Skrevet av Emne: LilleMy; fortsatt liten og tøff  (Lest 141654 ganger)

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
etternoen timer søvn var det klar for ny treningsøkt. sjefen er bekymret, men jeg kjører på, evig ung i kropp og sinn biggrin

diverse pynteøvelser. to og to øvelser sammen i supersett, uten pause mellom settene.  woot

lårcurl
4*12 30-30-35-40
leg ext
4*12 30-30-35-40
tåhev
4*12 25-25-30-35

chins
3*8
latrowing
4*12 60

pushdown
4*12 25-25-30-35
hammercurl hantler
4*12 6-6-6-8

crossover
4*12 15-15-15-20
skråbenk hantler
4*12 10-10-10-14

sidehev
4*12 6kg
foroverbøyd sidehev
4*12 8kg

sinnsykt syre da jeg var ferdig. dårlig luft og varmt. hadde en "stalker" etter meg idag. tilslutt satt han rett bak meg, hele tida mens jeg kjørte foroverbøyd sidehev. blir litt ufokusert av slikt dry


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Per Ove

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Neimen, der var jo dagens trening på plass jo. Så bra, da har du altså ikke lagt opp likevel  Grin

Per Ove

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Neimen, der var jo dagens trening på plass jo. Så bra, da har du altså ikke lagt opp likevel  Grin
Per Ove
lagt opp nei, håpet på det du eller? slik at du blei kvitt mitt evidelige gnål om mer trening? Huh


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Per Ove

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Nope, du er en drømmeutøver som tåler alt  Wink

Per Ove

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
drømmeutøveren trosset få nattetimer og innfant seg på et forlatt og overopphetet akro etter få timer med søvn.

markløft.
2*5 50
1*5 70
1*5 85
1*1 95
1*7 100
1*11 90

På stepkloss:
2*6 80

benkpress bredt grep
2*5 30
1*5 40
2*8 50

frontbøy
2*5 50
1*5 55
1*7 65
1*11 55

facepulls
4*12 30-35-40-40
i supersett med
shrugs
4*12 80kg

varmt er stikkordet og litt trøtt. ble ikke mye søvn etter nattevakt, og derfor overrasket over bra futt i kroppen.gud velsigne drareimer, fikk kjempekontakt i shrugs. så nå blir det store skuldre og oksenakke. sexy biggrin

en artig episode fant sted idag: jeg startet bilen etter nattevakt igår og en helvetes ulyd steg opp fra panseret mens jeg så tusen lappene brenne i bakhodet. det gav seg etterhvert, men kom tilbake. fik følelsen av at jeg kjørte rundt i en eldgammel haug av en bil og var rimelig flau da jeg kom hjem og naboungene holdt seg foran ørene da jeg kjørte på plass. bil koster, greit nok. derfor var jeg forberedt da jeg dro ned på verkstedet for å få bilen sjekka. det skal sies at merkeverkstedet for bilen vår har utrolig dårlig service og elendig kundebehandling. siden jeg var på vei til trening, hadde jeg på meg den berømte "TF-tightsen" og hvit topp, og tenkte jeg fikk spille litt på sjarm, kanskje de kunne få sett på bilen i løpet av dagen.

jeg presenterer problemet som en "helvetes ulyd" og mistenker at bilen har sine siste dager, slik den jamrer seg. "neimen, slik kan vi jo ikke ha noe av" svarer den vanligvis sure bitre gubben bak skranken og løper ut på verkstedet for å finne en som kan hjelpe meg. mekanikeren er hyggelig og ber meg forklare problemet. jeg starter bilen og åpner panseret for å vise hvor jeg tror feilen er. bøyd over bilen, er det plutselig to mekanikere til der, for å se på problemet. feilen var en manglende skrue for å holde oppe ei reim til dynamoen. det ble en litt artig stund hvor tre mekanikere er sammen for å skru inn en liten skrue i dynamoen på bilen. det hele er unnagjort på 10 min. da jeg spør hva jeg skal betale, får jeg til svar at i dag holdt det med et smil blush

om det var smilet, tightsen eller en god dag er uvisst, men har aldri opplevd så bra service der nede!!



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
gårsdagens i Sande.

knebøy med 3 sek stopp
2*5 40
1*5 55
1*5 65
1*7 70

benpress
4*12 80-90-90-110

smalbenk
2*5 30
1*5 40
1*7 50
1*11 42,5

med skjorte:
1*2 70 til kloss.
1*2 80 helt ned.
1*5 80
1*5 85 til 4 cm kloss, 1*4 85 til 8 cm kloss.
nå var det jammen tomt

push ups på kloss
4*12

markløft på kloss
1*3 60
1*3 80
1*1 100
droppsett:
1*3 125-115-105

var bra sliten etter denne økta, blir helt annerledes når jeg trener i hallen enn på akro. blir tyna litt mer der også.

men da jeg kom hjem, var mannen i full gang med å støpe. siden jeg hadde susa vekk ekstra tid på trening, måtte jeg jobbe inn en time for han og bidra som bærehjelp. vi holdt på i tre timer med å tømme støp og blande. da begynte det å regne... jeg har vel aldri følt meg mindre kvinnelig der jeg stod i arbeidstøyet til mannen, med sand, sement over hele meg, gjennnomvåt av regnet mens jeg lempa blandebøtter med støp. ble etterhvert ganske god på å hive inn i blandemaskinen også og har idag tidenes stølhet i ryggen :Smiley hvis det er sånn det er å bli eldre, så gruer jeg meg til de neste årene... dry


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
På en relativt rolig vakt på jobben, flyr tankene litt. jeg har idag rukket å bli 28 år. det merkes. jeg har stølhet fra helvete i ryggen og såre hender.  litt vondt i brystet og skuldre også når jeg kjenner etter. jeg har også kjøpt hårfarge idag. to esker. jeg skal ikke si hva slags farge jeg fant på noen av hårene idag. jeg velger fortsatt å tro de er solbleket...

men hva har jeg oppnådd da, på disse 28 årene: tre nydelig barn, gift, eget hus og bil (med påfølgende gjeld :Smiley) campingvogn. en utdannelse jeg er stolt av og et arbeid jeg trives i. jeg skal ikke si veien har vært problemfri og enkel. men jeg er ingen enkel person heller. heller mer komplisert ig innviklet. dog spennende og lærerik. men håper likevel de neste 28 årene ikke byr på så mange utfordringer som de som har gått. Wink

men jeg føler meg gammel. i sinn. og idag i kroppen. jeg er litt redd for at de neste 28 årene bare skal flyr av gårde uten at jeg får utnyttet dem. derfor har jeg i kveld satt meg noen mål for de neste 28 årene. må jo ha litt å strekke seg etter.

- jeg skal ta master i geriatri og revolusjonere hjemmesykepleien i Drammen.
- jeg skal sørge for at vi kan bygge ut huset uten å bli skilt.
- jeg skal sørge for at barna mine blir gode og selvstendige verdensborgere.
- jeg skal delta på internasjonale konkurranser i styrkeløft i alle kategorier. (ungdom får jeg ikke gjort noe med Tongue)
- jeg skal reise til Irland og drikke øl.
- jkeg skal besøke prekestolen og se over kanten. (jeg har så sykt høydeskrekk)
- jeg skal reise til New Zealand og se mannen min hoppe i strikk. og ta på en slange Ohmy
- jeg skal hver dag si eller gjøre et annet menneske glad.
- jeg skal gjøre noe godt for meg selv hver dag.
- og så vil jeg kjøre rally på Lyngås Grin

men alt i alt... så har jeg det veldig godt idag.... bortsett fra at jeg ikke har fått bursdagsgave dry
 


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Gratulerer med dagen Smiley

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Gratulerer med dagen! Smiley

De lyse hårene du finner skal du ikke ta på vei for. Jeg fikk grå hår da jeg var 20 Wink
Som oftes gidder jeg ikke farge håret en gang. Dessverre får noen av oss grå hår ganske så tidlig.

Fin liste! Jeg kommer nok til å lage en sånn, jeg også.. Om noen måneder..

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Grattis med dagen Hege Smiley
Mange jenter som ser ut som kjerringer for de er 30, det gjør ikke du Wink
Jeg er nesten 20 år eldre enn deg, ikke noe å bekymre seg for. Alt blir bedre og bedre med åra Cool
Eller så er det meg som ikke husker helt hvordan det var Grin
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Gratulerer så mye med dagen!! 
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
takk for alle gratulasjoner... bursdager nå er ikke som da man var liten. heldigvis hadde mannen virkelig lagt seg i selen da jeg kom hjem fra seinvakt igår. min mann som mista det romantiske genet underveis i unnfangelsen, hadde tent fakler opp hele gårdsbakken, med påfølgende lys gjennom hele gangen, ut i stua hvor det ventet masse blomster og et nydelig kort, for deretter gå videre ut på verandaen hvor han satt nystriglet i nye klær, med hvitvin og sushi.

så mor drakk seg susete på hvitvin og nøt sushi av førsteklasse kl 23.30 igår kveld. fantastisk. 2thumbsup 2thumbsup 2thumbsup

lite skår i gleden var at jeg fikk en full pasient hengende på meg i et uoppmerksomt øyeblikk. en liten strekk har satt seg i korsryggen, men jeg tror jeg fikkforebygget det verste med en gang. kan tro kollegaene mine lurte da jeg lå på alle fire og tøyde ryggen midt på vaktrommet med en grønnsakspose på Huh


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Gratulerer så mye med dagen i går Hege! Höres ut som en perfekt avslutning på kvelden. Angående grå hår så har de poppet opp hos meg i flere år så du er ikke alene  :Smiley Vet du hva jeg gleder meg mest til neste måned? Riktig! Treffe deg i Bergen. Stor klem fra oss i Sverige
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
vel, Anett, nå er jeg 100% brunette igjen. håret fikk seg en gjennomgang i morges, så nå... nå er det ingen grå hår å skimte Wink for all del, skal godta at grå hår kommer, så lenge jeg kan farge det hver 2. måned Wink strengt talt bare menn som kler grått hår dry

jeg ser også veldig frem til å treffe dere igjen Dance, det kommer til å gå så fort. jeg har tre uker ferie nå, og så to uker jobbing før nordisk. har dere med prince charming også? den lille Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Jeg farger også håret ca hver andre måned  Wink Supermario blir kanskje med, det kommer ann på hvordan vi velger å reise. Skal du ha med deg din store prins og dine små prinsesser?
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!