Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595728 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1815 : 19. mars 2010, 11:33 »
Er du fortsatt i Riga? Du kan ikke spørre om KK kunne tenkt seg en tur til Trondheim (Kaliber) med sponset tur og opphold for å holde et treningsseminar da? Smiley

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1816 : 19. mars 2010, 11:36 »
Jeg har tatt meg den frihet å spekulere litt i hva det kan være han sa til deg om markløftøvelser.

Øvelse nr 1:
Bygg en tidsmaskin, med innebygd laboratorium beregnet til kunstig befruktning. Reis tilbake i tid. Hent ut sæd fra Lamar Gant. Reis tilbake i tid til 9 måneder før du ble født. Kidnapp din mor, pass på at hun tror det er en ufo bortføring. Det er det ingen som tror på. Ta abort på henne. Befrukt ett av hennes egg med sæden du tok fra Lamar.

Gratulerer! Du har nå to meter med armer, og 25 cm lang rygg. Den fødte markløfter.

Øvlese nr 2:
Begynn å sug kuk. Massevis av kuk. Sug flere meter med kuk om dagen til du kommer opp i flere hundre km i måneden. Spar alle pengene du tjener på dette. (Ikke hold dere for god for dette gutter, en ekte idrettsmann gjør det som skal til). Sett pengene på bok eller ett trygt fond.

Øvelse nr 3:
Kjøp steroider i hauger og lass og begynn å trøkke innpå.


Jeg har snakket med ca et snes av de beste markløfterne noensinne, og de sa faktisk akkurat det samme som deg.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget The boss

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 184

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1817 : 19. mars 2010, 11:56 »
Jeg har tatt meg den frihet å spekulere litt i hva det kan være han sa til deg om markløftøvelser.

Øvelse nr 1:
Bygg en tidsmaskin, med innebygd laboratorium beregnet til kunstig befruktning. Reis tilbake i tid. Hent ut sæd fra Lamar Gant. Reis tilbake i tid til 9 måneder før du ble født. Kidnapp din mor, pass på at hun tror det er en ufo bortføring. Det er det ingen som tror på. Ta abort på henne. Befrukt ett av hennes egg med sæden du tok fra Lamar.

Gratulerer! Du har nå to meter med armer, og 25 cm lang rygg. Den fødte markløfter.

Øvlese nr 2:
Begynn å sug kuk. Massevis av kuk. Sug flere meter med kuk om dagen til du kommer opp i flere hundre km i måneden. Spar alle pengene du tjener på dette. (Ikke hold dere for god for dette gutter, en ekte idrettsmann gjør det som skal til). Sett pengene på bok eller ett trygt fond.

Øvelse nr 3:
Kjøp steroider i hauger og lass og begynn å trøkke innpå.


eller flere timer i uke med markløft ? tenkt på det ? Smiley
KK-67
sponset av:
toppkropp.no
x-life.no


Skal bli rå sterk

Styrkelyft är som ett gift. . . ett underbart sådant!

I think that this contest need,s a little bit of kaz!

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1818 : 19. mars 2010, 12:31 »
Jeg har snakket med ca et snes av de beste markløfterne noensinne, og de sa faktisk akkurat det samme som deg.

Det er vel litt det som er poenget, det er nok ditt poeng også. Det blir litt for lett å snakke om at markløft er det som egentlig teller når man er skrudd sammen på den måten han er. Han har vel 260 i smalbenk. Det er nok fordi han presser bedre der, det vil si at jeg ikke tror han har mer i bredbenk.
Skulle Benken hans vært proporsjonal med marken så måtte han rå benka 340.5. Det beste markløftet som er gjort i IPF er 408 av Tibor. Her er jeg ikke helt sikker. Det beste råløftet i benk som er gjort i IPF er 322,5 av James Henderson, (er klar over at han mest sannsynelig hadde en frynsete datid). Jeg tok differansen i tibor sin mark og KK og la det til råbenken til JH. Det er en vurdering jeg gjorde for å sette det på spissen. Skulle han gått rundt og sagt det sammen? ”Det er benken som teller, 426 i mark er bare tull om du ikke benker 300 er du ikke sterk. ”Det er like mongo som når Ove Leto sa at man ikke er ekte mann før man drar 300 i mark.”   
Jeg kan ikke si at jeg ikke anerkjenner prestasjonen hans, men jeg tar det med en knyttneve salt. Jeg tror han hadde blitt bra i mark uansett hvilket forbund han hadde løftet i.
Det er allsidigheten i atleten, jobbe med svakhetene og spille på fortrinnene man har som gjør styrkeløft til en så fet idrett. Sånne flåsete uttaleser om at det er en øvelse som teller er provoserende og idiotisk. ”Det er dopingfritt som teller” –Martin ”Grizzly” Rønning, han kan stikke det utsagnet i ræva si og ruge på det!

eller flere timer i uke med markløft ? tenkt på det ? Smiley

Har ikke bare tenkt på det. Har også gjort det. Jeg er fortsatt ganske langt unna 426.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1819 : 19. mars 2010, 16:22 »
Er du fortsatt i Riga? Du kan ikke spørre om KK kunne tenkt seg en tur til Trondheim (Kaliber) med sponset tur og opphold for å holde et treningsseminar da? Smiley

DET hadde vært saker, tror jeg måtte vært over flere dager med det oppmøte som hadde blitt Tongue vært moro

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1820 : 19. mars 2010, 17:16 »
Er du fortsatt i Riga? Du kan ikke spørre om KK kunne tenkt seg en tur til Trondheim (Kaliber) med sponset tur og opphold for å holde et treningsseminar da? Smiley
Jeg kom nettopp hjem fra Riga, men jeg tror ikke Konstantinovs hadde takket nei til det. Jeg kan sende han en mail og lufte idèen om du vil Smiley Tror det hadde blitt et fullpakket Kaliber i såfall.

Jeg har tatt meg den frihet å spekulere litt i hva det kan være han sa til deg om markløftøvelser.

Øvelse nr 1:
Bygg en tidsmaskin, med innebygd laboratorium beregnet til kunstig befruktning. Reis tilbake i tid. Hent ut sæd fra Lamar Gant. Reis tilbake i tid til 9 måneder før du ble født. Kidnapp din mor, pass på at hun tror det er en ufo bortføring. Det er det ingen som tror på. Ta abort på henne. Befrukt ett av hennes egg med sæden du tok fra Lamar.

Gratulerer! Du har nå to meter med armer, og 25 cm lang rygg. Den fødte markløfter.

Øvlese nr 2:
Begynn å sug kuk. Massevis av kuk. Sug flere meter med kuk om dagen til du kommer opp i flere hundre km i måneden. Spar alle pengene du tjener på dette. (Ikke hold dere for god for dette gutter, en ekte idrettsmann gjør det som skal til). Sett pengene på bok eller ett trygt fond.

Øvelse nr 3:
Kjøp steroider i hauger og lass og begynn å trøkke innpå.

Selv om man ikke har forutsetningene for å bli kongesterk i mark, kan man fortsatt bli sterkere ved å trene riktig. Men skjønner godt poenget ditt, Grizzlybear.

eller flere timer i uke med markløft ? tenkt på det ? Smiley
Niklas har skjønt det Wink

DET hadde vært saker, tror jeg måtte vært over flere dager med det oppmøte som hadde blitt Tongue vært moro
Det hadde vært jævlig bra Smiley

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1821 : 19. mars 2010, 17:39 »
Det er vel litt det som er poenget, det er nok ditt poeng også. Det blir litt for lett å snakke om at markløft er det som egentlig teller når man er skrudd sammen på den måten han er. Han har vel 260 i smalbenk. Det er nok fordi han presser bedre der, det vil si at jeg ikke tror han har mer i bredbenk.
Skulle Benken hans vært proporsjonal med marken så måtte han rå benka 340.5. Det beste markløftet som er gjort i IPF er 408 av Tibor. Her er jeg ikke helt sikker. Det beste råløftet i benk som er gjort i IPF er 322,5 av James Henderson, (er klar over at han mest sannsynelig hadde en frynsete datid). Jeg tok differansen i tibor sin mark og KK og la det til råbenken til JH. Det er en vurdering jeg gjorde for å sette det på spissen. Skulle han gått rundt og sagt det sammen? ”Det er benken som teller, 426 i mark er bare tull om du ikke benker 300 er du ikke sterk. ”Det er like mongo som når Ove Leto sa at man ikke er ekte mann før man drar 300 i mark.”   
Jeg kan ikke si at jeg ikke anerkjenner prestasjonen hans, men jeg tar det med en knyttneve salt. Jeg tror han hadde blitt bra i mark uansett hvilket forbund han hadde løftet i.
Det er allsidigheten i atleten, jobbe med svakhetene og spille på fortrinnene man har som gjør styrkeløft til en så fet idrett. Sånne flåsete uttaleser om at det er en øvelse som teller er provoserende og idiotisk. ”Det er dopingfritt som teller” –Martin ”Grizzly” Rønning, han kan stikke det utsagnet i ræva si og ruge på det!

Har ikke bare tenkt på det. Har også gjort det. Jeg er fortsatt ganske langt unna 426.




Hvis du skal velge en øvelse som viser styrke, så er vel di fleste enig i at markløft er øvelsen Smiley.
Derfor er det mark som teller vettu

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1822 : 19. mars 2010, 17:45 »
Her er essensen i seminaret:
Rund ryggen maksimalt, hold hoftene høyt med nesten strake bein, se ned, og sa drar du til som faen. Repeter til du blir en god markløfter.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1823 : 19. mars 2010, 17:48 »
Her er essensen i seminaret:
Rund ryggen maksimalt, hold hoftene høyt med nesten strake bein, se ned, og sa drar du til som faen. Repeter til du blir en god markløfter.


Høres ut som et kjempeseminar Cheesy

Hvis han tar noen oppvisningsløft i tillegg så er det vel mange som blir fornøyde tenker jeg Smiley Kan jo også være mulig i at han stiller opp i en Q & A runde og lar oss hilse på han og slikt Wink

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1824 : 19. mars 2010, 18:32 »
Her er essensen i seminaret:
Rund ryggen maksimalt, hold hoftene høyt med nesten strake bein, se ned, og sa drar du til som faen. Repeter til du blir en god markløfter.


Hva skal de med KK da? Gjerdrum kan jo lett holde det seminaret!  Grin *rømmer fra lyden av løpsk bøffel bak seg*

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1825 : 20. mars 2010, 18:21 »
Du var ikke tilfeldigvis på kaliber i dag??

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1826 : 20. mars 2010, 19:22 »
Kaliber 20.03.10

Knebøy
8 x 62,5
8 x 62,5
8 x 62,5
8 x 62,5
8 x 62,5

Benkpress
6 x 45
6 x 45
6 x 45
6 x 45

Over:

Skråbenk
6 x 32,5
6 x 32,5
6 x 32,5
6 x 32,5

Markløft på kloss
5 x 87,5
5 x 87,5
5 x 87,5
5 x 87,5

Mage.

Biceps.



Ikke det beste trykket. 8x80 var lettere enn bøyen i dag Tongue

Du var ikke tilfeldigvis på kaliber i dag??
Var tilfeldigvis det Smiley Altså, jeg er ikke farlig. Det er bare å hilse på. I dag så jeg ut som en furie på håret da, men fortsatt ikke farlig.

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1827 : 20. mars 2010, 20:08 »
så ikke ut som du tok i på noen av vektene i dag..



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1828 : 21. mars 2010, 09:37 »
så ikke ut som du tok i på noen av vektene i dag..
Så du var på Kaliber i går? Var det du som hjalp meg med hantelen? Nei, det var ikke at det var så utrolig tungt, men følte meg jævlig daff i kroppen og så ut som ei jævla vannboble, pluss at jeg var veldig sliten, så ikke den beste treningen i går Smiley Og på de vektene jeg var på i går bør det absolutt ikke se ut som om jeg tar i... Tongue

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Missy: og Konstantinovs s. 119
« #1829 : 21. mars 2010, 09:56 »
Så du var på Kaliber i går? Var det du som hjalp meg med hantelen?

korrekt Smiley



1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!