Skrevet av Emne: Menn holdes for narr  (Lest 5352 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Menn holdes for narr
« #30 : 26. august 2008, 22:25 »
skal prøve å ikke spore helt av, men som du er jo enig at man må velge det minste av to onder.

premissene er ikke bare fattig jente møter rik man, men også vel så viktige at det har for FÅ menn.

trafficking er fryktelig dog så er det ikke den typiske kjærlighetssyke nordmann som driver med sånt snarere den russisk og pre-yugslavisk mafia.

og hvis det er sånn at hele greia er at det handler om å gifte seg av økonomiske årsaker så vel ........vel det gjør kvinner i stor skala selv i lille uskyldige norge ergo nothing new.

ble kanskje litt rotete


Honnør for godt innlegg!

Noen fakta som ofte overses:

I Russland og Ukraina er det et stort mannsunderskudd. Jeg har hørt at det russiske forsvaret regner med et dødstall på sine rekrutter på svimlende 2%! En bekjent av meg som var grensevakt fortalte dette. Han så også flere soldater som rett og slett frøs i hjel på post på den russiske siden av grensen, for å bli lempet ut av vakttårnet og kjørt vekk i likbiler dagen etterpå Sad.

I tillegg er alkoholisme et stort problem. Mye av dette skyldes alkoholisme. Forventet levealder for kvinner i Russland er ikke så langt under det vi finner i Vesten (rundt 75 mener jeg å huske), mens forventet levealder for menn er svimlende 59!!

Mange tenker som så at "javel, så er det få 60 år gamle menn i Russland, men hvilken rolle spiller det for unge jenter på 20 som ønsker å gifte seg?"
Vel, tror dere at en mann som drikker seg i hjel i 50-årene er særlig tess som ektemann i 40-årene? Eller i 30-årene?

Jeg har blitt fortalt (av en russer) at det er åtte single jenter/damer per brukbar mann i Russland. Hvor i alle dager han har det tallet fra vet jeg imidlertid ikke Smiley

Alt i alt er det 10 millioner flere kvinner enn menn i Russland. I Ukraina er tallet, folketallet tatt i betraktning, enda høyere!

Prinsippet om tilbud og etterspørsel innebærer at det skal langt mer til for en kvinne å finne seg en god mann i Russland enn omvendt. Det er da naturlig å anta at man som mann ikke behøver å yte stort for å få seg en bra dame og jeg har lest om turister som har blitt svært forbauset over å se relativt slaskete utseende russiske menn gå hånd i hånd med damer som burde være både to og tre divisjoner over dem hva klasse og utseende angår.

Selv om økonomi spiller en stor rolle er det mao en god del andre sosiale forhold i Øst-Europa som spiller inn. En kamerat av meg var nylig i Estland (Tallinn). Han er relativt middels av utseende (langt hår, ubarbert osv. Ser litt ut som Narvestad i Borettslaget, i grunn Smiley ). Han fortalte at det stadig kom flotte jenter bort til bordet han og kameratene hans satt på, men jentene spurte alltid "are you local?" Med en gang de fikk høre at guttene var utenlandske så gikk de. Det er altså ikke slik at øst-Europeiske jenter står i kø på flyplassen for å kapre en mann med utenlandsk pass og komme seg vekk.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!