Skrevet av Emne: Treningsleir  (Lest 12851 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Treningsleir
« #15 : 14. januar 2008, 20:26 »
Det er en treningsleir. Det er IKKE fyllefest. Det er treningsleir!!
Barnefamilier har fullt mulig å reise da der er barnetrening, barnepass, surfing m.m. for barn

Dette høres bra ut. Hvordan deler dere inne dette, blir det grupper 0-3 år 3-6 osv eller er det alle barna sammen. De bør jo være på motorisk likt nivå regner jeg med..Kjempehonnør til dere for en slik leir! Dette har jeg savnet....

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Treningsleir
« #16 : 14. januar 2008, 21:18 »
Beklager hvis jeg kommer med litt "dumme" spørsmål, var på fitnesscamp i båstad med ove rytter osv noe jeg trodde skulle bli meget bra. Det jeg ikke visste var at dette slett ikke var en treningsleir for hele familien-neida, her skulle det drikkes og p***s omtrent døgnet rundt. Vel var det trening på dagtid, men ikke noe som sønnen min kunne være med på. Det var rett og slett ikke tilrettelagt for barn???!!!!!! enden på visa var at vi kjørte en del øvelser med det som lå av hantler osv på campus når de andre hadde gått for å drikke øl. Synes rett og slett det var en eneste stor sjekkeleir for bb og fitnessfolk.

Hadde sett fram til mye trening og utvikling for sønnen min, bla lagt opp til ny pers i mark for ham osv...Dette gikk da i vasken.Var en meget skuffet far og sønn som dro derfra 2 dager før tiden.

Utlogget JHH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 568

  • Stavanger VK
Sv: Treningsleir
« #17 : 14. januar 2008, 21:28 »
Er denne treningsleiren noe jeg kan ta med sønnen min på? Eller er dette sånn singel fyllefest kamuflert som treningsleir?

fy flate for en enormt god far du er! Må bare si det, drit i alt fucke du får høre, det er sikkert pga de skulle ønske de hadde en far som støttet og stilte opp utrolig mye som deg, selv. Sitter her og smiler for synes det er så herlig hvordan du vil ta med sønnen din på ting, på noe det virker som han liker, og du engasjerer deg så mye =)
66 - 82 @ -69kg

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Treningsleir
« #18 : 14. januar 2008, 21:35 »
Dette høres bra ut. Hvordan deler dere inne dette, blir det grupper 0-3 år 3-6 osv eller er det alle barna sammen. De bør jo være på motorisk likt nivå regner jeg med..Kjempehonnør til dere for en slik leir! Dette har jeg savnet....

Jeg har ingenting med dette å gjøre, og jeg passer uansett ikke unger...
Det er ikke jeg som har laga noen leir, det er Anopic i Puerto banus, Marbella
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Treningsleir
« #19 : 14. januar 2008, 21:37 »
Beklager hvis jeg kommer med litt "dumme" spørsmål, var på fitnesscamp i båstad med ove rytter osv noe jeg trodde skulle bli meget bra. Det jeg ikke visste var at dette slett ikke var en treningsleir for hele familien-neida, her skulle det drikkes og p***s omtrent døgnet rundt. Vel var det trening på dagtid, men ikke noe som sønnen min kunne være med på. Det var rett og slett ikke tilrettelagt for barn???!!!!!! enden på visa var at vi kjørte en del øvelser med det som lå av hantler osv på campus når de andre hadde gått for å drikke øl. Synes rett og slett det var en eneste stor sjekkeleir for bb og fitnessfolk.

Hadde sett fram til mye trening og utvikling for sønnen min, bla lagt opp til ny pers i mark for ham osv...Dette gikk da i vasken.Var en meget skuffet far og sønn som dro derfra 2 dager før tiden.

kjenner ikke til denne campen du snakker om, men er meget trist om det skulle være treningscamp og ble slikt ja... Huff..
Treningsleir er treningsleir, det er ikke fylletur. Da kan man heller dra til Ibiza , spør du meg..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Treningsleir
« #20 : 14. januar 2008, 22:29 »
kjenner ikke til denne campen du snakker om, men er meget trist om det skulle være treningscamp og ble slikt ja... Huff..
Treningsleir er treningsleir, det er ikke fylletur. Da kan man heller dra til Ibiza , spør du meg..


Hvorfor kan ikke du som har såpass med kontakter i treningbransjen lage en leir da? Du kjenner jo "alle" har jeg inntrykk av og kunne vel også med din treningskompetanse som fitnessutøver laget et meget godt opplegg? Camp Nann e.l måtte da være noe det er marked for i Norge med såpass mange som ønsker å ta vare på kroppen sin....Jeg må si at jeg stiller med glede opp for å hjelpe til om noen skulle ønske å gjøre dette. Sikker på at det blir en suksess...Ang trening med mindre barn har jeg MASSE erfaring som kan komme andre til gode...


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Treningsleir
« #21 : 14. januar 2008, 22:30 »
fy flate for en enormt god far du er! Må bare si det, drit i alt fucke du får høre, det er sikkert pga de skulle ønske de hadde en far som støttet og stilte opp utrolig mye som deg, selv. Sitter her og smiler for synes det er så herlig hvordan du vil ta med sønnen din på ting, på noe det virker som han liker, og du engasjerer deg så mye =)

Takk for meget hyggelige ord, det varmer i janteloven og NISSELUA-landet

Utlogget Solstråla

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 179

Sv: Treningsleir
« #22 : 14. januar 2008, 23:41 »
Nann- Rosita: Vet du når de skifter fra å være ryggklinikk til å ha treningsleir? Har du noe sted jeg kan kontakte dem? (Har ikke mulighet til å komme på fitnessmessen).

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Treningsleir
« #23 : 15. januar 2008, 08:12 »
Hadde vært bra om noe slikt hadde blitt satt opp i Norge, kunne blitt veldig morro og erfarings rikt.
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Treningsleir
« #24 : 15. januar 2008, 08:58 »
Hvorfor kan ikke du som har såpass med kontakter i treningbransjen lage en leir da? Du kjenner jo "alle" har jeg inntrykk av og kunne vel også med din treningskompetanse som fitnessutøver laget et meget godt opplegg? Camp Nann e.l måtte da være noe det er marked for i Norge med såpass mange som ønsker å ta vare på kroppen sin....Jeg må si at jeg stiller med glede opp for å hjelpe til om noen skulle ønske å gjøre dette. Sikker på at det blir en suksess...Ang trening med mindre barn har jeg MASSE erfaring som kan komme andre til gode...



Jeg har nok hverken midler eller ønske om å starte en treningscamp. er nok alt for egoistisk innen treninga mi til det.
Det koster jo mye penger, tid og energi, og jeg har mer enn nok å gjøre...

Dessuten er det slik i dette landet at ALLE vil gjerne ha både Treningsleire, camps, magasinet , messer og gudene veit hva, men å faktisk bruke penger for å få det til, det vil de skjeldent spytte inn.
Lei tendens, vi vil gjerne ha i Norge, men vi gidder ikke betale for det.
Kjipt men sant!


Nann- Rosita: Vet du når de skifter fra å være ryggklinikk til å ha treningsleir? Har du noe sted jeg kan kontakte dem? (Har ikke mulighet til å komme på fitnessmessen).

Første "kontigent" nedover er fra 14/6
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget JHH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 568

  • Stavanger VK
Sv: Treningsleir
« #25 : 15. januar 2008, 15:22 »
Takk for meget hyggelige ord, det varmer i janteloven og NISSELUA-landet

Bare hyggelig, sier ting som det er, jeg!:) Janteloven tørker jeg meg i rævva med=)
66 - 82 @ -69kg

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Treningsleir
« #26 : 15. januar 2008, 15:22 »
Jeg har nok hverken midler eller ønske om å starte en treningscamp. er nok alt for egoistisk innen treninga mi til det.
Det koster jo mye penger, tid og energi, og jeg har mer enn nok å gjøre...

Dessuten er det slik i dette landet at ALLE vil gjerne ha både Treningsleire, camps, magasinet , messer og gudene veit hva, men å faktisk bruke penger for å få det til, det vil de skjeldent spytte inn.
Lei tendens, vi vil gjerne ha i Norge, men vi gidder ikke betale for det.
Kjipt men sant!


Første "kontigent" nedover er fra 14/6

Ja du har et godt poeng der. Typisk nisselua og jantelov! Regner med at din datter er rimelig veltrent da, i og med at du er såpass "inne" i systemet for trening. Kanskje hun kan lage en dagbok til inspirasjon for oss andre med unger..Min gutt er jo noe mindre enn din datter da men allikevel??

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Treningsleir
« #27 : 15. januar 2008, 15:25 »
Ja du har et godt poeng der. Typisk nisselua og jantelov! Regner med at din datter er rimelig veltrent da, i og med at du er såpass "inne" i systemet for trening. Kanskje hun kan lage en dagbok til inspirasjon for oss andre med unger..Min gutt er jo noe mindre enn din datter da men allikevel??
Min datter er nok normal utrent tenåring Wink
MEN hun sitter bare å venter på at treningssentre skal åpne for hennes aldersgruppe snart... Cheesy
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Solstråla

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 179

Sv: Treningsleir
« #28 : 15. januar 2008, 15:40 »
Første "kontigent" nedover er fra 14/6

Ok.. En stund å vente altså Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Treningsleir
« #29 : 16. januar 2008, 17:15 »
Min datter er nok normal utrent tenåring Wink
MEN hun sitter bare å venter på at treningssentre skal åpne for hennes aldersgruppe snart... Cheesy

Litt skuffende at du, men din kompetanse sier slikt. Skulle nesten tro at det ikke var viktig for deg at ditt barn klarer å prestere, slik at de ikke blir plukket ut sist til kanonball, svømmesprinten osv...Slik virker det i alle fall på din melding. Synes alle foreldre har et ansvar for å trene med barna sine. Vi begynnte meget tidlig med lett "trening" allerede da min sønn var noen måneder gammel...Enkel grepstrening og ikke noe tungt, men kun for å lære kommandoer som "løft" osv...Det har gjort arbeidet mye lettere nå...

Hvis jeg har misforstått din melding så beklager jeg, men blir faktisk litt opprørt av giddalause foreldre..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!