske selvsagte for ham. Om det derfor gjennom hele innlegget fantes åpenbare feil, må dette skyldes en lett observerbar tankefeil, som også helt selvsagt må påpekes av noen for at han skal bli dem bevisst.

Utsagnet "det er skyer ute, derfor regner det" er feil fordi implikasjonen går andre veien og er dermed en lett feil det er lett å oppdage som det kan henvises til uten å bry seg med å komme med en utregning om at "p->g og q er sann sier ingen ting om p", men dette vil allikevel gjøre det lettere.

En integrert tankefeil, som du tydeligvis mener han har, må selvfølgelig påpekes av deg.

Og jeg tipper Alec Guinnes mente at en skulle la motparten innse at de tar feil via en sokratisk dialog or whaev, ikke bare ved å si "du er dum og tar feil, finn ut åssen det er feil sjæl".

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #122 : 26. desember 2007, 19:29 »
Først og fremst, - det var en artikkel jeg hadde kopiert (der i kolon både før og etter). Jeg hadde ikke skrevet den, men syntes den hadde mange viktige poeng.

Den understreker at dagens kvinner ikke trenger være avhengig av mannen, de er selvstendige individ. Og den tid da kvinnen kun ble sett på som fødemaskiner - er over, for lengs. Men det er tydeligvis enkelte mannfolk som er lite fornøyd med den utviklinga. Heri kommer dette kontrollbehovet, som har vært nevnt flere ganger tidligere. Drittslenging til jenter av så negativt innhold, at de prøver å manipulere til endring av atferd.

Derfor jeg ikke ikke orka å utdype min uenighet med metal man, er fordi jeg synes synspunktene hans bare grenser til det latterlige. Det er nesten så det er vanskelig å lese og få inn det som står : blabla jenter er dritaful, horer.. kvinner er mer lykkelige i et konservativt samfunn.. blabla.. flotte kvinner i 40årene er løgn.. blabla..

Men jeg greier ikke helt å se hvordan jenter i Russland, som selger kroppen sin for en femtilapp (her kan man bokstavelig talt snakke om horer). Vet den var satt på spissen, men ei slik dame han referer til kommer neppe gratis,  skal ha større verdi enn jentene her i Norge. Bare fordi hun ikke spør : "hvor høyt?"  - når han sier : "hopp!".

Men jeg vet noen som vil gjøre det, og som sikkert hadde vært en mer passelig make: en hund !

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #123 : 26. desember 2007, 20:10 »
Først og fremst, - det var en artikkel jeg hadde kopiert (der i kolon både før og etter). Jeg hadde ikke skrevet den, men syntes den hadde mange viktige poeng.

Den understreker at dagens kvinner ikke trenger være avhengig av mannen, de er selvstendige individ. Og den tid da kvinnen kun ble sett på som fødemaskiner - er over, for lengs. Men det er tydeligvis enkelte mannfolk som er lite fornøyd med den utviklinga. Heri kommer dette kontrollbehovet, som har vært nevnt flere ganger tidligere. Drittslenging til jenter av så negativt innhold, at de prøver å manipulere til endring av atferd.

Derfor jeg ikke ikke orka å utdype min uenighet med metal man, er fordi jeg synes synspunktene hans bare grenser til det latterlige. Det er nesten så det er vanskelig å lese og få inn det som står : blabla jenter er dritaful, horer.. kvinner er mer lykkelige i et konservativt samfunn.. blabla.. flotte kvinner i 40årene er løgn.. blabla..

Men jeg greier ikke helt å se hvordan jenter i Russland, som selger kroppen sin for en femtilapp (her kan man bokstavelig talt snakke om horer). Vet den var satt på spissen, men ei slik dame han referer til kommer neppe gratis,  skal ha større verdi enn jentene her i Norge. Bare fordi hun ikke spør : "hvor høyt?"  - når han sier : "hopp!".

Men jeg vet noen som vil gjøre det, og som sikkert hadde vært en mer passelig make: en hund !

så du mener man skal ha sex med en hund? ekkelt ass...   neida, men er ikke alle i russland som har solgt kroppen sin. og de har vertfall ikke gjort det frivillig.

er helt enig i at kvinner skal ha likestilling! men da får de ta det negative også... jobbe leeenge, fikse bil, osv osv... kunne gjerne hatt 50% stilling jeg og kommet hjem og tatt oppvasken, og handla litt

men akkurat sexuelt mener jeg det er kvinner som må begrense det litt iogmed det er de som sitter med makta her. de trenger jo ikke være det, men sånne er ikke jeg interreserte i. mange som ikke er det

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #124 : 26. desember 2007, 20:38 »
så du mener man skal ha sex med en hund? ekkelt ass...   neida, men er ikke alle i russland som har solgt kroppen sin. og de har vertfall ikke gjort det frivillig.
Neida, jeg sa : satt på spissen (selv om der er overflod av prostitusjon i Russland) Og klart det er mange triste skjebner der som overhodet ikke velger den veien frivillig, (helt sikkert flertallet). Det er snakk om menn som reiser dit og utnytter unge jenter i en uheldig situasjon.  Jeg bare lagde et poeng.

er helt enig i at kvinner skal ha likestilling! men da får de ta det negative også... jobbe leeenge, fikse bil, osv osv... kunne gjerne hatt 50% stilling jeg og kommet hjem og tatt oppvasken, og handla litt
Har ikke noe imot å jobbe overtid. På den måten kan jeg bare kjøre bilen min på verksted, og betale - slik at "mannen" der kan fikse den.. Wink

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #125 : 26. desember 2007, 20:46 »
Neida, jeg sa : satt på spissen (selv om der er overflod av prostitusjon i Russland) Og klart det er mange triste skjebner der som overhodet ikke velger den veien frivillig, (helt sikkert flertallet). Det er snakk om menn som reiser dit og utnytter unge jenter i en uheldig situasjon.  Jeg bare lagde et poeng.
Har ikke noe imot å jobbe overtid. På den måten kan jeg bare kjøre bilen min på verksted, og betale - slik at "mannen" der kan fikse den.. Wink
Neida, jeg sa : satt på spissen (selv om der er overflod av prostitusjon i Russland) Og klart det er mange triste skjebner der som overhodet ikke velger den veien frivillig, (helt sikkert flertallet). Det er snakk om menn som reiser dit og utnytter unge jenter i en uheldig situasjon.  Jeg bare lagde et poeng.
Har ikke noe imot å jobbe overtid. På den måten kan jeg bare kjøre bilen min på verksted, og betale - slik at "mannen" der kan fikse den.. Wink
Neida, jeg sa : satt på spissen (selv om der er overflod av prostitusjon i Russland) Og klart det er mange triste skjebner der som overhodet ikke velger den veien frivillig, (helt sikkert flertallet). Det er snakk om menn som reiser dit og utnytter unge jenter i en uheldig situasjon.  Jeg bare lagde et poeng.
Har ikke noe imot å jobbe overtid. På den måten kan jeg bare kjøre bilen min på verksted, og betale - slik at "mannen" der kan fikse den.. Wink
tror det blir en stor forbedring for dem å komme til norge, så de blir nok lykkelige...  så lenge man ikke ser ut som et uvær og de har gjort det somsiste løsning

betaler du din del av regninga når dere er ute å spiser også?

her i gårn er det alltid jeg som har betalt hus, mat, jobba lenge. tilogmed rydda, lagd mat osv når jeg har kommet hjem. her har vel likestilllinga gått litt langt? hehh

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #126 : 26. desember 2007, 20:51 »
tror det blir en stor forbedring for dem å komme til norge, så de blir nok lykkelige...  så lenge man ikke ser ut som et uvær og de har gjort det somsiste løsning
Men jeg tror ikke disse jentene vil levd som en eller annen norsk manns eiendel, hvis de hadde hatt et alternativ.

her i gårn er det alltid jeg som har betalt hus, mat, jobba lenge. tilogmed rydda, lagd mat osv når jeg har kommet hjem. her har vel likestilllinga gått litt langt? hehh
Snakker vi lunsj ?? Wink

Nei, altså jeg har ikke noe problem med å betale for meg selv - hvis det var det du mente.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #127 : 26. desember 2007, 20:56 »
Men jeg tror ikke disse jentene vil levd som en eller annen norsk manns eiendel, hvis de hadde hatt et alternativ.
Snakker vi lunsj ?? Wink

Nei, altså jeg har ikke noe problem med å betale for meg selv - hvis det var det du mente.

ja vis du betaler;)  er nok maaange som misbruker de ja! men ikke alle, har snakka med et par som har henta seg dame der, de gutta er jo snille som bare det. og de jentene har annen hodning fra oppdragelsen. så de trives nok de, ikke noe slaveri liksom

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #128 : 26. desember 2007, 21:10 »
de som først har henta dame i utlandet tenker nok ikke mere på norske kvinnfolk... de kler seg pent, går sexy,  penere gjennomsnittelig(både kropp og annsikt), myyyye bedre holdninger, er ikke late, jobber mye..  negative er vel mangel på språk, men er jo bare å sette de på norskkurs med en gang

Det finnes flere land (og kulturer!) enn Norge og 'utlandet'.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #129 : 26. desember 2007, 23:43 »
Er du gift Metalman?

Nei, men så er jeg da også kun 25 og har nettopp kommet meg ut i arbeidslivet Smiley
Om et par år kommer jeg vel til å begynne å lete etter en å slå meg ned med. Har lyst til å få barn tidlig, og gjerne en god del av dem. Jeg er veldig glad i barn Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #130 : 26. desember 2007, 23:44 »
Du sier du skal hente kone i Russland, Metal Man ... hva skjedde med 'Norge for nordmenn'?

En europeer blir en nordmann når vedkommende blir norsk statsborger. En afrikaner derimot.....




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #131 : 26. desember 2007, 23:50 »
Herregud... at du ikke blir forferdelig sliten av deg selv, M&M Tongue

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #132 : 26. desember 2007, 23:53 »
Tror enkelte her inne fikk juling av sin utro dame av med mørk hudfarge i mange år som liten, og nå kompenserer med hat, raseri, fordommer og troen på seg selv som et elitemenneske hevet over almuen, utlendinger, kvinner og alle som ikke er enige i at livet er best vist alle menn var 125 kgs motorheadfans som løfta stål, spilte playstation og betalte minst mulig skatt. Og alle damer holdt kjeft, trøkte ut unger og laga mat sånn at 125 kg kunne bli til 135.

ingen nevnt, ingen glemt

Smiley Smiley Smiley
Honnør skal du få!

I stedet for å lage en lang utredning om hvorfor Playstation har gått fra å være markedets beste maskin til å bli den dårligste (ved overgangen til PS3), så nøyer jeg meg med igjen å presisere at det her går i Xbox 360.
Videre har jeg aldri vært sammen med, eller blitt mishandlet, av mørkhudede.
Ellers så er du inne på noe Smiley

Selvfølgelig hadde samfunnet vært bedre dersom menn var MENN og kvinner var feminine, familieorienterte og kvinnelige; så sånn sett så er du på en måte inne på noe (om enn satt på spissen) i det siste du skriver.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #133 : 26. desember 2007, 23:58 »
Hehe er du seriøs ? La meg utdype meningen bak det vanskelige sitatet av, Alec Guinnes:

- Det er av og til bedre å la andre innse at de tar feil enn å påpeke det selv.

Feil?
Hmm....dersom en kvinne venter til hun er 35 med å få barn, så er det stor sannsynlighet for at hun ikke KAN få barn. Det betyr at dersom man ønsker å ha et liv som er mer meningsfylt enn bare fyll og faen, så må man belage seg på å få barn når man er rundt 30 (senest).

Da er det kanskje en idè å velge mellom et liv preget av fyll, fest og en horete adferd og morsrollen. Eller mener du at de lar seg kombinere?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Zuul

Sv: jenter på byen bare for å danse?
« #134 : 27. desember 2007, 00:03 »
Herregud... at du ikke blir forferdelig sliten av deg selv, M&M Tongue

ariske overmennesker blir ikke slitne. De marsjerer taktfast mot Utopia

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!