Skrevet av Emne: Gunnar Bråthen mot NKF-IFBB NM 2. oktober  (Lest 85698 ganger)

skamklipt

  • Gjest
hmm et lite kake stykke kan ikke skade Smiley

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
hmm et lite kake stykke kan ikke skade Smiley
NULL KAKESTYKKE
Kun en halv banan som karb hver dag fra mandag til fredag kveld. 70-minutter cardioøkt man-fred. Full kropps trening 4 set 20 reps alle muskelgrupper tirsdag, onsdag og fredag.

Hard treningsøkt søndag formiddag etetr oppkarbing fra fredag kveld. Fredag kveld til lørdag kveld er mye karb. Også sjokolademousse mmmmm
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


skamklipt

  • Gjest
det kunne jeg aldri klart, snakker om disiplin!!

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Ja du kjører hardcore gunnar! Stå på nå... dette går veien!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Høres veldig ut som CKDen jeg kjørte for 10 år siden det der. Bortsett fra at jeg spiste ikke karb overhodet, men kjørte heller ikke cardio. Og jeg trente tungt på søndag og tirsdag, og noen ganger depletion økter (20 reppere) på fredag før oppkarbing.

Jeg var faktisk hverken sliten eller sulten på CKD opplegget. Men jeg kjørte jo ikke noe cardio i det hele tatt.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Ja du kjører hardcore gunnar! Stå på nå... dette går veien!

Ja det er vel først nå i år jeg kjenner hva det er å tyne på slutten. Fruen synes det var ille i fjor og at det går bedre i år. Men det kan vel bero på at jeg har gått sakte men sikkert over lengere tid og at hun vet mere om hva den siste måneden innebærer.

Det jeg i denne 3-månders oppkjøringen er å stramem skruen ennå harder til etter en kalkyle på om jeg tåler det resten av deffen.

Nå vet jeg at det jeg gjør akkurat nå skal jeg tåle ut måneden. Men til mandag er det en uke mindre igjen. Kanskje jeg da kan tåle enda litt mer når det bare er et par uker igjen. Osv.

Alt handler om å presse seg selv mer enn maksimalt og være ekstremt opptatt av målet.
Tror likevel jeg trenger ennå en deff for å bli det kaller fettfri. Den får vi ta om to år.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Høres veldig ut som CKDen jeg kjørte for 10 år siden det der. Bortsett fra at jeg spiste ikke karb overhodet, men kjørte heller ikke cardio. Og jeg trente tungt på søndag og tirsdag, og noen ganger depletion økter (20 reppere) på fredag før oppkarbing.

Jeg var faktisk hverken sliten eller sulten på CKD opplegget. Men jeg kjørte jo ikke noe cardio i det hele tatt.



Ja dette ligner på det du kjørte. Det er cardioen som tar knekken på meg. Stopper ikke om morgenen før telleverket viser 1000kcal.

I år er det nå eller aldri. Vinner ikke men kommer jeg ikke så langt ned på fettet som jeg ønsker så må jeg finne en annen sport. Vinner ikke en VM tittel i dette gamet uten å være fettfri. Dvs gjennomsiktig. Og det er f.... meg ikke lett for en gammel mann.

Når jeg kommer til tirsdag er jeg ikke sulten lenger. ketose og mangel på karb gjør at du mister sultfølelsen. Men det finnes bare ikke energi igjen. Det er det som sliter
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Det raser nedover. Det går sikkert noe masse med i dette dragsuget men maksimal ripping er iår det overordnede målet:

Fredag 11. september. Morgenvekt etter cardio 87,4kg

Fredag 4. september. Morgenvekt etter cardio 89 kg

Torsdag 20. august. Morgenvekt etter cardio 90,4kg
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

I år er det nå eller aldri. Vinner ikke men kommer jeg ikke så langt ned på fettet som jeg ønsker så må jeg finne en annen sport. Vinner ikke en VM tittel i dette gamet uten å være fettfri. Dvs gjennomsiktig. Og det er f.... meg ikke lett for en gammel mann.

Om det er noen trøst, så er det ikke lett for en "ung" mann heller Gunnar.  Smile

Du gjør en kjempejobb om dagen, så det er bare å holde koken den siste tia! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Henger du i stroppene Gunnar?
Håper alt går bra på dietten, stå på videre!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Ja jeg henger i stroppen kan du si. Det er søndag og det er den siste store oppkarbingshelgen. De to neste ukene blir enda mere tyning. Lenger ned i kjelleren og mindre oppkarbing neste helg. Jeg har nå tydelige blodårer uten på lårene så alt går i riktig retning. Henger gammelmanns skinnfolder unnder baken og jeg håper jeg blir kvitt dem også de siste to ukene kombinert med rynkekrem og hemoridesalve.

Etter de to ukene (fra helgen 3-5 okt) kutter jag all cardio og all gymtrening frem til konk 18.okt. Da blir det harde økter med poseringstrening hver dag. Det blir hardt nok samtidig som det blir mere fokusert scenetrening og statist trening for å kunne holde trykket uten å få krampe på scenen.

Akkurat nå føler jeg at jeg kan klare en 3.plass av de 7-8 som er påmeldt i klassen.
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Ja jeg henger i stroppen kan du si. Det er søndag og det er den siste store oppkarbingshelgen. De to neste ukene blir enda mere tyning. Lenger ned i kjelleren og mindre oppkarbing neste helg. Jeg har nå tydelige blodårer uten på lårene så alt går i riktig retning. Henger gammelmanns skinnfolder unnder baken og jeg håper jeg blir kvitt dem også de siste to ukene kombinert med rynkekrem og hemoridesalve.

Etter de to ukene (fra helgen 3-5 okt) kutter jag all cardio og all gymtrening frem til konk 18.okt. Da blir det harde økter med poseringstrening hver dag. Det blir hardt nok samtidig som det blir mere fokusert scenetrening og statist trening for å kunne holde trykket uten å få krampe på scenen.

Akkurat nå føler jeg at jeg kan klare en 3.plass av de 7-8 som er påmeldt i klassen.


Du virker fokusert og i rute!
Gå for gull!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Stå på videre helt inn. Fantastisk prestasjon så langt, gleder oss til å se sluttresultatet!

Utlogget Zuul

Det finnes ingen bedre følelse enn å gå i kjelleren og komme ut igjen i sollyset i andre enden, vel vitende om at du ikke har firt en tomme. Lykke til helt inn nå

Utlogget gunnarbrathen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 236
  • Honnør: 47
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 236

  • IBFA Nordic Champion 2008. Wannabe World Champion
Her fires det ikke en tomme nei, men det blir vanskeligere og vanskeligere å få brent det fettet som er igjen. Har en følelse av at kroppen nekter å gå lenger ned. Da svarer jeg med enda mere tyning. Nå til helgen blir det kun oppkarbing på lørdag ettermiddag. Deretter er det bare en uke igjen med dette kjøret før jeg kutte cardio og gymmen. Da blir det bare to uker med daglige harde poseringsøkter pluss litt mere karbohydrater frem til siste uken.

Onsdag 23. september. Morgenvekt etter cardio 86,9kg

Fredag 11. september. Morgenvekt etter cardio 87,4kg

Fredag 4. september. Morgenvekt etter cardio 89 kg

Torsdag 20. august. Morgenvekt etter cardio 90,4kg

Januar 2009. 97kg
Det er aldri for sent - det er bare hodet som står iveien.

Treningsveileder NIH 2008

Treningsdagbok: http://kroppsbygging.wordpress.com


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!