Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595841 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Missy- mot NM2010, og Malanichev s. 164
« #2460 : 15. november 2010, 22:51 »
Dette blir spennende!  Jeg skal krysse fingre for deg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot NM2010, og Malanichev s. 164
« #2461 : 16. november 2010, 13:56 »
Dette blir spennende!  Jeg skal krysse fingre for deg.
Takk for det! Tar du turen forresten? Hvor i landet er det du holder til?

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Missy- mot NM2010, og Malanichev s. 164
« #2462 : 16. november 2010, 19:27 »
Jeg bor i Oslo.  Stevnet går i Moss, ikke sant?  Det spørs nok om jeg tar turen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot NM2010, og Malanichev s. 164
« #2463 : 17. november 2010, 16:49 »
Jeg bor i Oslo.  Stevnet går i Moss, ikke sant?  Det spørs nok om jeg tar turen.
Det er i Moss ja. Da synes jeg absolutt du skal ta turen! Smiley På lørdag, altså.

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: Missy- mot NM2010, og Malanichev s. 164
« #2464 : 20. november 2010, 22:05 »
gratulerer med perser og veldig bra gjennomført stevne!! Cheesy


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Missy- mot NM2010, og Malanichev s. 164
« #2465 : 20. november 2010, 22:27 »
Meget bra løfting.  Jeg var på resultatsidene til NSF og kikket nå.  Jeg gratulerer med bra innsats!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot ?
« #2466 : 24. november 2010, 11:57 »
NM 2010

Oppkjøringen mot dette stevnet har vært en utfordring. Da jeg begynte på programmet var formen helt ubeskrivelig dårlig pga mye stress og styr med flyttinga til Minsk. Men formen kom raskt når jeg fikk litt mer rutiner inne og hvile(samt kjøleskap). Det å trene på en helt ny plass har også vært spennende, men også jævlig kjipt til tider. Jeg får ikke samme(om noen) oppfølging og tilbakemelding på teknikk. Men jeg får i det minste hjelp, det var jo en periode til og med det så mørkt ut.

Under ei skjorteøkt på gymmet skadet jeg tricepsen slik at jeg fikk trent med skjorte tre ganger før NM, og for meg som aldri har fått til skjorta har det vært for lite.Det merket jeg raskt på NM for å si det sånn! Bøy har gått veldig bra i forkant av NM og jeg hadde høye forventninger til den på stevnet. Marken har vært helt ok, trent veldig lite mark pga ryggen, men det klubbstevnet jeg hadde på Bjølsen viste at styrken var der likevel.

Når NM endelig var en realitet kjente jeg at formen var litt småræv, men valgte å ignorere det og heller fokusere på det som skulle løftes. Jeg gikk på 100 før utstyret og det føltes ok minus. Så gikk jeg på 160 med utstyret og det føltes helt jævlig, det samme gjorde 170 på oppvarming. Som regel når jeg har en bøyøkt har siste løftet med utstyr vært det beste og letteste, så jeg hadde stor tro på at ting ville bli bedre på plattingen. Det gjorde det nok ikke, og 175 var veldig dårlig og tungt. Gikk på 180 og ble igjen stående altfor framoverlent og sleit med å få bøysignal. Når jeg står der med 180 kg på ryggen og prøver å rette meg opp river det noe jævlig på korsryggen. Det hjalp jo heller ikke korsryggen at jeg markløfta opp 180 kg i knebøy i sisteforsøket heller. Ble stående med 180 kg, og ingen norsk rekord. 8 kg for lite.

Benken føltes bra, faktisk. Tenkte å åpne på 80, men gikk ned til 77,5 for å være sikker på å ikke drite meg. 77,5 var et bra løft, det samme var neste, 82,5, men presset ikke bak og det ble tyngre enn nødvending. Gikk på 87,5, men bommet pga jeg ikke presset bak. Dårlig teknikk med skjorta pga for lite trening. Så nå ser jeg faktisk litt lyst på skjorta, jeg må bare få trent mer med den.

Marken føltes ekstremt dårlig ut på oppvarmning, men prøvde å ignorere det. Kjørte oppvarmning på 150 med drakt og husker ikke hvordan det føltes fordi jeg holdt på å besvime etterpå. Svimmel og jævlig hadde jeg lyst til å senke førsteløftet, men tenkte at hvis jeg ikke drar 167,5 vil jeg ikke ha noe resultat fra dette stevnet i det heletatt! Hehe. Dro 167,5 greit, men tungt, og dro 175 enda seigere. Da var det ingenting å tape, så gikk på 186(norsk og nordisk rekord). Jeg hadde faktisk ikke forventet å løfte den fra bakken engang, men fikk den til litt under knærne.

Endte med 437,5 sammenlagt og 451 poeng. 1. plass i min klasse og 2. plass på poeng bak Tutta, det er jo en ære i seg selv! Også har jeg jo ikke noe valg Wink Det er pers på 32,5 kg sammenlagt, noe som er bra i seg selv, men jeg hadde veldig høye forhåpninger til dette stevnet og ble selvfølgelig skuffet.

Nå gleder jeg meg veldig til å trene mye mengde og rette på mine feil. Jeg skal trene mye med skjorte, mye med knebind og trene på walkout. Dette blir bra. Neste stevnet for meg blir ikke før jeg må Wink

Så må jeg takke Trond for program, Lars og Jørgen for hjelp på stevnet og Bo fordi han er Bo. Og takk til familien min og Bo sin familie som kom å så på og heiet!

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Sv: Missy- mot ?
« #2467 : 24. november 2010, 12:08 »
Gratulerer:D
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot ?
« #2468 : 24. november 2010, 16:46 »
Gratulerer:D
Takk!
Meget bra løfting.  Jeg var på resultatsidene til NSF og kikket nå.  Jeg gratulerer med bra innsats!
Takk for det.

gratulerer med perser og veldig bra gjennomført stevne!! Cheesy
Takk Smiley

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Missy- mot ?
« #2469 : 24. november 2010, 21:51 »
Får du retta deg opp i knebøy istedenfor den framoverlente stilen du har nå vil du utnytte både styrken din og drakt/knebind bedre, samt du vil ha mer krefter igjen når du kommer til markløft. Også slipper du det sinnsyke presset du får på korsryggen når du er så krummet og framoverlent som du er nå.

MEN, du har ingen grunn til å være skuffa fra dette stevnet. Du perset med 32,5kg sammenlagt og det er noe de fleste kan garantere at ikke skjer hver gang Wink Og i tillegg 2.plass på poeng i ditt første mesterskap. Jeg vet du er ei smart jente, så bare du får det litt på avstand og får tenkt deg litt om med alle faktorer som var inne i bildet så skjønner du at du gjorde en kjempeprestasjon Smiley

At det er ting å rette på etterpå er bare positivt, det betyr mer gratis kilo neste stevne det Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget .:BULL:.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 403
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 403

Sv: Missy- mot ?
« #2470 : 25. november 2010, 08:43 »
Gratulerer med pers og plassering! bra jobba Smiley

Kommer du opp til Trondheim snart eller?

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot ?
« #2471 : 25. november 2010, 12:22 »
Får du retta deg opp i knebøy istedenfor den framoverlente stilen du har nå vil du utnytte både styrken din og drakt/knebind bedre, samt du vil ha mer krefter igjen når du kommer til markløft. Også slipper du det sinnsyke presset du får på korsryggen når du er så krummet og framoverlent som du er nå.

MEN, du har ingen grunn til å være skuffa fra dette stevnet. Du perset med 32,5kg sammenlagt og det er noe de fleste kan garantere at ikke skjer hver gang Wink Og i tillegg 2.plass på poeng i ditt første mesterskap. Jeg vet du er ei smart jente, så bare du får det litt på avstand og får tenkt deg litt om med alle faktorer som var inne i bildet så skjønner du at du gjorde en kjempeprestasjon Smiley

At det er ting å rette på etterpå er bare positivt, det betyr mer gratis kilo neste stevne det Smiley
Den framoverlente stilen i knebøy skal bort fort som fy, og det er virkelig ikke noe jeg gjør med vilje. Jeg kjenner det ikke engang når  jeg står med stanga. Men man merker det raskt når man står på plattingen med 180 kg på ryggen i fem uker uten bøysignal Wink Gleder meg til å få stell på det slik at jeg kan få opp litt tyngre vekter snart Smiley

Jeg er jo ikke kjempeskuffet, bare litt kjipt å ikke få tatt de norgesrekordene. 32,5 kg pers sammenlagt er ikke til å kimse av da, så nå er det bare oppholde den framgangen og perse med minst like my sammenlagt neste stevne Grin Når det er sagt så er jeg veldig fornøyd med å komme på 2. plass på poeng. Det var mange sterke jenter som stilte på lørdag Smiley

Jeg har allerede lagt en plan, og gleder meg til å få rettet på alt, så dette blir bra Smiley Setter pris på kommentaren din, Simen! Smiley

Gratulerer med pers og plassering! bra jobba Smiley

Kommer du opp til Trondheim snart eller?
Takk! Smiley

Jeg flyr til Norge 9. desember og til Trondheim 12. desember. Så snart blir det KK igjen Grin

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: Missy- mot ?
« #2472 : 25. november 2010, 12:58 »
Setter spor her Wink
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Missy- mot ?
« #2473 : 25. november 2010, 22:02 »
Så snart blir det KK igjen Grin
Good Cheesy

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot ?
« #2474 : 26. november 2010, 13:02 »
Setter spor her Wink
Hyggelig Smiley Skal prøve å logge når jeg begynner å trene igjen så det blir noe å følge med på!!

Good Cheesy
Gleder meg!!! KK i mitt hjerte Grin




Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!