Skrevet av Emne: Idioter på gymmet - del1  (Lest 49285 ganger)

Utlogget shivac

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #270 : 29. april 2008, 15:09 »
føler så sinnsykt at jeg klare og lese at du er en av de såkalte  "”Jeg tror jeg eier verden” (men er også tilbakestående)" personene fra artikkelen som føler seg truffen og må ha litt hevn.

Målet med artikkelen er "Det finnes for mange idioter på gymmet. Gjør ditt for at du ikke blir en av dem!"
Hadde alle folk hatt nok iq og folkaskikk så hadde de ikke trengt og skrevet denne artikkelen. Så  go figure, det er de som bør/blir tatt seriøst og du som er latterlig!


Nei.

Jeg har trent i en del år, og kjenner meg igjen i masse av punktene i artikkelen. Hver eneste gang jeg er på gymmen. Men jeg velger å ignonere det, istedenfor å blåse det ut i en artikkel her på nettet. Skulle jeg gått rundt å tenkt på det hele tiden, hadde hodet mitt eksplodert tror jeg!

Jeg liker spesielt ikke de som går rundt og vralter seg rundt i gymmen, tror de er sinnsykt "kule" eller hva dem tror de er for noe.

Når det kommer til uhøflige folk som stjæler apparater, det har jeg aldri opplevd faktisk Smiley Men trenger ikke bety at andre ikke har det.

Jeg likte bare ikke artikkelen, falt ikke i smak liksom. Det er min mening Smiley Ikke noe personangrep av Eirik eller noe sånt. Bare en meningsytring.

Man trenger ikke lage slike artikler for å sørge for at andre ikke skal være "idioter" på gymmen. Er det idioter har de ikke lest andre artikler her på treningsforum f.eks. Eller sitter inne med "gode" (ironi) kunnskaper fra gamliser som trente "sånn og sånn" før og det funket veldig bra. Også kalt "mytekunnskaper" Smiley


Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #271 : 29. april 2008, 15:25 »
Jeg likte bare ikke artikkelen, falt ikke i smak liksom. Det er min mening Smiley Ikke noe personangrep av Eirik eller noe sånt. Bare en meningsytring.

Det er lov. Smiley

Sitat
Man trenger ikke lage slike artikler for å sørge for at andre ikke skal være "idioter" på gymmen. Er det idioter har de ikke lest andre artikler her på treningsforum f.eks. Eller sitter inne med "gode" (ironi) kunnskaper fra gamliser som trente "sånn og sånn" før og det funket veldig bra. Også kalt "mytekunnskaper" Smiley

Nei, man må ikke det, men det er snakk om å underholde også, ikke bare komme med informative artikler (del 1 inneholdt faktisk viktig info, men del 2 gjorde vel egentlig ikke det, hehe), noe vi gjør 9 av 10 ganger (om ikke mer).

De fleste tok humoren og ble underholdt, mens noen få prosent ikke likte den. Slik vil det alltid være enten det er snakk om rene faktaartikler eller type "idioter på gymmet" artikler.

Om folk mister respekten av en slik artikkel i ny og ne, er den respekten veldig løs uansett. Smiley

For min del syns jeg det blir kjedelig å være dønn seriøs i lengden og siden denne artikkelen utvilsom er blant de som har skapt mest respons, så ser det ut til at folk flest har sansen for det.

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #272 : 29. april 2008, 16:05 »
Finner ikke del 2 jeg

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450


Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #274 : 07. mai 2008, 19:21 »
Først av alt, takk til Mihoe for masse feminismetull i starten av tråden.
Jeg har ikke tid til å lese 20 sider med slikt for kanskje å få et svar, så jeg spør her: Hvordan skal rygghev korrekt utføres? Fikk det ikkke helt klart for meg i artikkelen og ble generelt veldig nyskjerrig rundt temaet, spesielt om rygghev og situps.

Celdiir

  • Gjest
Sv: Idioter på gymmet - del1
« #275 : 07. mai 2008, 19:42 »
Sånn http://www.youtube.com/watch?v=jx9EHcncJJE&feature=related

og ikke sånn http://www.youtube.com/watch?v=lpX6wyKBM_g

Altså, ikke krum ryggen. Bruk hoftene dine til å utføre bevegelsen. Kommer ganske naturlig hvis du fokuserer på å skvise sammen rumpeballene dine, i stedet for å leke at ryggraden din tilhører en boaslange.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!