Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595418 ganger)

Studenten

  • Gjest
Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2130 : 20. juni 2010, 22:52 »
Gratulerer med kjempebra løfting!  Cheesy

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2131 : 21. juni 2010, 00:35 »
Grattis med styggbra resultat Marte! Velfortjent!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2132 : 21. juni 2010, 01:01 »
Jeg gratulerer med meget bra løfting!  Du er allerede oppe på høye vekter, og dette vil kunne bli helt kanon etterhvert.
Det værste var under benken til Susanne, "nåkkå som e ganske bra, te jænte å vare" haha, herregud for en kommentar:P
Forekommer sånt fortsatt?  Trøste og bære...
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget MIDTBY

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 130
  • Honnør: 291
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 130

Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2133 : 21. juni 2010, 01:59 »
Gratulerer med bra løfting, stå på videre Smiley
Sponset av: MyRevolution

Hjemmeside: www.andremidtby.com
Instagram - Klikk her!
Landslagsutøver, Styrkeløft
Sterk, Blid og Dopingfri

305-210-300 = 795kg
   Film: http://www.youtube.com/watch?v=QFyjypgupTw

• 2x VM-Sølv i benkpress
• VM-bronse i knebøy og sammenlagt

• 3.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 4.plass jr-VM Classic 2013, -93kg
• 5.plass jr-EM 2013, -93kg
• 3.plass Nordisk 2013, -93kg
• 2.plass jr-NM 2012, -93kg
• Nasjonal mester 2011, 2012 (-83 &-93)


Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80970.0

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2134 : 21. juni 2010, 05:54 »
Knallbra løfting!

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2135 : 21. juni 2010, 07:09 »
Fine bilder Marte! Cheesy
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2136 : 21. juni 2010, 11:59 »
Gratulerer så mye, gleder meg til å fölge satsning og utvikling videre. Du virker jo å väre i trygge hender samtidig som du selv er smart og reflektert over treningen. Din bakgrunn fra kampsport er det mange som misunner deg. Du kommer til å nå veldig langt Marte!

"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget EirikJ

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 168
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 168

  • 310 - 212,5 - 340 Lure på å bli mark spesialist
Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2137 : 21. juni 2010, 23:38 »
Nasjonalt 2010 i Fræna

 Da har jeg vært ganske positiv så langt, men nå er det slutt på det. Ralf Male, er du helt blåst i hodet? Unnskyld meg, men du gjorde en RÆVVA jobb som speaker. Man skal ikke presisere at førsteløftet var et tungt løft, men alikevel godkjent. Man skal ikke presisere at en løfter skal gå på 5 kg over pers så dette kan bli et veldig tungt løft. Og KUN da løftere fra Fræna var på plattingen ba du publikum om å hjelpe til å lage liv for løfteren. Og når norgesrekorder ble satt, hadde du heller ikke oversikt over dette hele tia. Tragisk.

Medaljene og bestemannsprisene hadde bilde av en person som kjørte rykk. Okei, så jeg vant bestemannspris i rykk, altså? Dette bør virkelig fikses, slik at iallfall bestemannsprisene har riktig idrett på seg. Min første bestemannspris og det er en jævla vektløfter på. Jaja.




Unnskyld meg, det er virkelig ikke ofte jeg gidder å skrive noe på treningsforum, men når jeg fikk høre om innlegget ditt ble jeg mektig provosert. Når det gjelder Ralf Male som speaker så synes jeg at han var den ungdommen som gjorde den beste prestasjonen på stevnet. Vedkommende som skulle være speaker meldte avbud i siste liten og vi var derfor uten speaker på stevnedagen. Det var ingen som hadde lyst til å være speaker, men Ralf tok utfordringen når han ble spurt. Veldig sporty gjort spør du meg.  Thumbsup

Stevnet varte fra kl 11.00 til langt ut på kvelden. Hvem kan snakke så lenge uten si noe skeivt? Ikke jeg i hvert fall. Han har heller ingen erfaring som speaker og er kun 16 år gammel.

Etter min mening viste Ralf at han kan trå til og redde dagen når det trengs. All honnør til Ralf Male.  2thumbsup

Når det gjelder medaljene og pokalene så er det hele min skyld, jeg bestilte de før jeg dro på bryllupsreise og kom ikke hjem før natt til stevne dagen. Jeg ble ikke særlig begeistret når jeg så motivet, men da var det lite jeg kunne gjøre.  Embarrassed

Medaljene og pokalene ble bestilt på Direktepremier i Trondheim og mannen som jobbet der forsikret meg om at han visste forskjellen mellom styrkeløft og vektløfting, for jeg spurte han faktisk om det!

Jeg må bare beklage at premien ikke sto til forventningen, men det går nok bra for det blir nok ikke den siste bestemannspremien din Wink. Ellers vil jeg gratulere med bra løfting. 

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2138 : 21. juni 2010, 23:55 »
Finnes det noe film av denne pumpinga på nasjonalt?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2139 : 22. juni 2010, 00:01 »
Det var forresten jeg som skulle ha vært speaker i steden for Ralf på det stevnet. Men jeg ble karftig forhindret i å reise opp, da min sjef måtte ha meg enda lenger nord på like kort varsel som det Ralf fikk...

Det skal trening til for å få speakerjobben til, og i styrkeløft er den vanskeligere enn mange andre steder. jeg føler meg absolutt ikke trygg bak mikken på et styrkeløftstevne.

Beklager masse til klubben for at jeg måtte melde avbud.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2140 : 22. juni 2010, 00:09 »
Det var forresten jeg som skulle ha vært speaker i steden for Ralf på det stevnet. Men jeg ble karftig forhindret i å reise opp, da min sjef måtte ha meg enda lenger nord på like kort varsel som det Ralf fikk...

Det skal trening til for å få speakerjobben til, og i styrkeløft er den vanskeligere enn mange andre steder. jeg føler meg absolutt ikke trygg bak mikken på et styrkeløftstevne.

Beklager masse til klubben for at jeg måtte melde avbud.





SYRA KJÆÆÆM LÆLL!

Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2141 : 22. juni 2010, 02:18 »
Tusen takk for alle gratulasjoner og skryt folken! Det setter jeg veldig stor pris på Kiss


Unnskyld meg, det er virkelig ikke ofte jeg gidder å skrive noe på treningsforum, men når jeg fikk høre om innlegget ditt ble jeg mektig provosert. Når det gjelder Ralf Male som speaker så synes jeg at han var den ungdommen som gjorde den beste prestasjonen på stevnet. Vedkommende som skulle være speaker meldte avbud i siste liten og vi var derfor uten speaker på stevnedagen. Det var ingen som hadde lyst til å være speaker, men Ralf tok utfordringen når han ble spurt. Veldig sporty gjort spør du meg.  Thumbsup

Stevnet varte fra kl 11.00 til langt ut på kvelden. Hvem kan snakke så lenge uten si noe skeivt? Ikke jeg i hvert fall. Han har heller ingen erfaring som speaker og er kun 16 år gammel.

Etter min mening viste Ralf at han kan trå til og redde dagen når det trengs. All honnør til Ralf Male.  2thumbsup

Når det gjelder medaljene og pokalene så er det hele min skyld, jeg bestilte de før jeg dro på bryllupsreise og kom ikke hjem før natt til stevne dagen. Jeg ble ikke særlig begeistret når jeg så motivet, men da var det lite jeg kunne gjøre.  Embarrassed

Medaljene og pokalene ble bestilt på Direktepremier i Trondheim og mannen som jobbet der forsikret meg om at han visste forskjellen mellom styrkeløft og vektløfting, for jeg spurte han faktisk om det!

Jeg må bare beklage at premien ikke sto til forventningen, men det går nok bra for det blir nok ikke den siste bestemannspremien din Wink. Ellers vil jeg gratulere med bra løfting. 

Ja, veldig bra av Ralf å ta den utfordringen på strak arm, skjønner også at det ikke er lett å være speaker. Men visse ting som ble sagt er jo helt på jordet og noe alle skjønner ikke passer seg. Det var ikke bare èn "glipp" for å si det slik. Men ingen skade er skjedd Smiley

Jeg vet hva som skjedde med medaljene, det finnes en unnskyldning for det meste. Jeg vet det ikke er din feil i den måte at du plukket ut feil idrett for å ha på medaljene, men det måtte nevnes da det er ganske ille at til og med styrkeløft og vektløfting blir forvekslet på et styrkeløftstevne Tongue

Finnes det noe film av denne pumpinga på nasjonalt?
Tutta filmet ene bøyen min og siste marken, som er på denne videoen sammen med mange andre bra løft:

http://www.youtube.com/watch?v=6oEict166OQ#noexternalembed



Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2142 : 22. juni 2010, 02:36 »
MARKEN VAR KONGE MARTE! Den likte jeg. Du er skapt for den. Ingen tvil.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2143 : 22. juni 2010, 04:41 »
Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg fått det for meg at alle styrkeløftere dro sumo om dagen. Men utrolig morsomt og se at du kjører klassisk stil. Da blir plutselig 167,5 noe litt annet. Fanker'n meg drøyt å dra såpass med den stilen. 200 som junior hadde vært friskt.

Gratulerer med kjempeløft. Smiley
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- Nasjonalt s. 141-142
« #2144 : 22. juni 2010, 13:03 »
MARKEN VAR KONGE MARTE! Den likte jeg. Du er skapt for den. Ingen tvil.
Takk, Einar blush Godt å høre Grin

Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg fått det for meg at alle styrkeløftere dro sumo om dagen. Men utrolig morsomt og se at du kjører klassisk stil. Da blir plutselig 167,5 noe litt annet. Fanker'n meg drøyt å dra såpass med den stilen. 200 som junior hadde vært friskt.

Gratulerer med kjempeløft. Smiley
Det er nok ikke langt ifra. Var ikke mye klassisk mark å se på EM gitt. Jeg vet Inger Johanne holder seg tro til klassisk Grin Jeg kommer nok til å fortsette med klassisk, så 200 kommer Cool

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!