Skrevet av Emne: Hva er riktig og gjøre?  (Lest 17735 ganger)

Utlogget ståleB

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #90 : 11. oktober 2008, 00:17 »
beste er og heve hode ditt høyere enn hans se han i øya og si att helvette er klart om han har lyst til og plage deg, dama di må du prate med og sette på plass.. selv om man er full så har man kontroll.. det vet de som har drikki selv og, er bare lettere og gjøre feil.. og så lenge du vet med deg selv att du hever deg over han, og han dret seg ut, og du holder deg kald, så vinner du inni deg selv med og vite att du har mere kontroll over deg selv.. men helt ærlig, om han er den typen som er kjent for og være tosk og rasshøl, hadde jeg fika til han før jeg prata med han uansett.. hater sånne folk, fikk mye dritt fra sånne selv..

Utlogget Tordenskjold

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #91 : 11. oktober 2008, 14:10 »
Hvorfor i helvette tok du ikke trippel dose Cell tech hardcore?!

Glemte det, burde ha gjort det ;>

beste er og heve hode ditt høyere enn hans se han i øya og si att helvette er klart om han har lyst til og plage deg, dama di må du prate med og sette på plass.. selv om man er full så har man kontroll.. det vet de som har drikki selv og, er bare lettere og gjøre feil.. og så lenge du vet med deg selv att du hever deg over han, og han dret seg ut, og du holder deg kald, så vinner du inni deg selv med og vite att du har mere kontroll over deg selv.. men helt ærlig, om han er den typen som er kjent for og være tosk og rasshøl, hadde jeg fika til han før jeg prata med han uansett.. hater sånne folk, fikk mye dritt fra sånne selv..

Ja, er noe dritt
In Flames - Only for the weak!

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #92 : 13. desember 2008, 01:18 »
Yo! Seriøst, Todenskjold, My man, hva driver du med? Tongue

Denne dama di er åpenbart ikke noe å spare på! Man er ikke så fjern at man ikke vet hva man gjør selv om man drikker. Det du sier til dama di nå er at du godtar at hun er løs, for du bare tilgir det. Jeg hadde ikke vært voldelig mot a, men jeg hadde gitt henne en oral repremade av militær nivå, og så dumpet henne. Damer finnes det _mange_ fler av! Finn deg en bra en som fortjener deg.

Når det gjelder fyren så vet jeg ikke helt. Kjenner jeg meg selv hadde det nok smelt om jeg hadde hørt noe rundt det, f.eks at han digga det og lekte kjekkas og deilig osv. utover det er det jo ikke han som har gjort noe galt med mindre han "tvang" seg på dama di.

Situasjonen du nå har havnet i er jo egentlig at du har mistet all respekt. Nå vil jeg ikke høres ut som noe respekt-fanatisk jihadlignende person, MEN, man et _minimum_ av respekt må opprettholdes. Du er svak som fortsatt ER med dama di, og du er svak som halvveis startet noe med han fyren, men nå pingler du ut og får trusler osv.

Dette løser du slik:
1. Kjeft ut dama og dump henne! Vær gjerne litt dramatisk og "ond". Hiv ut ting hun har hos deg osv. Fint om andre overværer det også! Det står respekt i å ikke finne seg i utroskap.
2. De som truer deg må du konfrontere. To måter:
    - Er de en gjeng, hvor du antagelig vil få juling må du spørre deg. Har du noen kompiser til å backe deg? Vil du få respekten tilbake av dette? Dette er veldig usikkert.
    - Om du derimot i mange menneskers nærver går bort til fyren og er helt seriøst og klar i talen og sier: "Sorry mann, det var galt av meg å begynne å stresse med deg bare fordi dama mi var en løs-kuse. Nå er a forsvunnet til hælvete på hodet ut fra mitt liv, så du får drive med a eller ikke som du vil for min del. Men vi kara, vi legger dette bak oss og tar det chill, eller hva? Misforståelser skjer, du ser den?"

= peace and luve.
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Christer-R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 446
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 446

  • feit1
Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #93 : 13. desember 2008, 01:25 »
Er du skeptisk stoler du ikke på dama di, og stoler du ikke på dama di, fungerer ikke forholdet dere... Quit the game before the pain!

QFT.

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #94 : 16. desember 2008, 20:09 »
Har ikke lest hele innlegget men tror jeg har tatt poenget... Første du gjør dump kjerringa! Det er sikkert lenge sia dette skjedde og har du ikke dumpa henne nå sliter du.... Men la oss ta utgangspunkt at det var igår da, da hadde du fått henne til etter eller annet suge deg til du kom i kjeften hennes, klappa hu på hodet og sagt hu skulle stikke til gata og fortsette å selge seg som hu allerede gjør. Så tar du med deg ett par kompiser, finner fyren, start rolig spør om han visste at hu dama hadde dame er fyren dum nok til å si ja fordi han fikk den informasjonen tidligere den kvelden. Da er det bare å denge kidden, hvis han sier nei kan han enten lyve fordi han har noe iq og skjønner at han vil få juling eller han visste faktisk ikke og da er det ikke hans skyld. Hvem har ikke kjørt en dame og hatt en gjeng med folk utenfor døra dagen derpå fordi hu hadde type, og du visste faktisk ikke det og må samle alle kompisa for å beskytte deg?

Utlogget Thomaskg

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Hva er riktig og gjøre?
« #95 : 16. desember 2008, 20:09 »
eller etter den lille seksuelle torturen du satt hu til å gjøre gi a ett par kroner og så sier du det

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!