Skrevet av Emne: WSM - Resultater og Bilder  (Lest 70501 ganger)

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #120 : 09. september 2008, 00:26 »
I dette tilfellet var det vel en eller annen kid som følte for å disse alle styrkeløfterne og fikk da en del svar på dette. Ikke akkurat rart det, reagerer også på at du prøver å "kommandere" folk til ikke å diskutere ting. Bol er en stor del av strongman, det er et uomtvistelig faktum, så hvorfor ikke diskutere det?
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #121 : 09. september 2008, 00:28 »
gi nå faen i den diskusjonen der! øddelegger heile tråden.
Og styrkeløft er kjeddelig å utgått på dato, ingen så gidder å se på det engang.
å snart er styrkeløft glemt og strongman tatt over heile skiten  Grin
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #122 : 09. september 2008, 00:30 »
I dette tilfellet var det vel en eller annen kid som følte for å disse alle styrkeløfterne og fikk da en del svar på dette. Ikke akkurat rart det, reagerer også på at du prøver å "kommandere" folk til ikke å diskutere ting. Bol er en stor del av strongman, det er et uomtvistelig faktum, så hvorfor ikke diskutere det?

Disse alle styrkeløftere? haha Hårsåre hvis det var kommentaren med "ekte styrke" som gjorde det utslaget.

Og "kommanderer" jeg noen? Sterk,blid og dopingfri burde kanskje skiftes ut på de skjortene.
Sterk,sur og hårsår?

Hvorfor ikke diskutere dop i denne tråden? Den skjønner du vel selv.
Det er ikke det den dreier seg om, hvis du ikke skjønner hva den dreier seg om så kan du starte på side 1. Hvis dette tar av videre så kan vel moderatorene rydde opp så det blir en tråd om det det virkelig handler om.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #123 : 09. september 2008, 00:30 »
amen, honnør. (la strongmen være strongman, og styrkeløftere være styrkeløftere)
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #124 : 09. september 2008, 00:32 »
I dette tilfellet var det vel en eller annen kid som følte for å disse alle styrkeløfterne og fikk da en del svar på dette. Ikke akkurat rart det, reagerer også på at du prøver å "kommandere" folk til ikke å diskutere ting. Bol er en stor del av strongman, det er et uomtvistelig faktum, så hvorfor ikke diskutere det?

du er glad i å diskutere du.. men drit i det i denne tråden..

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #125 : 09. september 2008, 00:35 »
Disse alle styrkeløftere? haha Hårsåre hvis det var kommentaren med "ekte styrke" som gjorde det utslaget.

Og "kommanderer" jeg noen? Sterk,blid og dopingfri burde kanskje skiftes ut på de skjortene.
Sterk,sur og hårsår?

Hvorfor ikke diskutere dop i denne tråden? Den skjønner du vel selv.
Det er ikke det den dreier seg om, hvis du ikke skjønner hva den dreier seg om så kan du starte på side 1. Hvis dette tar av videre så kan vel moderatorene rydde opp så det blir en tråd om det det virkelig handler om.
Vel, virker som enkelte strongmen er ganske så hårsåre angående doping også. Det går f.eks.
ann å diskutere drakter i tråder om styrkeløft uten at alle går helt bananas.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #126 : 09. september 2008, 00:35 »
strongman får jo all oppmerksomheten, å blir visst på tv osv og det norske folk synes dette er gøy å underholdene....mens i strykeløft stevnene, står det tomme stoler, å kun deltakere, dommere og noen familie medlemmer og kanskje en kompis og 2 er til stede.

 Grin selfølelig blir de i gretne da.
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #127 : 09. september 2008, 00:37 »
Vel, virker som enkelte strongmen er ganske så hårsåre angående doping også. Det går f.eks.
ann å diskutere drakter i tråder om styrkeløft uten at alle går helt bananas.

hehehe Det er bare det at hver gang en strongman blir diskutert el og nevnt som sterk så er det en eller annen styrkeløftet som starter med dopingsnakket sitt. Derav sier jeg: la strongman være strongman og styrkeløft være styrkeløft.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #128 : 09. september 2008, 00:39 »
Vanskelig å holde denne tråden relevant (WSM) når det finnes oppviglere på _begge_ sider Wink

Jeg synes det er morsomt at lille Norge stiller med to råsterke menn i WSM Smiley

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #129 : 09. september 2008, 00:39 »
du er glad i å diskutere du.. men drit i det i denne tråden..
Ja, det pleier å funke bra å bare kommandere folk til å gjøre det du vil. Det kommer du langt med. Du kan i det minste spørre pent.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #130 : 09. september 2008, 00:40 »
strongman får jo all oppmerksomheten, å blir visst på tv osv og det norske folk synes dette er gøy å underholdene....mens i strykeløft stevnene, står det tomme stoler, å kun deltakere, dommere og noen familie medlemmer og kanskje en kompis og 2 er til stede.

 Grin selfølelig blir de i gretne da.
gi nå faen i den diskusjonen der! øddelegger heile tråden.
Og styrkeløft er kjeddelig å utgått på dato, ingen så gidder å se på det engang.
å snart er styrkeløft glemt og strongman tatt over heile skiten  Grin
Utrolig mye saklig fra deg ja. Vi sier jo at strongman er en publikumsidrett, ingen som er uenige idet. Vi sier heller ikke at alle har lyst til å se styrkeløft istedenfor strongman. Så hva er poenget? Forresten bør du ta en skrivetest på barneskolenivå..

Men nå kan vi godt holde oss til topicen her, det er jeg enig i. Men jeg mener fortsatt at preparater som står på wada´s liste er ganske utbredt innenfor strongman.
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #131 : 09. september 2008, 00:41 »
hehehe Det er bare det at hver gang en strongman blir diskutert el og nevnt som sterk så er det en eller annen styrkeløftet som starter med dopingsnakket sitt. Derav sier jeg: la strongman være strongman og styrkeløft være styrkeløft.
Greit, jeg legger meg 45 grader flat, altså ikke helt flat. Ble mange tullete innlegg her nå.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #132 : 09. september 2008, 00:41 »
Vanskelig å holde denne tråden relevant (WSM) når det finnes oppviglere på _begge_ sider Wink

Jeg synes det er morsomt at lille Norge stiller med to råsterke menn i WSM Smiley

Og sverige stiller med to stk også! Smiley Scandinavian power Cheesy Det er rått.
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #133 : 09. september 2008, 00:44 »
Poenget med tråden her er jo å følge med på to norske karer som ligger ann til finale i verdens sterkeste mann og da synes jeg det blir utidig og sette igang en diskusjon om doping. Blir litt som å kaste skit på de to vi tross alt burde heie på, vis litt respekt for to styrkeutøvere som tross alt har kommet jævlig langt så får vi heller diskutere oss blå på styrkeløft vs. strongman og allskens dop og dritt senere!

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: WSM - Resultater og Bilder
« #134 : 09. september 2008, 00:44 »
Ja, styrke er så mange og skal man klare å komme fram til et svar må man enes om definisjonen av styrke. Videre skrev du jo "ekte" styrke, men jeg syns ikke øvelsene du trekker fram nødvendigvis viser ekte styrke. Det er altfor mye teknikk involvert og dermed vises ikke nødvendigvis den såkalte "ekte" styrken. I styrkeløft utfører vi øvelser som brukes verden rundt som mål på styrke blant både mosjonister og utøvere, og dermed bør vel totalen av bøy, benk og mark kunne brukes til å kåre verdens sterkeste mann mtp råstyrke. Den mannen heter pr idag Brian Siders og han har en total på 1180,00kg.

Videre kan man være skeptisk til Siders, men som utøver innenfor IPF blir han nok testet jevnlig. Dette betyr selvsagt ikke at han er ren, men da han ikke har blitt tatt må han betraktes som det inntil det motsatte er bevist...

Men tilbake til topic!



Mhm, mosjonister over hele verden trener knebøy med utstyr og benkpress med skjorte..

Hvis Siders er dopingfri til det motsatte er bevist så er strongmangutta også det..

satt det litt på spissen der ja Wink Klart de er sterke i militærpress, men jeg prøver bare å få frem at hvis det var "ekte" styrke(Som man så fint kaller det her) man var ute etter å fremheve i pressøvelser, så er kanskje ikke en teknikkøvelse som pushpress/vikingpress førstevalget mitt iallefall. Jeg mener da at militærpress heller burde vært en øvelse som ble brukt.

se på vektløfterne, som har meeget bra teknikk, og støter utrolig mye kg. Mange av dem som presser ganske lite i vanlig militærpress

Definisjon. I mitt syn er "ekte" styrke å få vektene opp ved bruk av hele kroppen. Og pushpress krever muligens bra teknikk, men en må fortsatt låse vektene ut i motsatt til feks apollons hvor en kan dippe under igjen.

Men nå kan vi godt holde oss til topicen her, det er jeg enig i. Men jeg mener fortsatt at preparater som står på wada´s liste er ganske utbredt innenfor strongman.

Javel, du mener det men du har fortsatt ingen bevis. Og du er enig at en skal holde seg til topic, men allikevel fortsetter du å skrive piss?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!