Skrevet av Emne: Start på deff?  (Lest 1642 ganger)

Utlogget martinokei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

Start på deff?
« : 01. januar 2008, 18:12 »
Hvor mye skal kalori-inntaket ligge på når man starter en deff? har som mål å gå ned i vekt, men ikke miste alt for mye muskler (mye mindre fett, mer muskler?).
takker for svar
martinokeis trenings- og kostholdslogg:  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66779.new#new

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Start på deff?
« #1 : 01. januar 2008, 18:16 »
Det kommer jo an på hva ditt daglige forbruk av kalorier er. Start med å legge deg 200 kcals under ditt daglige forbruk. Så kan du gradvis redusere. Anbefales å legge inn noen dager med mer kalorier og karbo for å unngå at forbrenningen stopper opp for mye. Et alternativ til å redusere kalorier er å øke kardio.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget martinokei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

Sv: Start på deff?
« #2 : 01. januar 2008, 18:22 »
hvis jeg nå sier at mitt normale kalorinntak i jula ikke er noe å skryte av, ville du sagt at en 2000 kalorier per dag ville fungert (uten noen kardioøkter foreløpig. skadet i foten)?
martinokeis trenings- og kostholdslogg:  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66779.new#new

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Start på deff?
« #3 : 01. januar 2008, 18:28 »
Spørs hvor mye du veier det...?
Smiley

Utlogget martinokei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

Sv: Start på deff?
« #4 : 01. januar 2008, 18:29 »
akkurat nå veier jeg 88,6kg. synes det er alt for mye jeg. til å være 1.68 høy..
martinokeis trenings- og kostholdslogg:  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66779.new#new

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Start på deff?
« #5 : 01. januar 2008, 18:40 »
Ville vel minst lagt meg på en 2500-2800 kcals. Et par uker der så ser du om vekten har gått ned eller opp. Går den opp så må du redusere litt. Går den ned så vet du at du er på riktig vei, går den altfor mye ned må du øke litt igjen slik at det ikke går for mye utover muskelmassen.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget martinokei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

Sv: Start på deff?
« #6 : 01. januar 2008, 19:11 »
hvis jeg legger meg på en 2800 kcals, så er det sikkert greit. litt mye syns vel jeg, men det er vel meg. finnes det noen tråder hvor man finner gode oppskrifter til sunn lunsj. vanskelig å spise tunfisk å sånt på skolen. (flaut synes vel jeg :O)
martinokeis trenings- og kostholdslogg:  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66779.new#new

Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: Start på deff?
« #7 : 01. januar 2008, 20:19 »
hvis du syns tunfisk er flaut osv såå har du ett problem.. for skal du ha sunne oppskrifter blir det jo egg, tunfisk, kylling osv..
UNKNOWN

Utlogget Thomasinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Start på deff?
« #8 : 01. januar 2008, 20:30 »
Flaut å spise tunfisk???
Nå må du kutte ut gutt!

Jeg får høre det så j.. her hjemme hver gang jeg åpner meg en boks, de synes det stinker drit...
Men jeg er stolt av at jeg bryr meg om meg selv nok til å trene og spise sunt!!

Ingenting flaut med det å ta vare på seg selv - tvert imot!

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Start på deff?
« #9 : 01. januar 2008, 20:41 »
Ikke bry deg om hva andre syns, med mindre det skaper et stort problem for dem da selvsagt (tunfiskallergi Tongue). Du skal ha fokus på dine mål og oppgaver, det er ikke relevant hva andre tror og mener om deg - hva de tror om deg har du heller ingenting med! Smiley I det du begynner å ta mer hensyn til deg selv enn du tar hensyn til andre (på en god måte) så vil du allerede ligge et hestehode foran alle andre hva gjelder resultater og måloppnåelse her i livet. Når andre ser at du begynner å oppnå ting, og at du gir faen i deres mening, så vil de istedet beundre deg og tenke "hvorfor gjør jeg ikke dette selv". 
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget martinokei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

Sv: Start på deff?
« #10 : 01. januar 2008, 21:13 »
vet ikke hvorfor, men jeg synes det er flaut. det bare er en del av meg, sjenert osv. menmen.
martinokeis trenings- og kostholdslogg:  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=66779.new#new

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Start på deff?
« #11 : 06. januar 2008, 17:54 »
Hva hvis du legger tunfisken sammen med en liten salat, i en liten plastikboks? Imotsetning til å spise "rett-fra-boksen", mener jeg. Hvis du synes at det er et problem. Ellers er jo grønntfor noe man "aldri" kan få nok av.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!