Skrevet av Emne: shwære lår  (Lest 6429 ganger)

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #15 : 24. januar 2004, 11:27 »
Har nok fått litt dårlige gener sånn sett ja :p
Men men, jeg skal klare det! Gener eller ikke, er så lei de låra..så nu skal det trenes Smiley
No forslag til treningsprogram?

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:shwære lår
« #16 : 25. januar 2004, 10:26 »
Det ligger et par inne på loggen min, hvis du sjekker den. Du kan jo se. Men hvis du ikke vil ha eksplosive muskler, så bare tren flere reps. Det er et ganske generelt program det jeg la ut tror jeg, mend de øvelsene jeg liker best bla....
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #17 : 30. januar 2004, 18:32 »
Men hvis jeg går ned ca.1kg i uka da..og mister fett og muskler...så er det bedre enn å bare gå ned fett og ikke få mindre volum på låra...
Hvis jeg mister muskler (og fett) og klarer å blir så tynn som jeg ønsker..og så begynner jeg og trene styrke for å bygge opp musklene igjen, er dette lurt?

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Re:shwære lår
« #18 : 30. januar 2004, 19:19 »
"De fleste jenter er redde for å følge et fornuftig vekttreningsprogram, av redsel for at de vil se ut som kroppsbyggere. Sannheten er at det er nesten umulig for jenter å få unormalt store muskler, og effekten av vekttrening vil heller være en synlig oppstramming av muskulaturen samt en lavere fettprosent. De fleste jenter sier de ønsker å kun stramme opp kroppen, ikke få større muskler...Hvordan blir så kroppen strammere uten at musklene vokser? Dette er verdt å tenke over. Styrketrening er eneste formen for trening som kan gjøre noe for kroppsfasongen. Si at man har en såkalt "pærefasong". Man kan trene aerobic og jogge så ofte og lenge man bare vil, men man vil fortsatt se ut som en pære - bare en mindre en. Med styrketrening kan du forandre dette. Mer muskler vil også gi en økt forbrenning, og første prioritet bør derfor være et solid styrkeprogram." "

Honnør til deg LurePer!! Det sitatet kommer jeg til å få bruk for! =]

BabyLunah: Nei, det virket som en dårlig ide. Når du mister muskler går også forbrenninga ned og du vil lett legge på deg fett igjen. Tenk sunt, tenk variert. Tren med vekter noen ganger i uka, og driv samtidig med kardio av en type du liker.. viktig å holde motivasjonen oppe. Du vil ikke miste så mye fett du ønsker ved å slutte å spise og å trene veldig lite styrke slik de fleste jenter driver med. Ved å være oppegående nok til å spørre om råd fra noen som vet litt om saken så har du allerede fått en gave du burde utnytte.. du vil IKKE få merkverdig større lår av å trene dem, det tar lang lang tid å få en "stor" muskulatur, særlig for jenter. Derimot vil du merke at når fettet forsvinner er det som ligger under også mer veltrent og fast og fint!

Lykke til
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #19 : 02. februar 2004, 14:15 »
hva med svømming; Fungerer det både som styrke og kardio? Eller bør man trene med vekter i tillegg?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:shwære lår
« #20 : 02. februar 2004, 14:56 »
Tren vekter i tillegg du, og bruk svømming som kardio alternativ.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #21 : 02. februar 2004, 19:07 »
så bare svømming holder ikke?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:shwære lår
« #22 : 02. februar 2004, 19:08 »
Holder og holder.... det hjelper, men les innlegget til Lureper. Mye glupt i det sitatet der. Trener du opp styrken, er det i alle fall MYE bedre enn bare svømming. Det er vel det som er poenget. Kombiner og varierer.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #23 : 02. februar 2004, 20:12 »
Men, la oss si at målet mitt er å minske volumet på låra. Enkelt og greit. Uten å ta hensyn til om musklene forsvinner/bli mindre. Hva er det beste å gjøre med hensyn til trening da?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:shwære lår
« #24 : 02. februar 2004, 20:17 »
Å trene styrke og kardio i en kombinasjon.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #25 : 02. februar 2004, 20:24 »
=) Like mye av begge? Noen gode øvelser jeg kan ta (uten apparater) for å gjøre låra fastere? (både utside og innside)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:shwære lår
« #26 : 02. februar 2004, 20:28 »
For å si det slik, ikke overdriv. Men kjør en del kardioøkter i den hensikt å få fett % din ned. Du kan ikke punktslanke lårene dine, slik er det bare. Men ved å trene styrke gjør du de fastere. Og kardio vil fjerne fett!! En god kombinasjon, men kjør med begge !!!

Sats på 3 kardioøkter i uken, og 1-2 økter på bena. Gode øvelser er knebøy, benpress, benspark, lårcurl,.... her er det et utall forskjellige øvelser.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #27 : 02. februar 2004, 20:45 »
hvordan utfører man dem uten apparater?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Re:shwære lår
« #29 : 11. februar 2004, 10:41 »
Har begynt å trene styrke nå... 25kg belastning på innside og utside lår. 15reps x 3..(45kg på rumpe)
Pleier å trene styrke 3 ganger i uka...og trene kardio ca.3timer i uka (for lite?)  
Kan ikke si jeg merker noen forskjell ennå...har trent slik jeg gjør nå i ca.2 uker så jeg kan vel ikke regne med å se resultater ennå ? ? Håper jeg merker forskjell etterhvert...om de ikke blir tynnere så håper jeg ihvertfall de blir hardere og mer definerte

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!