Skrevet av Emne: Fyllebråk  (Lest 26457 ganger)

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Fyllebråk
« #195 : 12. juni 2008, 10:19 »
Du skulle sett rullebladet mitt når jeg ble innrullert i de militære styrker.
Ka sto der då?:|

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Fyllebråk
« #196 : 12. juni 2008, 13:59 »
Hvilken realitet? Din? Jeg er født og oppvokst på østlandet der de fleste innvandrere bor. Jeg har hatt like mange positive erfaringer med innvandrere som med andre nordmenn - og likeledes i forhold til negative erfaringer. Drittsekker har jeg møtt uavhengig kulturell tilhørighet eller farge på huden.

HVorfor har vi et så forskjellig inntrykk? Kan det ha noe med din innstilling til innvandrere? Har du opplevd rasisme fra utlendinger? Hvor er du oppvokst?

her i byn er det en skole hvor alle de politisk korrekte ungdommene går, altså dem som er miljøbeviste palestina-venner. fine greier. uansett, de elsker også innvandrere.

Poenget mitt er at denne gjengen er vell kjent som sosiale-tapere i byn, og da er det ikke rart de  tenker som de gjør. Sitter man i debattgrupper og spiller kort osv i helgene og aldri er ute og opplever dritt, tror man jo at alt er helt fint. Smiley

Det som stemmer i teorien blir ikke alltid likt i praksis.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #197 : 12. juni 2008, 14:30 »
Du skulle sett rullebladet mitt når jeg ble innrullert i de militære styrker.

Ka sto der då?:|


-Kjørte dampveivals gjennom 14 kontorer i Oslo sentrum i fylla og raserte både personell og kontorutstyr, 16. Mai 1998.

-167 tilfeller av grov vold mot offentlige tjenestemenn registrert nyttårsaften 1999/2000 mellom kl 23.15 og 24.00.

-Torpederte 17. Mai toget med en scud missil avfyrt fra Jan Mayens forsknings stasjon ( med vilje ) i 2001. Antall drepte oversteg 500.

- Rettet opp det skjeve tårnet i Piza, og sørget for ett turisme - underskudd for Italia med 120 millioner kroner. Januar 2002.

- Hacket seg inn i Pentagon og friga sensitiv informasjon til samtlige terror nettverk i verden en gang mellom februar  2003 og mars 2004.

- Stjal, oppbevarte og videresolgte 172 F-16 jagerfly til Nord Korea sommeren 2005.

- Designet verdens kraftigste Hydrogen bombe og overlot denne til Al Quaida vinteren 2006.

- Kastet hubba bubba tyggis på bakken i Karl Johans gate igår.



Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Fyllebråk
« #198 : 12. juni 2008, 23:37 »
- Kastet hubba bubba tyggis på bakken i Karl Johans gate igår.
Du burde ha blitt utestengt fra landet!!
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #199 : 13. juni 2008, 10:04 »
Du burde ha blitt utestengt fra landet!!

Jeg ble det også, men fikk komme inn til USA. ( antagelig fordi jeg kjenner Clint Eastwood )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Fyllebråk
« #200 : 13. juni 2008, 18:05 »

-Kjørte dampveivals gjennom 14 kontorer i Oslo sentrum i fylla og raserte både personell og kontorutstyr, 16. Mai 1998.

-167 tilfeller av grov vold mot offentlige tjenestemenn registrert nyttårsaften 1999/2000 mellom kl 23.15 og 24.00.

-Torpederte 17. Mai toget med en scud missil avfyrt fra Jan Mayens forsknings stasjon ( med vilje ) i 2001. Antall drepte oversteg 500.

- Rettet opp det skjeve tårnet i Piza, og sørget for ett turisme - underskudd for Italia med 120 millioner kroner. Januar 2002.

- Hacket seg inn i Pentagon og friga sensitiv informasjon til samtlige terror nettverk i verden en gang mellom februar  2003 og mars 2004.

- Stjal, oppbevarte og videresolgte 172 F-16 jagerfly til Nord Korea sommeren 2005.

- Designet verdens kraftigste Hydrogen bombe og overlot denne til Al Quaida vinteren 2006.

- Kastet hubba bubba tyggis på bakken i Karl Johans gate igår.





Ha Ha så urealistisk, alle vet jo at norge opprinnelig ikke hadde mer en noen og sytti F-16!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Fyllebråk
« #201 : 16. juni 2008, 09:33 »
Ha Ha så urealistisk, alle vet jo at norge opprinnelig ikke hadde mer en noen og sytti F-16!

Jeg stjal flyene fra USA.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Fyllebråk
« #202 : 16. juni 2008, 12:21 »
Jeg fikk bot på 8000,- før jul for noe lignende, men det ble henlagt da. Så du får vel bot på det du og?

Edit: Så at denne saken er ei lita stund siden, hvordan gikk det?

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: Fyllebråk
« #203 : 18. august 2008, 20:00 »
Jeg fikk bot på 8000,- før jul for noe lignende, men det ble henlagt da. Så du får vel bot på det du og?

Edit: Så at denne saken er ei lita stund siden, hvordan gikk det?


Fikk forelegg, ordensforstyrrelse via slagsmål.

3500 bot. Slapp billig unna dmed tankwe på at noen flere detaljer rundt saken kom frem..

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Fyllebråk
« #204 : 20. august 2008, 11:39 »
Og da regner jeg med du har lært av det, eller?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!