Skrevet av Emne: Hva slags juksemat gir minst kviser?  (Lest 4431 ganger)

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Hva slags juksemat gir minst kviser?
« #15 : 18. august 2008, 18:41 »
Takk Smiley

Noen fler forslag til eksakte matvarer?

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Hva slags juksemat gir minst kviser?
« #16 : 18. august 2008, 22:41 »
Takk Smiley

Noen fler forslag til eksakte matvarer?

Det er vel veldig individuelt? Ingen er vel like på det området, så du får bare prøve deg frem, eller droppe den såkalte "juksematen"
Smiley

Utlogget vaffelonia

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 64

Sv: Hva slags juksemat gir minst kviser?
« #17 : 19. august 2008, 17:39 »
lurer veldig på du mener med spisemidag.. spiser du middag bare en gang i uka? :S
sukker veit jeg at jeg får kviser av. spiser det skjeldent. Mat kan styre det meste etter min mening, men så er jeg veldig sensitive.
Tror du er mer sensitive om det er ting du spiser skjeldent, kroppen din ække vant med det. Jeg kan få samme reaksjoner om jeg spiser med veldig detoxende også (krydder, antioxidanter mm)

Tror alt kommer ann på hva man er vandt med, og hvordan balanse man har i kroppen mellom de forskjellige ting. Spis variert, og hvis du spiser en ny ting så ikke spis så mye av den, for kroppen vil sannsynligvis reagere. Man må på en måte trappe opp, om man skal få en reaksjonfri løsning. Kanskje spise mer regelmessig allsidig.

Om du spiser "juksemat" ville jeg kanskje revurdert det.. hvor mye næring er det egentlig i det? det kan hende kroppen din reagerer på næring som den ikke har fått på en stund.. jeg har det på samme måte etter å ha kutta ut så utrolig mye.. det er ikke lett å begynne igjen, og det er det som er litt skummelt.

Utlogget Redigert2.0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Hva slags juksemat gir minst kviser?
« #18 : 19. august 2008, 17:54 »
Og kvisene popper ut på bare få timer altså? Kvisene dine stiller seg trolig derfor i samme kategori som supermann og fantomet, for normale er de ikke. Kviser får du ikke av å spise junkfood innenfor normalitetene - hormoner, og tilfeldigheter angående denne ene spisedagen er mitt tips. Om annet skulle trekkes inn tror jeg at lufttemperatur, luftfuktighet, UV-stråling etc, er variablene du bør ha med i likningen.

Hvis huden er helt ren ved morgengry, og du tar et tygg usunn mat til frokost, så vil ikke kviser(pga. Maten til frokost) poppe fram ved lunsjtider, eller til kvelds for den saks skyld. Det er altfor raskt...

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Hva slags juksemat gir minst kviser?
« #19 : 20. august 2008, 00:32 »
Og kvisene popper ut på bare få timer altså? Kvisene dine stiller seg trolig derfor i samme kategori som supermann og fantomet, for normale er de ikke. Kviser får du ikke av å spise junkfood innenfor normalitetene - hormoner, og tilfeldigheter angående denne ene spisedagen er mitt tips. Om annet skulle trekkes inn tror jeg at lufttemperatur, luftfuktighet, UV-stråling etc, er variablene du bør ha med i likningen.

Hvis huden er helt ren ved morgengry, og du tar et tygg usunn mat til frokost, så vil ikke kviser(pga. Maten til frokost) poppe fram ved lunsjtider, eller til kvelds for den saks skyld. Det er altfor raskt...

veit ikke om du kødda i svaret ditt eller ikke bro, men det skjer ikke etter et par timer. Vanlgvis tar det ihvertfall et døgn før de popper frem Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!