Skrevet av Emne: Bare pupper og armer idioter på gymmet!  (Lest 20839 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #120 : 20. mai 2008, 02:52 »
folk som bare trener bryst og armer, får kyllingbryst og vinger
hostbullshitkremt

at det er 2timer for mye
hostbullshitkremt

Dette har jeg blitt fortalt ufyselig mange ganger på gymmet og lest enda flere ganger på nettet skrevet av sure mosjonister.

Jeg har aldri trent knebøy, og har bare prøvd markløft i perioder.
Likevel har jeg oppnådd 202kg i benkpress uten homo-skjorte, og 49 cm armer (ca 52 med pump).
Siden jeg ikke trener mark og bøy øker jeg da veldig sakte? Og derfor blir dere  :Smiley v e l d i g  :Smiley irritert??
202kg er ALT for lite i benk for en som er 185cm høy og veier 102kg, 25år gammel med 3 år treningsfravær pga bryst skader/operasjoner. Jeg burde løftet 250kg minst hadde jeg bare trent mark og bøy!!  Riktig?
Honnør for den.

So what om folk trener bare armer og benk? Dessuten er jeg hellig overbevist om at bøy og mark bare gir marginale forskjeller hva hormonnivåer angår, i forhold til om disse ikke trenes. Mange positive effekter om man tenker støttemusklatur, balansert fysikk osv, men at man er beint nødt til å trene bøy og/eller mark for å kunne øke i andre øvelser er litt latterlig... Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget KentAndré

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 920
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 920

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #121 : 23. mai 2008, 23:39 »
Der hvor jeg trener, er de aller fleste "apparat-mosjonister" det er jo aldeles strålende, da kan jo jeg "okupere" knebøystativet og frivektene.

Jeg irriterer meg ikke så veldig mye over "beach-muscle" pumperne, det eneste er jo slevfølgelig når jeg en sjelden gang trener benk, så har de to "kuleste" typene på senteret okupert benken for ente gang den uka, og den gir de jo selvfølgelig ikke fra seg før puppa er så harde at selv de mest garvede "gatebil-babes" ville blitt missunnelige!!

Men til gjengjeld så har jeg til dags dato aldrig måttet vente for å trene bøy eller mark siden jeg begynte på senteret i januar i år.......

Utlogget spax

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #122 : 24. mai 2008, 10:09 »
Der hvor jeg trener, er de aller fleste "apparat-mosjonister" det er jo aldeles strålende, da kan jo jeg "okupere" knebøystativet og frivektene.

Jeg irriterer meg ikke så veldig mye over "beach-muscle" pumperne, det eneste er jo slevfølgelig når jeg en sjelden gang trener benk, så har de to "kuleste" typene på senteret okupert benken for ente gang den uka, og den gir de jo selvfølgelig ikke fra seg før puppa er så harde at selv de mest garvede "gatebil-babes" ville blitt missunnelige!!

Men til gjengjeld så har jeg til dags dato aldrig måttet vente for å trene bøy eller mark siden jeg begynte på senteret i januar i år.......

og det er herlig! Smiley

og på vallø bol og sol der jeg trener er det bare å gå dit etter 8 om kvelden, så er det nesten ikke et menneske.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #123 : 24. mai 2008, 10:24 »

Jeg irriterer meg ikke så veldig mye over "beach-muscle" pumperne, det eneste er jo slevfølgelig når jeg en sjelden gang trener benk, så har de to "kuleste" typene på senteret okupert benken for ente gang den uka, og den gir de jo selvfølgelig ikke fra seg før puppa er så harde at selv de mest garvede "gatebil-babes" ville blitt missunnelige!!


Hommra litt da jeg leste den.

Generelt : En ting er elendig trening, teknikk og utførelse, men der jeg trener Sentrum "Vi kan ingenting" Athletica begynner det å bli for lite vekter når jeg skal trene benken. Det syntes jeg er litt unødvendig. Alt som trengs er 4x25 kgs. Seriøst, om det kommer en og skal trene tung mark (etter vanlig gym standard) må vi sloss om vektene.

Utlogget spax

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #124 : 24. mai 2008, 10:28 »
Hommra litt da jeg leste den.

Generelt : En ting er elendig trening, teknikk og utførelse, men der jeg trener Sentrum "Vi kan ingenting" Athletica begynner det å bli for lite vekter når jeg skal trene benken. Det syntes jeg er litt unødvendig. Alt som trengs er 4x25 kgs. Seriøst, om det kommer en og skal trene tung mark (etter vanlig gym standard) må vi sloss om vektene.

da får man litt kampsport inni bildet også:P

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #125 : 24. mai 2008, 11:37 »
Hommra litt da jeg leste den.

Generelt : En ting er elendig trening, teknikk og utførelse, men der jeg trener Sentrum "Vi kan ingenting" Athletica begynner det å bli for lite vekter når jeg skal trene benken. Det syntes jeg er litt unødvendig. Alt som trengs er 4x25 kgs. Seriøst, om det kommer en og skal trene tung mark (etter vanlig gym standard) må vi sloss om vektene.

Men på en annen side, du fortjener ikke å trene, du er for sterk.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #126 : 24. mai 2008, 14:43 »
For sterk finnes ikke Grin

EDIT:
HØh, HØh, HØh,

Følte den trengtes her.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #127 : 24. mai 2008, 15:56 »
Sist jeg trena så hadde den aller mest ivrige benk-rotta på gymmet gått seg vill borti knebøy stativet. Han trener benk på 120kg, gjort det siden januar. Men i dag kjørte han en 8'er på 70 kg i kvart bøy!!!!11

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #128 : 24. mai 2008, 16:24 »
Jeg ELSKER biceps-pumperne mer enn noen andre på gymmet. Hadde de tatt til fornuften hadde aldri det ene, stusselige knebøystativet vi har vært ledig.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #129 : 26. mai 2008, 18:44 »
Enig med sphaw her.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #130 : 28. mai 2008, 12:01 »
Noe av det rareste jeg ser er når folk går rundt med 5-6bananer midt på dagen og tror det inneholder fullt av proteiner.

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #131 : 28. mai 2008, 12:03 »
Noe av det rareste jeg ser er når folk går rundt med 5-6bananer midt på dagen og tror det inneholder fullt av proteiner.

Ja, hehe .. "Jeg spiser masse bananer og nøtter, for jeg har begynt å trene"
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Jeggs Kilogramsson

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 105

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #132 : 28. mai 2008, 12:13 »
Hvis du ikke har mer å fokusere på enn hvordan andre trener når du selv er på trening så burde du kanskje begynne å se på hvor "seriøst" du selv trener?

Hvorvidt folk på gymmet bare trener armer og bryst, så er vel det ett personlig valg?
Og din egen trening blir vel ikke noe dårligere av at de bare trener armer og bryst?
Got pump?

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #133 : 28. mai 2008, 12:17 »
Ja, hehe .. "Jeg spiser masse bananer og nøtter, for jeg har begynt å trene"

Og MASSE brødskiver. Også blir man feit av proteinpulver.
Smiley

Utlogget Onlinehero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 50

Sv: Bare pupper og armer idioter på gymmet!
« #134 : 28. mai 2008, 12:20 »
Ja, hehe .. "Jeg spiser masse bananer og nøtter, for jeg har begynt å trene"

Nøtter og bananer er jo to vidt forskjellige ting, nøtter har massevis av umettet fett, mineraler og proteiner.. Hva er det de angivelig gjør feil? :p

Til trådstarter: La folk trene hva de vil.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!