Skrevet av Emne: Kan slettes  (Lest 19162 ganger)

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #45 : 14. april 2008, 17:15 »
Ikke enig.
Kanskje hun bare er kjempeglad i sex og ikke liker binde seg. Det gjør ingen til hore. Har aldri hørt om en horete gutt??  Har du?

Enig. Blir pissed når kompiser kaller jenter for løse og horer. Syns alle kan få gjøre som de vil uten at patetiske fitter skal komme å dømme deg for hvor mange du har hatt sex med. Og er som oftest "taperne" som baksnakker og legger ut om hvor løs en vennine osv er. De er bare misunnelig, er jeg sikker på. 

Forøvrig hadde jeg tatt NR. 1 Fordi jeg har hvert borti NR. 2 før og det er UR kjedelig og man blir drittlei etter en måned eller 2.

Utlogget Tannfeen

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #46 : 14. april 2008, 21:27 »
Enig. Blir pissed når kompiser kaller jenter for løse og horer. Syns alle kan få gjøre som de vil uten at patetiske fitter skal komme å dømme deg for hvor mange du har hatt sex med. Og er som oftest "taperne" som baksnakker og legger ut om hvor løs en vennine osv er. De er bare misunnelig, er jeg sikker på. 

Forøvrig hadde jeg tatt NR. 1 Fordi jeg har hvert borti NR. 2 før og det er UR kjedelig og man blir drittlei etter en måned eller 2.

Akkurat som baksnakkerne kaller jentene for horer, så dømmer du baksnakkerne som "patetiske fitter" og "tapere". Jeg synes folk skal få gjøre og synes som de vil Smiley. Selvfølgelig er det trist at noen mangler toleranse og tar seg nær av andres levemåte, men folk er nå engang forskjellige.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #47 : 14. april 2008, 21:36 »
Akkurat som baksnakkerne kaller jentene for horer, så dømmer du baksnakkerne som "patetiske fitter" og "tapere". Jeg synes folk skal få gjøre og synes som de vil Smiley. Selvfølgelig er det trist at noen mangler toleranse og tar seg nær av andres levemåte, men folk er nå engang forskjellige.
Bare jeg slipper å røre i grøten din, så er jeg fornøyd. Wink

Utlogget Ole Gunnar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

  • Ole Gunnar
Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #48 : 14. april 2008, 21:44 »
Ingen damer på meg altså Wink

Henger meg på den Wink

Neida Grin Om jeg bare kunne valgt mellom de to, hadde jeg lett gått for nr. 2 Smiley

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #49 : 14. april 2008, 21:48 »
... Ingen damer på meg altså Wink
Trangsynte fundamentalist.

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #50 : 16. april 2008, 10:07 »
2 sikkert. Smiley
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #51 : 16. april 2008, 10:17 »
Bare lurer litt jeg. Hva er det som gjør en jente horete?

Hvis hun har samme seksualmoral som menn, så er hun horete.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #52 : 16. april 2008, 10:20 »
Dama mi er pen(fått seg et modelloppdrag på si også Smiley  ), sexy om hun vil, smart som fy, snill, omtenksom, har utrolig bra humor (noe jeg aldri har sett hos ei jente før), ordentlig, selvstendig og bra i senga.  

PANTS ON FIRE!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #53 : 16. april 2008, 10:28 »
Enig. Blir pissed når kompiser kaller jenter for løse og horer. Syns alle kan få gjøre som de vil uten at patetiske fitter skal komme å dømme deg for hvor mange du har hatt sex med. Og er som oftest "taperne" som baksnakker og legger ut om hvor løs en vennine osv er. De er bare misunnelig, er jeg sikker på. 

Forøvrig hadde jeg tatt NR. 1 Fordi jeg har hvert borti NR. 2 før og det er UR kjedelig og man blir drittlei etter en måned eller 2.

La oss ta som utgangspunkt at det finnes mange "horete" kvinner. Sett at disse "horete" kvinnene i hovedsak har sex med menn (da lesbiske/bifile kvinner alltid vil forbli en samfunnsminoritet) ... hvem har de sex med da?

Er deres sexpartnere single, rettskafne, snille, hederlige menn som vasker sin forhud og ber aftenbønn hver kveld? Eller er det bare slik at disse "horete" kvinnene har sex med menn som _minst_ er like "horete" som dem selv?

Andres sexualmoral (eller antall partnere) er omtrent like interessant som en gammel inntørket skive med brunost. Så lenge to voksne mennesker samtykker i intimt samvær med hverandre og ingen av dem skader hverken seg selv eller sine omgivelser, så bør det være opp til dem selv hvor ofte de puler og med hvem.

dry


Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #54 : 16. april 2008, 11:04 »
La oss ta som utgangspunkt at det finnes mange "horete" kvinner. Sett at disse "horete" kvinnene i hovedsak har sex med menn (da lesbiske/bifile kvinner alltid vil forbli en samfunnsminoritet) ... hvem har de sex med da?

Du forutsetter at det trenger å være en en-til-en korrespondanse mellom kvinner og menn som har seg. Det trengs bare et knippe med giggolos for å skape en sjø av horer.

Utlogget kickstuff

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

  • p-p-pooowpow!
Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #55 : 16. april 2008, 11:28 »
Du forutsetter at det trenger å være en en-til-en korrespondanse mellom kvinner og menn som har seg. Det trengs bare et knippe med giggolos for å skape en sjø av horer.

Har på følelelsen av at det ville vært dårlig business for horene å betale for sex.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #56 : 16. april 2008, 16:07 »
Du forutsetter at det trenger å være en en-til-en korrespondanse mellom kvinner og menn som har seg. Det trengs bare et knippe med giggolos for å skape en sjø av horer.

Jeg forutsetter egentlig ingenting bortsett fra det faktum at disse "horene" ikke har sex med seg selv. Ikke har jeg noen tro på et lite knippe menn med enorme sexdrifter heller. Det er typisk for menn å overdrive egne seksuelle prestasjoner og tro de er i stand til å tilfredstille et håndball lag med kvinner på soverommet hver kveld.

Det blir vel 20 minutter i misjonæren for så å snu seg til veggen og snorke tenker jeg.

(Da fikk jeg stigmatisert litt også)

Cool


Utlogget TMMT

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5

  • Hey Ho, lets go
Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #57 : 18. april 2008, 22:28 »
Hvet ikke om det er flere som har hørt myten om at de snille søte og sjenerte er de råeste i sengen?  >Cheesy men kan vel si fre egen erfaring at det stemmer meget godt;)

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #58 : 23. april 2008, 22:52 »
Hvet ikke om det er flere som har hørt myten om at de snille søte og sjenerte er de råeste i sengen?  >Cheesy men kan vel si fre egen erfaring at det stemmer meget godt;)

neinei:) damer med selvtillit er sexy:)

 trente damer med mye selvtillit, sprett rumpe,  tynn midje,  store brød.. som ikke er som en 10 liters bøtte med vann..

det må være drømme dama i senga:)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: hvilke type dame hadde dere valgt?
« #59 : 23. april 2008, 23:43 »
Keep on dreaming weirdo, for sånne damer er forbeholdt sånne som meg Wink
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!