Skrevet av Emne: ...og så over til løping (var: En Westsideinspirert treningslogg)  (Lest 122988 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Lørsdag 30. september - Restaurering av løpeform, uke 11.

Rådyrveien - Aasgaard - Rådyrveien
Ingen tidtagning

Jeg var en tur på Mysen for å besøke familien min, og tok en løpetur i samme slengen.  Dessverre fikk jeg trøbbel med pusten igjen i dag.  Jeg håper at jeg ikke har fått anstrengelsesastma.  Jeg får se dette an litt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Mandag 1. oktober - Restaurering av løpeform, uke 12.

Bogstadveien - Ullevåll Stadion - Bogstadveien
Ingen tidtagning

Det kjentes riktig bra igjen i dag.  Pusteproblemet er visst noe som kommer og går.  Jeg skal prøve en hardere tur i morgen, og er spent på hvordan det blir.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Tirsdag 2. oktober - Restaurering av løpeform, uke 12.

Misjonskirken - Slemdal - Misjonskirken
Tid: 34:58

Endelig er jeg i stand til å klemme til med hardere turer igjen!  Jeg kjente ingen luftveisproblemer i dag, og fjernet enda et halvminutt fra denne turen.  Målet var å komme under 35 minutter i dag, og det greide jeg.  Det går den rette veien igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Hvorfor løper du?
Nå ble jeg litt lei meg!  Embarrassed
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Hvorfor løper du?
Nå ble jeg litt lei meg!  Embarrassed
Heisan!  Det er kjempehyggelig å se deg igjen her inne Smiley.

Jeg sluttet å løfte jern rett og slett fordi jeg var lei helsestudio.  Det har svingt mellom styrke og utholdenhet opp gjennom årene, og nå har jeg svingt fra styrke til utholdenhet igjen.  Jeg synes at det er en deilig følelse å trene ute i frisk luft.  Derfor løper jeg.

Ikke bli lei deg.  Jeg trives minst like bra med meg selv nå som da jeg trente styrke.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Onsdag 3. oktober - Restaurering av løpeform, uke 12.

En snartur rundt Frognerparken
Ingen tidtagning

Jeg kjente gårsdagens tur i beina en smule i dag, og tok det veldig pent og forsiktig. 
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Torsdag 4. oktober - Restaurering av løpeform, uke 12.

Spurting opp Stensparken

Det var meningen at jeg skulle ta tiden i dag.  Men jeg kjente litt lugging på innsiden av høyre lår, og roet ned for å unngå skade.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Heisan!  Det er kjempehyggelig å se deg igjen her inne Smiley.

Jeg sluttet å løfte jern rett og slett fordi jeg var lei helsestudio.  Det har svingt mellom styrke og utholdenhet opp gjennom årene, og nå har jeg svingt fra styrke til utholdenhet igjen.  Jeg synes at det er en deilig følelse å trene ute i frisk luft.  Derfor løper jeg.

Ikke bli lei deg.  Jeg trives minst like bra med meg selv nå som da jeg trente styrke.

Det er jo snart vinter, da må du vel innomhus å trene litt bøy vel? Wink

Neida, det viktigste er jo å liker det man gjør, samtidig som man føler at man mesterer en utfordring!
Bra at du koser deg med løpinga! Smiley
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Hallo igjen Smiley.  Jeg tror bøytreninga er historie inntil videre.  Å løpe i 20 kuldegrader er faktisk ikke så ille, og en fordel med utetrening er at man får føle alle typer vær gjennom alle de fire årstidene, ikke det samme sure, monotone helsestudioet hele tiden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Lørdag 6. oktober - Restaurering av løpeform, uke 12.

En lang spasertur

Dette gjorde godt i kroppen, og mer var det i grunnen ikke å si.  Fin økt!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Søndag 7. oktober - Restaurering av løpeform, uke 12.

Misjonskirken - Svartkulp - Misjonskirken
Tid: 1:12:21

Dette gikk unna over tre minutter fortere enn sist jeg løp denne turen.  Jeg er ekstra fornøyd fordi forbedringen kom til tross for at det lugget på innsiden av høyre lår og i høyre legg.  Jeg tok det derfor pent, og forbedringen er desto mer slående.  Flotte greier!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Dette må være noe av den feigeste treningsloggen jeg har lest på lenge. ( ikke at det overrasker med tanke på hvem som er "fisens rette far". Løper jeg også, så det er ikke det, det er mer ruten som blir valgt; vestkanten! Hvorpå man ikke engang evner å presse seg selv gjennom en liten lårhøne engang før man begynner å "ta det pent". Hvem faen er det som starter et løp ved MISJONSKIRKEN? Hallo?
Jeg må si som BF/AF - 2027 lenger oppe her: Nå ble jeg lei meg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Dette må være noe av den feigeste treningsloggen jeg har lest på lenge. ( ikke at det overrasker med tanke på hvem som er "fisens rette far". Løper jeg også, så det er ikke det, det er mer ruten som blir valgt; vestkanten! Hvorpå man ikke engang evner å presse seg selv gjennom en liten lårhøne engang før man begynner å "ta det pent". Hvem faen er det som starter et løp ved MISJONSKIRKEN? Hallo?
Jeg må si som BF/AF - 2027 lenger oppe her: Nå ble jeg lei meg.
Nå synes jeg dog at både BF/AF - 2027 og Fleksnes bør ta i betraktning det aliaset som jeg har her inne.  Det sportslige nivået er en smule alderstegent, og snart er det vel tid for den siste treningsøkta: Fra kirka, ut på tunet og seks fot ned.  Men det er i alle fall en stund til jeg får Alzheimer, og begynner å gjenta meg selv om og om igjen.

Nå synes jeg dog at både BF/AF - 2027 og Fleksnes bør ta i betraktning det aliaset som jeg har her inne.  Det sportslige nivået er en smule alderstegent, og snart er det vel tid for den siste treningsøkta: Fra kirka, ut på tunet og seks fot ned.  Men det er i alle fall en stund til jeg får Alzheimer, og begynner å gjenta meg selv om og om igjen.

Nå synes jeg dog at både BF/AF - 2027 og Fleksnes bør ta i betraktning det aliaset som jeg har her inne.  Det sportslige nivået er en smule alderstegent, og snart er det vel tid for den siste treningsøkta: Fra kirka, ut på tunet og seks fot ned.  Men det er i alle fall en stund til jeg får Alzheimer, og begynner å gjenta meg selv om og om igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Forresten hyggelig at en yngre dame som BF/AF - never gonna happen gidder å skrive i en slik gammalmanns tråd.

Stå på Rulatoren! Når du ser lyset i tunnellen er det ennå ikke for sent! Gi mer gass!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Nå har jeg fullstendig glemt hva vi snakket om, men jeg synes uansett at det er hyggelig at du er såpass positiv.  Et vennlig klapp på skulderen fra Fleksnes er ikke akkurat hverdagskost.

Lenger ned i korridoren holder det til en spretten ungfole på 74 år.  Han fortalte meg at han hadde ereksjon forrige uke.  Så det finnes stadig mål å sette seg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!