Skrevet av Emne: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.  (Lest 15073 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #90 : 14. januar 2008, 18:44 »
Nei, det som er trist er at alle og enhver tror de sitter på en slags fasit på hva som er mest givende for andre. Basert på deres egne erfaringer, og kanskje noen kameraters, bare for å gjøre det herlig arbitrært. Vil du vise karakter og mot? Meld deg som frivillig hjelpearbeider i et krigsherjet land. Mindre fittepreik, mindre selvgodhet. Vi kan alle være enige om at det ligger gevinster i førstegangstjenesten, og at alle bør kunne bruke et år på å bidra for andre enn seg selv. Men spar deg for den latterlige penslingen av alle som har tjent som altruistiske helter, og alle som ikke har tjent som karakterløse slanger.

Jeg synes du har et poeng, men det har pokker i meg jeg også. Hvor mange bortskjemte mammagutter er det i dette landet? Da jeg var inne kunne halvparten faen ikke meg vaske tøyet sitt sjøl. Jeg synes du glorifiserer alle som ikke gidder noe helt vanvittig. Skulle tro de var helgener som ville bidra til en bedre verden, hjelpe fattige, få slutt på urettferdiget alle som en. Sannheten er vel at flertallet rett og slett ikke gidder å dra et sted der de ikke kandrive dank , spille playstation og røyke bønner i parken i fred. Alt i sin mors lune rede, med middag og rent sengetøy når det måtte være behov.


Utlogget corey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #91 : 14. januar 2008, 18:55 »
vent til du blir inkaldt, så får du spørsmål om du noen gang har brukt narkotika. Skriv ja, så sender de deg fort hjem, da de ikke vil ha deg uansett hvor mye du selv ønsker.


helt feil.

Utlogget corey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #92 : 14. januar 2008, 18:57 »
ps og til alle de som prøver å slippe unna, det er vel det året jeg har flest gode minner(mange sære men veldig gode minner) fra og noen av mine beste venner i dag stammer fra den tiden

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #93 : 14. januar 2008, 19:22 »
... Da jeg var inne kunne halvparten faen ikke meg vaske tøyet sitt sjøl...
Lærer man å vaske tøy i forsvaret?

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #94 : 14. januar 2008, 19:38 »
Lærer man å vaske tøy i forsvaret?

Tja, det kommer an på. Hvis du vil vente 1 mnd med å vaske privattøyet ditt, og heller ta det med hjem i bag til mamma så lærer du det ikke. Hvis du derimot ikke gidder dette må du pent sette på en klesvask sjøl "GISP". Artig å se at omtrent halvparten av mine medsoldater aldri hadde vært borti en vaskemaskin før de kom i militæret.

Utlogget Tannfeen

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #95 : 14. januar 2008, 19:42 »
Lærer man å vaske tøy i forsvaret?
En jeg tjenestegjorde sammen med i førstegangstjenesten hadde ei i familien som jobbet i posten, og han sendte siviltøyet hjem til mora si med norgespakke.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: jeg var drittsekk på sesjon, men tjenestedyktig.
« #96 : 14. januar 2008, 20:33 »
En jeg tjenestegjorde sammen med i førstegangstjenesten hadde ei i familien som jobbet i posten, og han sendte siviltøyet hjem til mora si med norgespakke.
Hahahaha.... han skal nesten ha respekt for å ha det systemet!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!