Skrevet av Emne: MSG  (Lest 4640 ganger)

Utlogget theGriiivshow

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 199

Sv: MSG
« #30 : 22. juni 2008, 15:12 »
Bare et spm angående strongman.tv..
Etter at man har registrert seg og betalt, kan man da se replays eller går det kun ann å se live?
Gidder ikke betale 60,- hvis jeg ikke får sett noe liksom
Hoiahåå!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: MSG
« #31 : 22. juni 2008, 20:47 »
60 spenn tror jeg bare er for en dag eller noe slikt... da får man tilgang på alt.. For 400 får du et helt år! Det er det som gjelder! Smiley

Utlogget filfil

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 92

Sv: MSG
« #32 : 22. juni 2008, 21:17 »
60 krons er ukespass...

Utlogget filfil

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 92

Sv: MSG
« #33 : 22. juni 2008, 21:22 »
BTW, jeg synes pundstone er litt for arrogant til å vinne hele tiden... flyr bare rundt å skryter av hvor god han er hele tiden. han mangler litt av den ydmykhet de aller beste innehar.

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: MSG
« #34 : 22. juni 2008, 23:54 »
BTW, jeg synes pundstone er litt for arrogant til å vinne hele tiden... flyr bare rundt å skryter av hvor god han er hele tiden. han mangler litt av den ydmykhet de aller beste innehar.

Flyr rundt hele tiden og skryter av hvor god han er? Jeg synes da han hele tiden skryter av sine konkurrenter. Senest i går, hvor han snakket lenge om Ortmayer og hvor god han er. At Poundstone derimot enkelte ganger også skryter av seg selv, kan jeg ikke helt skjønne problemet med. Poundstone skryter av seg selv. Snakker om sine egne prestasjoner, andres prestasjoner - på godt og vondt. Snakker generelt om strongmansporten, hvor han også skryter over hvor mye han elsker strongmansporten, og hvor mye han gjør for at strongmansporten skal vokse...

Utlogget stinuss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Sv: MSG
« #35 : 23. juni 2008, 11:14 »
Har inntryk av at Poundstone's tilløp til arroganse kan tilskrives konkurransen hvor han slo Pudzianowski. Hvor Pudz var rimelig lunken med gratulasjonene etterpå. Han var selvsagt veldig skuffet, men dog ingen god taper. Poundstone reagerte igjen på dette, og har ikke akkurat lagt seg langflat for polakken i ettertid. Hvilket forstås. The turbulence from the old days is returning.

Historileksjon: Det overdrevne kameraderiet gjenoppstod på tidlig 90 tall. Gerrit Badenhorst var en pioneer på feltet, hvor store bamser strøyk og klemte hverandre så snart sjansen bød seg. Før den tid, på 80 tallet var bildet mer nyansert. Capes, Sigmarsson, Grizzly og gutta var gode venner, men Sigmarsson og Kazmaier var alt annet. WSM 1988 anbefales. Samme leksa var det med Bruce Wilhelm, som vant WSM 1977 og 1978. En gjennomført dritsekk mot alt og alle.

Selv så synes jeg det kan være greit med begge deler, vennskap og samhold som viser uvitende folk at konkurrentene er oppegående og sympatiske mennesker, slik at enkelte stereotypier om svære karer kan avlives. Samtidig så er det med å trigger underholdningsverdien at det ligger litt aggresjon og rivalisering under. Evolusjonistisk er jo styrkemåling en rivalisering, hvor målet er å få seg et ligg med "dronninga". Hvorvidt Dronning Sonja som vinnerpokal på Storefjell vil bidra til å generere rivalisering ønsker jeg imidlertid ikke å spekulere i.

Utlogget filfil

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 92

Sv: MSG
« #36 : 23. juni 2008, 14:06 »
Helt enig at det sikkert kan tilskrives mohegan-konken. Men at han vant der virket mer som en gavepakke... Var vel ikke pudzianowski i sitt livs form heller. En heller midt-på-treet pudz, som ble slått av lbstone i sin beste form. Selv om poundstone tok 2. på arnold, så var mohegan mer pudzianowskis øvelser, og ville vanligvis vært pudz sin. Tror ikke han hadde hatt den helt store oppkjøringa til konken.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: MSG
« #37 : 23. juni 2008, 15:33 »
Helt enig at det sikkert kan tilskrives mohegan-konken. Men at han vant der virket mer som en gavepakke... Var vel ikke pudzianowski i sitt livs form heller. En heller midt-på-treet pudz, som ble slått av lbstone i sin beste form. Selv om poundstone tok 2. på arnold, så var mohegan mer pudzianowskis øvelser, og ville vanligvis vært pudz sin. Tror ikke han hadde hatt den helt store oppkjøringa til konken.

Oppkjøringen var 2mnd me danse trening, som jeg hørte Smiley Siden han deltar i "skal vi danse" polsk verson....Så Pudz får vi nokk se i topp form i WSM 09 tenker jeg Smiley

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: MSG
« #38 : 24. juni 2008, 02:24 »
Helt enig at det sikkert kan tilskrives mohegan-konken. Men at han vant der virket mer som en gavepakke... Var vel ikke pudzianowski i sitt livs form heller. En heller midt-på-treet pudz, som ble slått av lbstone i sin beste form. Selv om poundstone tok 2. på arnold, så var mohegan mer pudzianowskis øvelser, og ville vanligvis vært pudz sin. Tror ikke han hadde hatt den helt store oppkjøringa til konken.

Det er mye mulig at Poundstone var i sin (på det tidspunktet) i sitt livs beste form, men han er i bedre form nå. Og Poundstone gjorde ikke på noen som helst måte en prikkfri konkurranse i Mohegan - han dummet seg fullstendig ut i den første øvelsen og det var såvidt han klarte å komme seg videre fra cuten. Han tok dog igjen poengene fordi Pudzianowski måtte igjennom en ren grepsøvelse, uten bruk av reimer - og da er det klart at Pudzianowski ikke henger med blant de beste lengre...

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Sv: MSG
« #39 : 24. juni 2008, 02:27 »
Fortissimus: Savickas, Murumets, Ortmayer, Poundstone, Haugen. Der får vi svarene vi er på utkikk etter. MSG var bare oppvarming å regne.

PS! Murumets slo Savickas i helgen.

Utlogget filfil

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 92

Sv: MSG
« #40 : 24. juni 2008, 16:49 »
Håper på Haugen blant topp 5... Hadde vært heeelt rått! Det er jo det største freak-showet hva deltakere angår!  >Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!