Skrevet av Emne: Siste fra kvinnegruppa ottar  (Lest 3051 ganger)

Utlogget Tannfeen

Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #15 : 14. mai 2008, 18:36 »
Neste gang jeg blir bedt av en kvinne om å gjøre noe som blir oppfattet som stereotypisk i forhold til mannsrollen (skifte dekk, vaske bilen etc) skal jeg saksøke Ottar for alle pengene i verden.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #16 : 14. mai 2008, 18:43 »
Neste gang jeg blir bedt av en kvinne om å gjøre noe som blir oppfattet som stereotypisk i forhold til mannsrollen (skifte dekk, vaske bilen etc) skal jeg saksøke Ottar for alle pengene i verden.

Hvorfor det? Sansynligvis ville de støttet deg, om du faktisk hadde funnet en slik forespørsel støtende.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #17 : 14. mai 2008, 18:58 »
De virker veldig bitre...? what

Og jeg henger meg på at de nok ødelegger mer enn de gjør godt.

Utlogget Tannfeen

Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #18 : 14. mai 2008, 19:01 »
Jeg begynner å lure på om kanskje Ottar er imot at menn ikke kan føde barn.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #19 : 14. mai 2008, 19:04 »
Jeg begynner å lure på om kanskje Ottar er imot at menn ikke kan føde barn.

Ottar er så på jordet at hvis du hadde spurt dem om akkurat det der, så hadde de sagt nei. Men om de hadde spurt de om de syntes det er feil at bare kvinner skal føde dem så hadde du vel fått ja som svar.

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #20 : 14. mai 2008, 22:26 »
Ottar har vel ca. like stor politisk innflytelse som Vigrid.

Håper jeg ...

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #21 : 14. mai 2008, 22:30 »
Ottar har vel ca. like stor politisk innflytelse som Vigrid.

Håper jeg ...

Eller demokratene..
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #22 : 14. mai 2008, 22:33 »
OTTAR er en skam for alt som heter kvinnfolk!!

Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #23 : 14. mai 2008, 23:14 »
Haha så utrolig villt. Nå gidder ikke jeg å kommentere alt i innlegget som jeg fant rart, dvs hele innlegget. Men en ting vil jeg nevne, dette med kvinner og lønn. Min erfaring når det gjelder jenter og lønn er at 1) De vil heller "trives" på jobben, enn å tjene godt 2) De vil heller ha en dag fri, enn å jobbe en ekstra dag som betyr mer cash 3) De søker seg i mye større grad tuk yrker som vanskelig kan betale bra, hva skaper feks mest verdi av en ingeniør og noen som vasker gamle folk 4) Mindre komkurranse instinkt, de er ikke "alpha males" som skal tjene best og være best.

Dette er bare tanker jeg vil lufte, og gjelder selvsagt ikke uten mange unntak så vi trenger ikke krangle om det. Målet var som sagt å tydeliggjøre noen observasjoner.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #24 : 14. mai 2008, 23:20 »
Haha så utrolig villt. Nå gidder ikke jeg å kommentere alt i innlegget som jeg fant rart, dvs hele innlegget. Men en ting vil jeg nevne, dette med kvinner og lønn. Min erfaring når det gjelder jenter og lønn er at 1) De vil heller "trives" på jobben, enn å tjene godt 2) De vil heller ha en dag fri, enn å jobbe en ekstra dag som betyr mer cash 3) De søker seg i mye større grad tuk yrker som vanskelig kan betale bra, hva skaper feks mest verdi av en ingeniør og noen som vasker gamle folk 4) Mindre komkurranse instinkt, de er ikke "alpha males" som skal tjene best og være best.

Dette er bare tanker jeg vil lufte, og gjelder selvsagt ikke uten mange unntak så vi trenger ikke krangle om det. Målet var som sagt å tydeliggjøre noen observasjoner.

FAktisk MYE sannhet i det du sier her..

Men jeg personlig foretrekker penger fremfor å dille rundt. MEN så er vi heldigvis forskjellige, kunne aldri hatt et direkte omsorgsyrke, og har heldigvis en god jobb Cheesy Som jeg kan yute ekstra og tjene ekstra på .
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Siste fra kvinnegruppa ottar
« #25 : 14. mai 2008, 23:25 »
Hun Ottar er tydeligvis en av de mere behårede eksemplarer av den "moderne damen". Flott at noen faktisk tenker tanken og planlegger å være turn off til det motsatte kjønn slik at dette ikke sprer seg.
Jaja, det er jo ytringsfrihet her i landet så man kan ikke gjøre stort mot dette annet enn å le.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!