Skrevet av Emne: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?  (Lest 18773 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #45 : 06. februar 2008, 18:32 »
Ingen her har problemer med hverken kampsport eller knusing, men jeg har problemer med at noen kommer og kjefter over ting han ikke har noe å kjefte for.
Ingen har disset noen bortsett fra din venn, som viser unødvendig forakt for noen som driver med det samme som deg.

Det er tamashiwari som ny her, som kanskje misforstår, så jeg foreslår at tamagochien her legger ballen sin død, og leser før han kjefter.

Dissingen kom som sagt fra ham og ingen andre.

Utlogget Tamashiwari

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #46 : 06. februar 2008, 18:39 »
beklager dette,hadde en dårlig dag på jobben og burde ikke ha knekt til så hard Tongue
Og jeg disset ingen,kun poengla at Rangnar ikke hadde verdensrekord i knusing,noe jeg gjorde litt bøst kansje.
skal ikke skje igjen,som takk ser jeg Narve kalte meg lubben.....snakker om venn Undecided
tamagotshi logger ut

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #47 : 06. februar 2008, 18:46 »
Av kjente profiler som jobber på stand på PF er Tommi Thorvildsen ifbb proff og meg selv som er norges sterkeste mann.
Av andre Store strongman profiler er jo: Espen bøs Aune, Ricard Skog, Reider Kvale, Lars Rørbakken, Marius Bjerke, Jan Vegard, Ola Langseth, svend karlsen med flere

Regner med de mest aktive og de med ildsjel for sporten stiller opp.
Er jo veldig morro av vi får til en tilsvarende messe i noe mindre omfang enn de har i sverige, finland, tyskland, england osv.
Gleder meg

Er ifbb proff en tittel man liksom har for alltid? Tommi er jo ikke proff lenger han eller har jeg misforstått?

Utlogget Zuul

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #48 : 06. februar 2008, 18:51 »
når man først har fått proffkortet mister man det vel aldri?

selv mastersgutta kan stille i vanlige proffkonker kan de ikke?

Utlogget Zuul

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #49 : 06. februar 2008, 18:54 »
beklager dette,hadde en dårlig dag på jobben og burde ikke ha knekt til så hard Tongue
Og jeg disset ingen,kun poengla at Rangnar ikke hadde verdensrekord i knusing,noe jeg gjorde litt bøst kansje.
skal ikke skje igjen,som takk ser jeg Narve kalte meg lubben.....snakker om venn Undecided
tamagotshi logger ut

Jeg er sikkert på at Aune, Gjerdrum, Skog og resten av trønderbataljonen ville trøsta deg med at 198 og 130 kg ikke er lubbent, men tynnj Wink

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #50 : 06. februar 2008, 19:13 »
Er ifbb proff en tittel man liksom har for alltid? Tommi er jo ikke proff lenger han eller har jeg misforstått?
Tommi var med på Santa Susanna i fjor, og har vel ingen planer om å legge opp?
Passion trumps fucking everything!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #51 : 06. februar 2008, 19:14 »
Tommi var med på Santa Susanna i fjor, og har vel ingen planer om å legge opp?

Jeg tror jeg forvekslet weider kontrakt med ifbb proffkort....

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #52 : 06. februar 2008, 19:21 »
Jeg er sikkert på at Aune, Gjerdrum, Skog og resten av trønderbataljonen ville trøsta deg med at 198 og 130 kg ikke er lubbent, men tynnj Wink

Jeg vil si at på den høyda så er vel vekta litt under snittet av normalen, så han faller inn i kategorien tynnj ja  Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Zuul

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #53 : 06. februar 2008, 19:27 »
jepp Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #54 : 06. februar 2008, 19:27 »
Da har jeg også ordnet meg fri så jeg kommer meg på messa.  Blir litt strongmanshow, se på apparater og utstyr samt ei frihelg i Lillestrøm(!)...

Trodde det bare var raringer som skulle dit jeg, men nå ser jeg jo at jeg tok feil. Mulig jeg også tar en tur siden det tydeligvis er flere kjente der. Skal se om jeg finner igjen den hvite Better Bodies bolebuksa fra 1989 med neonlysfarger. Hvis jeg er heldig så har jeg også en boks med Lars Lundes proteinpulver i kjellerboden, og da kan jeg i tilfelle ha egen stand.

Forøvrig så ser jeg at de refererer til "Power yoga" (aka juksevarianten av Ashtanga yoga) på selve nettsiden, men på messeprogrammet står det "laughter yoga". Betyr det at de har innsett hvor latterlig det er å avvike fra den tradisjonelle ashtanga yogaen?

"... Unlike Ashtanga, power yoga does not follow a set series of poses. Therefore, any power yoga class can vary widely from the next. What they have in common is an emphasis on strength and flexibility". ER DET MULIG!!!!!!! (men på en annen side, "whatever makes you happy...".)
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #55 : 06. februar 2008, 19:30 »
Trodde det bare var raringer som skulle dit jeg, men nå ser jeg jo at jeg tok feil. Mulig jeg også tar en tur siden det tydeligvis er flere kjente der. Skal se om jeg finner igjen den hvite Better Bodies bolebuksa fra 1989 med neonlysfarger. Hvis jeg er heldig så har jeg også en boks med Lars Lundes proteinpulver i kjellerboden, og da kan jeg i tilfelle ha egen stand.

Forøvrig så ser jeg at de refererer til "Power yoga" (aka juksevarianten av Ashtanga yoga) på selve nettsiden, men på messeprogrammet står det "laughter yoga". Betyr det at de har innsett hvor latterlig det er å avvike fra den tradisjonelle ashtanga yogaen?

"... Unlike Ashtanga, power yoga does not follow a set series of poses. Therefore, any power yoga class can vary widely from the next. What they have in common is an emphasis on strength and flexibility". ER DET MULIG!!!!!!! (men på den annen siden, "whatever makes you happy...".)

Hvor har du vært og hva har du gjort der?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #56 : 06. februar 2008, 19:31 »
Hvor har du vært og hva har du gjort der?

Dette blir vel litt vel off topic her, så fra doping til alvor: Se i loggen min.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #57 : 06. februar 2008, 20:45 »
ja jeg skal knuse litt der,men jeg inne i en periode med en del filmopptak og oppkjøring til nok en verdensrekord så det blir ikke noe enorme greier,ikke så lenge siden jeg brakk håndleddet når jeg satte verdens rekord i og knuse flest frittstående blokker gjennom en skuddsikker vest,men action blir det Grin
følg med på Norske Talenter der kommer et knallshow som jeg har sammen med sønnen min,han er et megatalent !

Hvilken dag og på hvilket tidspunkt? Må jo få med meg at steiner knuses... He he

Det skal jeg prøve å få med meg, når blir det programmet sendt?

Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #58 : 06. februar 2008, 21:00 »
2 meter og 130 kg er tynnjt ja.. men over norm for vanlige folk!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Skal DU på strongman på Fitnessmessa i Lillestrøm?
« #59 : 07. februar 2008, 08:48 »
2 meter og 130 kg er tynnjt ja.. men over norm for vanlige folk!

Alt under 130 er uansett femi, så sånn er det med den saken!
Noen vil sikkert si at dersom man veier type 125 og er 175 høy så er man ganske kraftig, men saken er den at alt under 180 cm er femi også, så det hjelper null og niks å komme slepende med slike argumenter!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!