Skrevet av Emne: Anorektikere på forumet  (Lest 15709 ganger)

Utlogget Piratequeen

• Aktivt medlem
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

• Liten, men med stort mot!
Sv: Anorektikere på forumet
« #60 : 17. oktober 2009, 22:33 »
Jeg har faktisk ei venninne som var anorektiker som hengte mye på treningsforum for å lære om kosthold...ved å lese gjennom x antall logger og diskusjoner lærte hun faktisk å få et mer realistisk forhold til mat...hun gikk fra å være skinn og bein til å få en litt mer naturlig og muskulus kropp. Årsaken til at hun hang der i utgangspunktet var jo å lære hvordan hun kunne miste mer kroppsmasse, men holdningene på forummet endret synet hennes til slutt.

Nå sier jeg ikke at hun ble frisk av å treningsforum, men hun sier selv hun hadde enormt stort nytte av å henge der i perioden hun ble frisk..

Var faktisk hun som introduserte meg for forummet også! Og selv må jeg si at 99% av folkene som skriver her, ser ut til å ha et veldig realistisk og fornuftig syn på kropp, mat og helse! Så de få anorektikerne som henger her har kanskje godt av å menges med en slik gruppe trenings og matfikserte mennesker  Wink

Holder ikke å ha gode mål og forsetter, om man ikke har tenkt å gjøre hva som skal til for å gjennomføre det!

Gå til:  

Bygg mer muskler og bli sterkere i vanlig benkpress med gulvpress.

Et varmt bad forbrenner fett

Trening03.03.2021397

Se her hvor mye du kan forbrenne ved å ligge å kose deg i badekaret eller jacuzzien.
Se video.

Kakene som bygger muskler

Kosthold26.01.20211427

Kaker er ikke lengre ensbetydende med masse sukker.

5 øvelser med strikk

Trening25.01.2021434

Disse øvelsene kan du gjøre når som helst, hvor som helst.