Skrevet av Emne: KONTAKTANNONSE!! :D  (Lest 926 ganger)

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
KONTAKTANNONSE!! :D
« : 31. januar 2008, 01:21 »
 Hallo!

Jeg har et aldri så lite problem for tiden: Jeg har mistet min treningspartner til studier i en annen by Undecided
Det er først i det siste at jeg har innsett viktigheten av å ha en flink treningspartner med noen års treningserfaring bak seg. Og jeg har også innsett hvor lite jeg utnyttet erfaringen og hjelpen jeg kunne fått fra partneren når jeg hadde han. De sjeldne gangene han er hjemme har jeg nå de absolutt beste treningene. Det gir meg masse energi og stå-på-vilje. Meeen, sorgen er jo at jeg stort sett trener alene og er en av de som gang på gang må spørre om noen kan sikre i benk.. er vel en del som kjenner denne typen tenker jeg Tongue
Dette har jeg sett meg lei på, og er på jakt etter en buddy som kan backe meg i de fleste øvelser, en som tar trening like seriøst som meg og tilsynelatende alle andre her inne Wink En med noen års erfaring, som har prøvd mye forskjellig og som vet hva han prater om... og som ikke minst synes det er ok å trene med en som enda ikke ligger oppi 100 i benk. Siste er viktig faktisk..

Siden veldig mange av kompisene mine er flyttet eller trener alternative ting som ski og fotball har jeg ikke mange å gå til når det kommer til styrke. De jeg har trener for sjeldent, tar det ikke like seriøst som meg.. og blir i mine øyne for lite rutinerte til at jeg får så mye jeg vil utav det.. no offence budds...

Så.. om du bor i trondheim og oppfyller disse kravene hadde det vært ikke mindre enn supert med en reply til denne tråden. Lysten til å hjelpe en stakkar Tongue  må jo også være til stede selvfølgelig.
Jeg er villig til å bytte treningssenter. null problem..


Og bare sånn for ordens skyld legger jeg til at jeg ikke er homofil Tongue  Jeg har et utmerket forhold til småtupper Grin  gotta love 'em!

alright..  hørs

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: KONTAKTANNONSE!! :D
« #1 : 31. januar 2008, 01:27 »
Kom til Nidarø Treningssenter og du får fullt av treningspartnere - spesielt om du er interessert i knebøy, benkpress og markløft. Det er en gjeng gutter, blant annet Nidaro her på forumet, som drar og trener etter stengetid på lørdager. Da er det utrolig godt miljø der og en hel gjeng backer deg opp mens dere hører på høy heavy musikk. Send en melding til Nidaro her på forumet om du ønsker å prøve en lørdagskveld. Jeg garanterer deg framgang. Foruten dette så er jeg der og backer alltid opp hvis noen spør og ønsker å gå på høye vekter. Hvis det ikke er noen utfordring for de som er der orker jeg ikke alltid å se på - men hvis det er slitesett eller perser så synes jeg det er kjempemorsomt samme om det er 40 kg eller 300 kg. Essz.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Optimus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: KONTAKTANNONSE!! :D
« #2 : 31. januar 2008, 19:33 »
Jeg trener også på Nidarø Treningssenter og har vært med på lørdagene. Må si at miljøet på Nidarø Treningssenter bare har blitt bedre og bedre de siste månedene og vi backer opp hverandre som Einar er inne på.

Vi tar treningen veldig seriøst og har framgang alle sammen - samtidig som vi har det moro. Smiley

Bare så det er sagt så tar ikke jeg 100 kg i benken heller, men det spiller ingen rolle. Alle har et utgangspunkt, men det viktige er at vi har et mål, og at vi ved kontinuitet i treningen, når målene.

Forresten, ikke send meg pm, send den til Nidaro da han er ansatt på senteret.
Kniven i hjertet og du har skylda for du slo opp i fylla.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: KONTAKTANNONSE!! :D
« #3 : 31. januar 2008, 20:37 »
Halla boyses!
Takk for svar!

Det høres jo absolutt interessant ut. Har noen spørsmål tough... Er dette et sted for..hmm.. jeg er ikke sikker på hva jeg skal kalle det.. atleter? Tongue Altså hvor målet bare er å løfte TUNGT..? Typ sånne man ser på verdens sterkeste mann?Tongue For jeg er mer bodybuilder-typen.. veldig allaround.. Hørte en plass at den første gruppen her ikke har så mye til overs for bodybuildere.. vet ikke åssen miljøet er der nede, men hvis det er såpass åpent og inkluderende som det virker er det jo ingen grunn til å la være.

Hvordan er prisen der? Finnes det meste av utstyr? Altså.."det meste" blir jo veldig bredt, men dere skjønner spørsmålet...

Hvor mange er dere? Aldersgruppe?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: KONTAKTANNONSE!! :D
« #4 : 31. januar 2008, 20:40 »
utstyret på NTS er bra. gamle nautiluser mener jeg å huske. vedlikeholdte og fine. hantøer og olympiske stenger og vekter. alt du trenger.

ikke bekymre deg om inkluderende miljø osv.. det er nok mer avhengig av DEG enn av gjengen på NTS Wink

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: KONTAKTANNONSE!! :D
« #5 : 31. januar 2008, 20:45 »
Okei.. kjekt å ha det klart Cheesy
Hehe, yes.. jeg er jo stort sett en likanes kar, så da burde det jo gå bra Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!