Skrevet av Emne: Pusipusjenta's Bilder *Update s. 2 med en helvetes dag  (Lest 7371 ganger)

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Heihei. Jente på 20 år. 169 cm høy, veier mellom 47-48 kg. Slitt med anoreksi, og var nede i 34 kg for ca. 2 år siden. Ennå ikke fått igjen mensen.. Trener styrke 3 ganger i uken, jogger 3-4 ganger i uken, og går morgenturer alt fra 3-5 ganger i uken. Prøver å klemme inn noen pilates økter også..
Det var en veldig "hui hei-presentasjon" Grin







Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #1 : 24. juni 2008, 18:50 »
vil anbefale deg noen kg til på kroppen jeg å Smiley dama veier  vel 56kg på samme høyden, å det ser no knall bra ut:)

Utlogget Lerg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #2 : 25. juni 2008, 02:45 »
spis mat med god samvittighet:)
Benkpress: 105kg
Knebøy: 130kg 
Markløft: 170kg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=72910.0

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #3 : 25. juni 2008, 05:31 »
Litt mye aktivitet dersom du ønsker å gå opp i vekt, må i så tilfelle spise mye. Men er jo kommet langt på 2 år, lykke til Smiley
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #4 : 25. juni 2008, 10:17 »
Tja.. jeg har litt problemer med å se kroppen min slik andre ser den. Det å skulle gå mer opp i vekt er utrolig skremmende Sad
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget darker

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 175
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 175

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #5 : 25. juni 2008, 10:42 »
lett for oss å si du skal opp i vekt, ikke så lett for deg å gjøre Smiley  men, i dette tilfellet må du nok øke matinntaket om du ønsker å få noe utbytte av trening etc. Det betyr ikke at du skal dytte i deg burgere 5 ganger om dagen, men rett og slett passe på at du får i deg det du trenger av riktig næring for en videre utvikling.

Utlogget liteaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #6 : 25. juni 2008, 10:56 »
behøver jo ikke øke drastisk matintaket.  Bare spise litt mer gjevnt over. Spise sunt og variert.
f.eks kjøpe en frukt istede for noe snop som er lett og gjøre. ikke vet jeg hvordan du er men jeg tok iallefall aldri frukt før og spiste meg mett på potetgull og brus. la ikke på meg av det heller. så like greit bytte ut slik usunheter og få et godt kosthold!

ps. har selv akuratt lært meg til at frokost er noe jeg må spise for å få mer ut av dagen. har aldri gidda de siste årene spise frokost=(

flotte bilder av deg iallefall..


stå på!


Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #7 : 25. juni 2008, 13:47 »
behøver jo ikke øke drastisk matintaket.  Bare spise litt mer gjevnt over. Spise sunt og variert.
f.eks kjøpe en frukt istede for noe snop som er lett og gjøre. ikke vet jeg hvordan du er men jeg tok iallefall aldri frukt før og spiste meg mett på potetgull og brus. la ikke på meg av det heller. så like greit bytte ut slik usunheter og få et godt kosthold!

ps. har selv akuratt lært meg til at frokost er noe jeg må spise for å få mer ut av dagen. har aldri gidda de siste årene spise frokost=(

flotte bilder av deg iallefall..


stå på!



Sunt spiser jeg, men jeg spiser så rent at jeg synes maten er kjedelig. Den smaker ikke godt, og jeg er sulten STØTT! Tar heller en frukt istedet for snop og chips, det spiser jeg aldri.
Men det som gjør meg forvirret er slike ting som at du skriver at bildene mine var flotte, når andre sier at jeg er for tynn. Da blir jeg veldig i tvil...
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget Navaro

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 353
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 353

  • YES
Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #8 : 25. juni 2008, 13:55 »
Sunt spiser jeg, men jeg spiser så rent at jeg synes maten er kjedelig. Den smaker ikke godt, og jeg er sulten STØTT! Tar heller en frukt istedet for snop og chips, det spiser jeg aldri.
Men det som gjør meg forvirret er slike ting som at du skriver at bildene mine var flotte, når andre sier at jeg er for tynn. Da blir jeg veldig i tvil...

Det er flotte bilder. Men blir enda bedre med litt mer masse på kroppen. Smiley
JEG SKAL! JEG KAN!

Utlogget Wonderboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 359

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #9 : 25. juni 2008, 13:55 »
Sunt spiser jeg, men jeg spiser så rent at jeg synes maten er kjedelig. Den smaker ikke godt, og jeg er sulten STØTT! Tar heller en frukt istedet for snop og chips, det spiser jeg aldri.
Men det som gjør meg forvirret er slike ting som at du skriver at bildene mine var flotte, når andre sier at jeg er for tynn. Da blir jeg veldig i tvil...

At bildene dine er flotte betyr ikke at de ikke kan bli flottere! Ingen tvil om at litt flere kg vil gjøre deg enda bedre utseendemessig...  Smiley Synes nå jeg da. Det vil naturligvis få kroppen til å skrike mindre etter mat også, siden du vil spise litt mer. Å gå rundt sulten kan ikke være noe. Jeg hadde aldri klart det!!! Grin

Utlogget liteaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #10 : 25. juni 2008, 14:09 »
virket jo som du hadde planer om gå ned i fett prosent i en annan tråd om jeg ikke husker feil.
når jeg skrev at bildene dine er flott er det det jeg syntes om de. Så fra mitt syns punkt trenger du ikke gå ned mer i fett prosent.
Og at du er redd for å gå opp i vekt er ikke noe å være redd for. Du virker jo innmari aktiv så går det for mye opp i vekt er det jo lett å se du har motivasjon nok til å få det vekk om det blir for ille=)
wonderboy skrev mye av det jeg tenkt også!

hva ønsker du med treningen forresten?

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #11 : 25. juni 2008, 14:41 »
virket jo som du hadde planer om gå ned i fett prosent i en annan tråd om jeg ikke husker feil.
når jeg skrev at bildene dine er flott er det det jeg syntes om de. Så fra mitt syns punkt trenger du ikke gå ned mer i fett prosent.
Og at du er redd for å gå opp i vekt er ikke noe å være redd for. Du virker jo innmari aktiv så går det for mye opp i vekt er det jo lett å se du har motivasjon nok til å få det vekk om det blir for ille=)
wonderboy skrev mye av det jeg tenkt også!

hva ønsker du med treningen forresten?


Har fått beskjed fra legen at det å gå ned mer i fettprosent for meg kan være farlig. Ligger og svinger rundt 10% nå. Ekspertene (leger, psykologer) som jobber rundt meg har sagt klart i fra om at jeg må opp i vekt og få igjen mensen. Så derfor blir jeg veldig forvirret når jeg får høre at jeg ser bra ut nå.. Noen sier at jeg ser sexy ut, mens andre mener jeg er alt for tynn. Fikk høre fra mamma i går at jeg har mistet all gløden i ansiktet mitt igjen. Det må da bety noe...
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #12 : 25. juni 2008, 14:52 »
Litt fler bilder :Smiley



Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #13 : 25. juni 2008, 15:15 »
Når din mor sier du har mistet all gløden, så har hun nok rett! Du har en fettprosent på 10 FORDI DU IKKE HAR MUSKLER IGJEN! Wink

Hvis du spiser litt mer protein og går opp i muskelmasse, så vil faktisk FETTPROSENTEN bli lavere! Mere muskler vil gjøre deg friskere, penere og sunnere!

Fettprosenten måles i forhold til fettfri kroppsvekt, så mere muskler vil bety mindre fett i forhold til resten. Smiley

Spis mer tunfisk, kylling, kalkun, fisk, storfekjøtt og egg osv.. Smiley Det vil bare gjøre deg godt!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #14 : 25. juni 2008, 15:33 »
Du har en spiseforstyrrelse, og bør søke hjelp med det hos eksperter på spiseforstyrrelser. Dette er ett mentalt problem som du trenger støtte til å takle FØR du kan begynne å spise mer og sunnere samt trene mye.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!