Skrevet av Emne: Hormontilskudd for eldre mennesker  (Lest 12216 ganger)

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #30 : 04. februar 2008, 14:42 »
Hehe, jeg har aldri vært vekke fra jobb en dag pga sykdom. Nå er det sånn at vi har skatt i dette landet du merker ikke noe særlig fra eller til, noen kjører mye bil bruker veiene mer,forrurenser osv.Vi har alle svin på skauen (de dauer sannsynelig fortere og pensjons penger slipper staten å betale).  Så det du mener er at folk skal ikke få lov til å røyke,snuse,vekst/bol,spise usunt som de vil?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #31 : 04. februar 2008, 14:43 »
Poenget er at alle som mener at "alle kan gjøre som de vil bare ikke de skader andre" ikke tenker over at man faktisk skader andre i den forstand at trykket skattemessig vil øke.

Eksempel : man øker til fri fart på ALLE veier i Norge. Tror du utgiftene i Norge går opp eller ned ? Det er ingen som tvinger deg til å kjøre fort, men det er helt opp til deg - du er tross alt såpass flink sjafør at du ikke skader noen som helst.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #32 : 04. februar 2008, 15:01 »
Jeg skjønner hva du mener, mitt poeng var bare at man skal kunne gjøre som man "vil"  altså av de  nevnte foreks så ser jeg ikke hvordan den ene av de skal være verre enn den andre  røyk,snus,alkohol,vekst/bol. Første de skulle tatt vekk av de nevnte og ikke bare ta under disken men sluttet å selge helt er røyk, det tar på sykehus regningene. Men folk kan gjøre som de vil, og det gjør vel egentlig de fleste, Var mere ment som, pass din egne saker. Og ikke hvordan det ville påvirke samfunnet økonomisk.Når det gjelder tråden, så tror jeg ikke laver doser som det vil på virke noe som helst, av økonomi heller, så hvorfor skal ikke det være lov. Hekse jakten på steroide og vekst  synst jeg ikke noe særlig om. (bruker forresten ingenting sånn selv)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #33 : 04. februar 2008, 15:07 »
Når det gjelder tråden, så tror jeg ikke laver doser som det vil på virke noe som helst, av økonomi heller, så hvorfor skal ikke det være lov.

Problemet for en Stat er at de må sette grensen et sted.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #34 : 04. februar 2008, 16:01 »
en kombinasjon av hgh/igf-1 og insulin samt det at en person spiser helt hinsides mengder mat er grunnen til endel proffer idag har fått en utvidet midje.

tror ikke man skal gamble på det... en kompis har fått større lever av bare hgh i et halvt år

hgh blir jo til igf gjennom leveren så skjønner ikke hvordan igf kan være verre

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #35 : 04. februar 2008, 16:33 »
tror ikke man skal gamble på det... en kompis har fått større lever av bare hgh i et halvt år

hgh blir jo til igf gjennom leveren så skjønner ikke hvordan igf kan være verre

Det er overdosering, så det begynner å gå på respetorer på organer.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #36 : 04. februar 2008, 21:38 »
Det er overdosering, så det begynner å gå på respetorer på organer.

alt er overdosering vis du voksr av det da?

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #37 : 04. februar 2008, 22:59 »
Mente overdosering av " standar doping dose"   hvis det blir overflødig så går de på organene, resptorene går først på musklene.   

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #38 : 04. februar 2008, 23:01 »
jaja men har liten tro på at du kan gå lenge på igf/hgh med normale doser uten at noe annet voksr

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #39 : 04. februar 2008, 23:40 »
Mange doser så vil det nok få litt uønsket effekt også ja Smiley

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #40 : 05. februar 2008, 07:53 »
Mente overdosering av " standar doping dose"   hvis det blir overflødig så går de på organene, resptorene går først på musklene.   

Nå er det jo en rekke indre organser som faktisk ER muskler da. Kan du forklare ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #41 : 08. februar 2008, 10:53 »
Hvorfor er det misbruk om man er yngre men ikke når man er eldre? Og hvor skal man liksom sette denne grensen?

Misbruk er når en bruker noe en ikke trenger, eller har lov til å bruke.
Er du registrert innen NIF, er det forbud mot å bruke preperater som står på doping listen.
De fleste stoffene som står på doping lista, blir brukt som medisin for de som trenger det.
Muskeloppbygging etter en alvorlig skade, bedøvning ved høy smerte osv osv.

når en er ung, er hormon produksjonen høy. når en blir eldre, så avtar den naturlige produksjonen. Dette gjør at en eldes. Ved vekttrening kan du faktisk bremse aldringsprosessen, fordi kroppen frigjør mer hormoner ved tung trening, en for de som sitter i ro. I usa har de "ungdomskilde" klinikker, der de setter opp treningsprogram, gir veksthormoner, og testo doser. Disse er avmålt og i små doser. En på 60år får kanskje doser som er tilnærmet en 25-30årings naturlige produksjon. Da vil en få mindre bivirkninger, for dette er doser kroppen kan tåle.
Når en 16 - 20åring pumper i seg doser, så dobbler / trippler en kanskje sine naturlige nivå. Disse blir da på ett alt forhøyt nivå. Bivirkninger av dette er det skrevet side opp, og side ned på dette forumet. Så istedenfor det disse ungdoms kilde klinikkene i usa gjør (øker livskvaliteten til de som eldes), så gjør ungdommene det motsatte, de øker aldrings prosessen. Små doser for eldre = -alder, store doser for unge folk= +alder.

Men Ungdoms klinikken har og motstandere i USA. Det er flere leger som har forsket på dette. Det har vist seg at når en gir veksthormoner til eldre, så er det ikke bare muskel tilvekst som øker. En øker og faren for kreft, da en gir ekstra næring til svulster.
Regner med at dette blir gjennstand for masse forsking fremover, spesielt i usa. Så kanskje om en 50 - 60 år springer det rundt som 90åringer med 6pack, og hormon forelskelse i hele verden Grin




Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #42 : 08. februar 2008, 10:56 »
en grunn kan være at tilskudd som eldre mann på feks 50 vil gi deg verdier som en 30 åring igjen... altså ikke noe særlig høye saker i og med at nivåene går ned med alderen. Tror denne nedgangen kan være skyld i noen av problemene som følger med alderdom, men sier ikke at testo løser disse. Sier bare at dette kan være grunnene til at HRT brukes i enkelte land. Smiley

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #43 : 11. februar 2008, 16:38 »
hva er ulempene/fordelene med hrt? vis man har mista egenproduksjonen...

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hormontilskudd for eldre mennesker
« #44 : 11. februar 2008, 19:09 »
Mulig dette er bare piss som mye annet jeg har hørt, men gikk ikke navelen til Markus Ruhl fiseføyka på grunn av bruk av HGH?

Mulig vi må sette Mythbusters fra Discovery Channel på saken...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!