Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595636 ganger)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1695 : 19. februar 2010, 18:20 »
Trodde du mente at sumomark var juksemark, frøken? Cheesy haha
Non Plus Ultra

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1696 : 21. februar 2010, 01:59 »
Trodde du mente at sumomark var juksemark, frøken? Cheesy haha
Spiller ingen rolle så lenge det bygger ræv vettu Wink

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1697 : 21. februar 2010, 12:58 »
Jeg har oppdaget enda en bra øvelse for bygging av bæsjeapparatet.  Legg en 25 kg skive på gulvet og stå på denne.  Ta en vekt som ca. 60-70% av maks i markløft løs fra gulvet, og hold den et par cm over gulvet, så du sitter stille nede i bunnposisjonen i markløft.  Hold denne stillingen i 10 sekunder.

Jeg gjorde dette tre dager på rad i uka som gikk, og jeg kjente godt hvor de svake punktene mine er i bunnen av markløft.  Jeg kunne omtrendt slappe av i ryggen og i hamstringene, mens rumpa og kvadricepsene måtte jobbe.  Jeg skal se om jeg får smuglet dette inn enkelte steder i Sheiko nummer 40, som jeg begynner på i dag.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1698 : 23. februar 2010, 19:12 »
Avancia 22.02.10

Frontbøy, uten belte
6 x 60
6 x 65
6 x 65
6 x 65

Benkpress
5 x 47,5
5 x 47,5
5 x 47,5

Hammerchins
3
3
3

Triceps.



God trening uten å svette. Var på bulkehandel i Sverige med to bulkemenn i dag. Alle tre kjøpte seg tights. Knall! Grin Da har jeg gjort verden til et litt bedre sted. Babysteps Wink

Jeg har oppdaget enda en bra øvelse for bygging av bæsjeapparatet.  Legg en 25 kg skive på gulvet og stå på denne.  Ta en vekt som ca. 60-70% av maks i markløft løs fra gulvet, og hold den et par cm over gulvet, så du sitter stille nede i bunnposisjonen i markløft.  Hold denne stillingen i 10 sekunder.

Jeg gjorde dette tre dager på rad i uka som gikk, og jeg kjente godt hvor de svake punktene mine er i bunnen av markløft.  Jeg kunne omtrendt slappe av i ryggen og i hamstringene, mens rumpa og kvadricepsene måtte jobbe.  Jeg skal se om jeg får smuglet dette inn enkelte steder i Sheiko nummer 40, som jeg begynner på i dag.
Jeg må bare lese igjennom innlegget ditt 10 ganger til så skjønner jeg kanskje hva du mener, så da skal jeg prøve det Smiley Jeg begynner vel snart på Sheiko igjen jeg også Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1699 : 24. februar 2010, 00:15 »
Avancia 23.02.10

Saktebøy
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35

Facepulls.

Saktemark
4 x 100
4 x 100
4 x 100
4 x 100

Hantelpress, sittende på gulv
6 x 12,5
6 x 12,5
6 x 12,5
6 x 12,5

Biceps.



Den økta reiv. Saktebøy ftw Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1700 : 26. februar 2010, 15:43 »
Avancia 24.02.10

Knebøy
4 x 70
4 x 70
4 x 70

Bulgarske utfall.

Smalbenk
8 x 40
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Chins
3 x 3 med den feite ræva mi Smiley

Stående franskpress.

Tror økta var noe slik, hukommelsen min er ikke helt på topp Smiley



TIS 25.02.10

Knebøy
1 x 90
1 x 100
Med utstyr
1 x 110
1 x 120
1 x 130
1 x 120

Benkpress
1 x 50
1 x 55
Med skjorte
1 x 60
1 x 65
1 x 70
0 x 75



I går var dagen jeg skulle prøve utstyr kommet. For de som ikke har fått det med seg så er jeg for rawløfting og ingen stor fan av utsyr, men som alt annet må det prøves minst engang Smiley

Jeg var jævlig stiv å støl i ræv, lår og alt det der etter onsdagen, men bøyen opp til 100 gikk lett og fint Smiley Bo hjalp meg på med drakta jeg har fått av Heidi. Den er jævlig god og stram i låra, men litt slake stropper. Men jeg skjønner meg ikke på dette, så jeg bare løfta. Bo surra, og jeg løfta. Om jeg husker rett var ingenting tungt, bare veldig uvant. Føltes ut som jeg brukte 5 minutter på å komme ned i godkjent dybde.

Også over til benken, det føltes også bare jævlig uvant og rart. Jeg traff veldig langt ned på hvert sett, men prøvde å treffe brystbeinet på 75 kg, men da gikk det tydeligvis til helvete. Tenkte jeg skulle besvime og greier. Men jeg burde jo være vant til slik igjennom BJJ, but no Smiley

Meeen, selv om jeg ikke liker å innrømme det, så likte jeg utstyr litt likevel :Smiley Film kommer vel en gang Smiley

Takk til Bo, Jørgen og Lars for hjelp Smiley

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1701 : 26. februar 2010, 15:50 »
Er dette berre sporadisk testing, eller kjem du til å satse på styrkeløft? Koreis går graplinga forresten? Smiley
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1702 : 26. februar 2010, 15:59 »
Er dette berre sporadisk testing, eller kjem du til å satse på styrkeløft? Koreis går graplinga forresten? Smiley
Det spørs på typen. Er hun sammen med en som driver med fitness, driver hun med fitness. Er hun sammen en vektløfter så driver hun med vektløfting. Og blir hun værende med den hun er med nå så blir det nok styrkeløft med utstyr framover Smiley Det eneste jeg håper på er at hun ikke blir sammen med en doper, for da blir hun kroppsbygger. Og da bygges mer enn bare ræv Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1703 : 26. februar 2010, 16:06 »
Er dette berre sporadisk testing, eller kjem du til å satse på styrkeløft? Koreis går graplinga forresten? Smiley
Jeg vil ikke bruke ordet "satse", men trene for å bli bedre; ja. Både med og uten utstyr. Grapplinga går bra, egentlig. Det skulle jeg også nevne, det ble litt grappling etter utstyrsøkta i går. Endelig noe jeg kan Smiley Det var konge. Det ble tatt noen bilder fra grapplinga i går, så jeg legger ut bilde jeg likte best Grin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1704 : 26. februar 2010, 16:15 »
Det spørs på typen. Er hun sammen med en som driver med fitness, driver hun med fitness. Er hun sammen en vektløfter så driver hun med vektløfting. Og blir hun værende med den hun er med nå så blir det nok styrkeløft med utstyr framover Smiley Det eneste jeg håper på er at hun ikke blir sammen med en doper, for da blir hun kroppsbygger. Og da bygges mer enn bare ræv Smiley
Veldig morsomt, Einar. Jeg har drevet med styrkeløft lenge og i lengre tid har jeg tenkt å prøvd utstyr siden Heidi var så snill og sendte meg noe jeg kunne prøve. I fjor prøvde jeg drakt i mark, men fikk det til veldig dårlig og fikk så og si ingen hjelp på KK. Jeg spurte heller ikke om hjelp, men hadde nok gått bedre om jeg hadde fått et spark i ræva. Nå skal jeg heller ikke "satse" på styrkeløft fordi jeg prøver utstyr og er sammen med Bo. Grappling er fortsatt prioritert, og så vidt som jeg vet er jeg ikke sammen med en grappler eller noen gang har vært sammen med en grappler. Så Einar, jeg dilter nok ikke like mye etter som du skal ha det til Smiley

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1705 : 26. februar 2010, 17:21 »
Hehe  Grin Jeg synes det var kult at du prøvde utstyret Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1706 : 27. februar 2010, 02:56 »
Jeg vil ikke bruke ordet "satse", men trene for å bli bedre; ja. Både med og uten utstyr. Grapplinga går bra, egentlig. Det skulle jeg også nevne, det ble litt grappling etter utstyrsøkta i går. Endelig noe jeg kan Smiley Det var konge. Det ble tatt noen bilder fra grapplinga i går, så jeg legger ut bilde jeg likte best Grin


Don`t like... Wink
Grappling er überfett, håper du klarer å kombinere med litt styrkeløft i ny og ne Smiley
Talent for begge deler.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1707 : 27. februar 2010, 09:51 »
Hehe  Grin Jeg synes det var kult at du prøvde utstyret Smiley
Ja, du har bare en snodig måte å si det på Smiley
Don`t like... Wink
Grappling er überfett, håper du klarer å kombinere med litt styrkeløft i ny og ne Smiley
Talent for begge deler.
Det gjør jeg nok Smiley Gidder du å legge ut filmene av bøyen?

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1708 : 27. februar 2010, 23:19 »
Jepp, skal legge ut i morgen Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1709 : 28. februar 2010, 23:30 »
Knebøy m/utstyr fra torsdagen Smiley
Ser litt grunne ut på film, men jeg sa opp på begge og er sikker på at dybden er ok Smiley

120 kg
http://www.youtube.com/watch?v=nK6FVq00JWM

130 kg
http://www.youtube.com/watch?v=RZmapEpMrQo
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!