Skrevet av Emne: Se, så befriende normal!  (Lest 10315 ganger)

Utlogget Kikki

• V.I.P
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Cleverly disguised as an adult!
Se, så befriende normal!
« : 11. september 2008, 00:48 »
Jeg sitter og leser en artikkel om årets undertøysmote, og det slo meg at modellene er befriende normale! Se; trusestrikken strammer jo faktisk!  biggrin

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

• V.I.P
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Cleverly disguised as an adult!
Sv: Se, så befriende normal!
« #1 : 11. september 2008, 00:52 »
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget OleMartin..

• .: Eliteutøver :.
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

« #2 : 11. september 2008, 01:29 »
Jeg sitter og leser en artikkel om årets undertøysmote, og det slo meg at modellene er befriende normale! Se; trusestrikken strammer jo faktisk!  biggrin

ja detta var ei bra dame Grin
helt klart mye bedere å se sånn ut enn de syltynne modell damene uten former Angry

Utlogget proteingutn

• V.I.P
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

• jeje
« #3 : 11. september 2008, 01:35 »
helt klart mye bedere å se sånn ut enn de syltynne modell damene uten former Angry
Second that. Damn nice, litt greit at det ikke bare er en haug med bein som tilsynelatende ved magi klarer å holde seg oppreist..Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Herman Vandrepølse

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

• Jau deet...
« #4 : 11. september 2008, 01:35 »

Enig!! Håper det blir mer av dette. Hadde vært på tide! Ikke pent med beinrangel...
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink

195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019509

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191816

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.