Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595641 ganger)

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
bøymessig løfter vi ganske likt. og siden du klarer å holde armene såpass smalt , så får du god støtte av armene under løftinga. "hylla" på ryggen kommer nok snart,jeg har nettopp oppdaget min Tongue

som blondine i Hviterussland er du vel ettertraktet så det holder?  biggrin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Du er bare helt gær'n! Også HVITERUSSLAND! Sykt tunge vekter du løfter rundt på. Ikke lenge før du knuser alt som er av norgesrekorder  >Cheesy

Artig blogg du har fått også! Jeg titter innom! Lykke til videre!
Gær'n? Når ble det liksom  unormalt å flytte til Hviterussland for ett år? what Vektene er heilt greie de! Det skal nok legges på noen kilo til på NM Grin Vi får se om det blir noen norgesrekord(er) snart og hvor lenge de får stå Tongue

bøymessig løfter vi ganske likt. og siden du klarer å holde armene såpass smalt , så får du god støtte av armene under løftinga. "hylla" på ryggen kommer nok snart,jeg har nettopp oppdaget min Tongue

som blondine i Hviterussland er du vel ettertraktet så det holder?  biggrin

Jeg MÅ holde armene såpass smalt, hvis ikke tror jeg det går ille. Kanskje bare tvangstanke, men føler stanga sklir ned hvis ikke Tongue Tror jeg fant en antydning til "hylle" under bøyen i dag Cheesy

Jeg har faktisk fått hørt flere ganger at jeg kunne lett ha gått for å være hviterussisk. Sikkert pga det horebleikete håret mitt, men jeg liker å tro at det er pga russiskuttalen min Cheesy Men om det er et kompliment er jeg litt usikker på, men jeg velger å ta det som et kompliment siden hviterussiske damer er veeldig bevisste på utseende sitt. Noe jeg egentlig ikke er Grin Aner ikke hvor mange stygge blikk jeg har fått fordi jeg går i Converse! Cheesy Her skal det være minimun 10 cm hæl til hverdags. Men overraskende nok, blir ikke selvtillitten destruert her nede Smiley Men det er uansett ikke så farlig, jeg har BlodBo  Kiss

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Veldig smart å lære russisk da det er en region med mye vekst på alle fronter. Til inspirasjon har jeg en buddy som jobber i Murmansk for DnbNor med en syvsiffret inntekt uten stillingsbeskrivelse der det ikke var ufordelaktig å ha et år på universitetet i Moskva. Jeg vil tro du stiller sterkt. Med en din personlighet, smartness og fast learning vil du være ettertraktet til enhver jobb vil jeg tro.

Keep up the good work!

Synes du jeg ser litt grunn ut?

Jeg lærer russisk i Hviterussland da hjemkommunen min har et vennskapsbånd med Minsk. Det betyr at de betaler skolegangen og boplass for meg her nede. Selv om drømmen hadde vært og bo i enten Moskva eller St. Petersburg Smiley Men russisk lærer jeg uansett Smiley
Hehe, da gir det litt mer mening. Tror jeg Grin Jeg er litt usikker på om det brukes i lik sammenheng som i Norge, men takk, det skal jeg gjøre! Cheesy
Takk, det samme til deg Jakkim! Cheesy

engkim

  • Gjest
får sette igjen ett spor her  Grin

lykke til videre marte  biggrin

Utlogget Lars,

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 599
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 599

Lest om dæ i Trønder Avisa i dag, lykke t med russisk og JR-NM.  Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Veldig smart å lære russisk da det er en region med mye vekst på alle fronter. Til inspirasjon har jeg en buddy som jobber i Murmansk for DnbNor med en syvsiffret inntekt uten stillingsbeskrivelse der det ikke var ufordelaktig å ha et år på universitetet i Moskva. Jeg vil tro du stiller sterkt. Med en din personlighet, smartness og fast learning vil du være ettertraktet til enhver jobb vil jeg tro.

Keep up the good work!

Det var jaggu mange hyggelige ord Smiley Får håpe du har rett angående jobbmuligheter Smiley

får sette igjen ett spor her  Grin

lykke til videre marte  biggrin
Takk for det Kimmen. Lykke til videre du også!

Lest om dæ i Trønder Avisa i dag, lykke t med russisk og JR-NM.  Smiley
Ikke værst, for det har jeg nemlig ikke lest selv engang Smiley Takk for det, tror båder russisken og NM skal gå veldig bra Grin

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
I lys av kommentar men lav stangplassering må du ta litt vide i riktig vinkel for å sikre deg at dybden sitter.

NB Veldig vanskelig i få god dybde med lav stangplassering, litt fremoverbøyd og knærne litt for lite ut til siden, evt tyngden litt frempå. (Personlig erfaring gjennom 5 år)

Synes du jeg ser litt grunn ut?

Jeg lærer russisk i Hviterussland da hjemkommunen min har et vennskapsbånd med Minsk. Det betyr at de betaler skolegangen og boplass for meg her nede. Selv om drømmen hadde vært og bo i enten Moskva eller St. Petersburg Smiley Men russisk lærer jeg uansett Smiley
Hehe, da gir det litt mer mening. Tror jeg Grin Jeg er litt usikker på om det brukes i lik sammenheng som i Norge, men takk, det skal jeg gjøre! Cheesy
Takk, det samme til deg Jakkim! Cheesy

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

I dag tok jeg en gjennomkjøring på klubbstevnet til Oslo SK. Føler at det gikk ok, jeg tangerte pers sammenlagt, men denne gang uten benkskjorte.

Bøy:
Åpnet på 170 og det gikk greit, litt for passiv.
Gikk deretter på 180, men fikk aldri startsignal pga foroverlent overkropp, og jeg ble veldig frustert fordi jeg kjente det virkelig ikke selv.
Tok 180 i tredjeløftet, men det var forsatt et dårlig løft, fortsatt passiv og havnet frampå så ble ett ryggløft, men et relativt lett ryggløft Wink

Benk:
Som om benken  min ikke sliter nok fra før av, så har jeg også fått en skade i tricepsfestet som gjorde jævlig vondt igjen når jeg var på første oppvarmingsløft med skjorta, fant ut at det var greit å ikke gjøre ting værre så løftet uten skjorte for å få ting godkjent. Nuff said, jeg suger i benk. Bommet på 67,5, men det var nok pga min fjernhet Tongue

Mark:
Åpnet på 155, det var ingenting. Gikk så på 165, det var ingenting. Stoppet der, resten kommer på NM Smiley

Veldig glad for at jeg fikk det stevnet her slik at jeg nå VET hva jeg tuller noe jævlig med, og jeg vet akkurat hva jeg skal gjøre for å ikke tulle med det når jeg kommer på NM. 4 uker igjen, jeg gleder meg!! Grin

Bo kommer med film i mårra eller noe sånt, siden jeg reiser "hjem" til Hviterussland i mårra igjen og det tar jo 3492904 dager å få lastet opp film der nede.


Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Veldig bra løfta i dag til tross for litt kløning. Du trenger ikke vente helt til i morgen...ikke alle er like treige som Bo.... Grin

http://www.youtube.com/watch?v=WdbErT1dkHc#noexternalembed
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

engkim

  • Gjest
Veldig bra løfta i dag til tross for litt kløning. Du trenger ikke vente helt til i morgen...ikke alle er like treige som Bo.... Grin

http://www.youtube.com/watch?v=WdbErT1dkHc#noexternalembed


Hehe denlikte jeg

Utlogget Chriselv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 660
  • Honnør: 97
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 660

Bra løfta tjukka! Latterlig lett mark, blir nok bra persing på NM  Wink

Du lurer forresten ingen med de rosa skoene  Grin

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Markløften er jo helt hinsides, 165 kg var null-komma-niks
Bøyen er heller ikke avskrekkende tung, mer inne der Smiley
Blir en meget fin total på NM! Wink
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget S.Åseli

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 650

Gratulerer med gode perser, Marte. Norgesrekord next Smiley
1992 - 86 kg - 175 cm

240 - 125 - 230 = 595

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92398.new

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Funnet ut hva som har skjedd med triceps festet? Betennelse eller?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Funnet ut hva som har skjedd i tricepsen? Betennelse eller?

Strekk/fiberavrivning eller betennelse, og det blir liggende i klem under skjortekanten. Brexidol hjalp ikke nevneverdig :/
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!