Skrevet av Emne: Øke i kroppsvekt  (Lest 709 ganger)

Utlogget jab

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Øke i kroppsvekt
« : 22. juli 2008, 17:13 »
Hei!

Treningen og spisingen har ligget nede i 1 1/2 år grunnet mye stress i hverdagen.  Har bestemt meg for å nå ta tak i dette. Jeg er 180 cm og veier pr. nå 65 kg. Er med andre ord svært tynn. var 80 kg for 1 1/2 år siden.

Jeg trenger og vil ha mere fett på kroppen, samtidig med å bygge muskler. Vil derfor ha et særdeles høyt kaloriinntak.

Hvor mye er det mulig å øke pr mnd. i starten med ekstrem bulking. Vet selvfølgelig at dette er svært inviduelt.  Er 4-5 kg for urealistisk.??

Er 35 år. Så er over puberteten.:-)


Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

Sv: Øke i kroppsvekt
« #1 : 22. juli 2008, 17:53 »
I hvert fall den første måneden er det nok fullt mulig å øke 4-5kg og vel så det, pga av mer vann i kroppen osv, etterhvert er det vanskelig å si hvor mye du jevnt vil klare å legge på deg. Når det er sagt så lurer jeg litt på hvorfor du vil legge på deg mest mulig, fortest mulig?

Med tanke på å legge på seg masse som prosentvis består av mest mulig muskler og minst mulig fett (noe jeg antar er målet for de fleste, nok fett får du med deg enten du vil eller ikke når du stabilt øker kroppsvekten) vil det nok være smartere å prøve å begrense økningen til en kilo eller to pr måned.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!