Skrevet av Emne: Selvforsvar har en grense.  (Lest 13579 ganger)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #75 : 21. oktober 2008, 22:50 »
Det skal ikke være lett...

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #76 : 21. oktober 2008, 22:53 »
.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #77 : 21. oktober 2008, 23:01 »
Vær en real mann. Gjør tingene dine selv, skal du grise noen dra alene, vis respekt til deg og din fiende. Føl smerten i knoklene, legg byttet i stabil sideleie og dra. Synes det er rart at folk kan gjøre noe sånt, 15 mot en kammerat ? Verså snill og bruk huet, presenter din rase ordentlig en å drite den ut.

Dra alene??hehe

Jeg går ikke ut for å bråke, men for å ha det gøy med kompsene mine. Når en først er frekk mot en av oss, så står ikke resten å ser på. Han må skjønne hva det vil si å kødde med folk uten grunn. Da begår han iallefall ikke denne feilen igjen. Dette handler ikke om rase egentlig, alle er sånn.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #78 : 21. oktober 2008, 23:07 »
.

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #79 : 21. oktober 2008, 23:21 »
Dra alene??hehe

Jeg går ikke ut for å bråke, men for å ha det gøy med kompsene mine. Når en først er frekk mot en av oss, så står ikke resten å ser på. Han må skjønne hva det vil si å kødde med folk uten grunn. Da begår han iallefall ikke denne feilen igjen. Dette handler ikke om rase egentlig, alle er sånn.

Fulle folk har det med å være frekke vettu. Er jo bare å slenge litt tilbake, trenger ikke å gå sammen i gjeng å knuse en stakkar pga litt skitkasting. Ender bare opp med å ødelegge kvelden din og andres. Hadde jeg skulle sloss hver gang noen hadde vært frekk, så hadde jeg stort sett ikke gjort annet (særlig på fest). Det å banke en fyr pga en filleting er svært egoistisk, særlig hvis en går sammen i gjeng. Eneste fyren lærer da, er jo at utlendinger er no jæ..a Niding-pakk. Bedre å flire vekk situasjonen eller bare trekke seg unna. Greit nok å lage baluba nede i jungelen, men her til lands er det folkeskikk som gjelder. En annen ting er at vold fort kan bli dyrt, jævla kjedelig å måtte betale erstatning til den du knuser. Tro meg, det er ikke verdt det. Er du redd for at folk skal være frekke så er det bare å holde seg hjemme.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #80 : 21. oktober 2008, 23:58 »
Fulle folk har det med å være frekke vettu. Er jo bare å slenge litt tilbake, trenger ikke å gå sammen i gjeng å knuse en stakkar pga litt skitkasting. Ender bare opp med å ødelegge kvelden din og andres. Hadde jeg skulle sloss hver gang noen hadde vært frekk, så hadde jeg stort sett ikke gjort annet (særlig på fest). Det å banke en fyr pga en filleting er svært egoistisk, særlig hvis en går sammen i gjeng. Eneste fyren lærer da, er jo at utlendinger er no jæ..a Niding-pakk. Bedre å flire vekk situasjonen eller bare trekke seg unna. Greit nok å lage baluba nede i jungelen, men her til lands er det folkeskikk som gjelder. En annen ting er at vold fort kan bli dyrt, jævla kjedelig å måtte betale erstatning til den du knuser. Tro meg, det er ikke verdt det. Er du redd for at folk skal være frekke så er det bare å holde seg hjemme.

Har ikke tenkt å holde meg hjemme. Men det er vanskelig å tåle skittkasting av andre (for meg ihvertfall), men det betyr ikke at jeg nødvendigvis drar med meg kompisiser for å slåss. Hvis jeg er alene så vil jeg jo knuse han alene og.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #81 : 22. oktober 2008, 00:06 »
Nei ikke det du sier nå nei. Det du forteller i den andre teksten der virker det som om du er for feig for å gjøre opp med dine problemer du skaper selv. Tror nokk ikke du skjønner hva jeg mener nå, du gjorde ikke det med andre posten. mangel på intelligens.

Er du helt fjern eller??

Jeg sier når mine kompiser er der og ser at jeg er i konflikt, så ser dem abre ikke på slik som feiginger gjør.
Og jeg kan ikke si til dem, "nei, stopp gutta, detta er ikke riktig". Når det oppstår slagsmål, så skjer ting fort, det er ikke tid til å snakke til hverandre. Og dessuten de som snakker om at "pakkiser" er feige, er mest sannsynlig fordi at de har fått seg noen på tryne en lørdagskveld, dette kan jeg garantere med hånda på hjertet .... Men det vil de sikkert ikke innrømme.

Og ikke kom nå med den dere: jeg er så svær og sterk at jeg ikke trenger å vise det.
Sånne har jeg møtte mange av, de er ofte litt store i kjeften og, men når det kommer til handling så er de redde for en liten spinkel 15 årig "pakkis"!!!!
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #82 : 22. oktober 2008, 00:12 »
Er du helt fjern eller??

Jeg sier når mine kompiser er der og ser at jeg er i konflikt, så ser dem abre ikke på slik som feiginger gjør.
Og jeg kan ikke si til dem, "nei, stopp gutta, detta er ikke riktig". Når det oppstår slagsmål, så skjer ting fort, det er ikke tid til å snakke til hverandre. Og dessuten de som snakker om at "pakkiser" er feige, er mest sannsynlig fordi at de har fått seg noen på tryne en lørdagskveld, dette kan jeg garantere med hånda på hjertet .... Men det vil de sikkert ikke innrømme.

Og ikke kom nå med den dere: jeg er så svær og sterk at jeg ikke trenger å vise det.
Sånne har jeg møtte mange av, de er ofte litt store i kjeften og, men når det kommer til handling så er de redde for en liten spinkel 15 årig "pakkis"!!!!

Er vel heller det at han "store" er voksen å gidder ikke skamslå en fjortis. Hva fjortisen tror er noe helt annet, er ikke akkurat stas å gjøre kål på en 60-70 kg tung tenåring.
"lead with speed - follow with power".

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Selvforsvar har en grense.
« #83 : 22. oktober 2008, 00:15 »
Er vel heller det at han "store" er voksen å gidder ikke skamslå en fjortis. Hva fjortisen tror er noe helt annet, er ikke akkurat stas å gjøre kål på en 60-70 kg tung tenåring.

greit... du mener det du mener, og jeg står på mitt.

Begge er fornøyde nå Smiley

Sov godt.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Stormbringer

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #84 : 22. oktober 2008, 00:16 »
greit... du mener det du mener, og jeg står på mitt.

Begge er fornøyde nå Smiley

Sov godt.

Sov søtt Smiley
"lead with speed - follow with power".

Utlogget Gerry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 312
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 312

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #85 : 22. oktober 2008, 00:26 »
Is there a victory? Huh
Once upon a time, a guy asked a girl "Will you marry me?" The girl said, "NO!" And the guy lived happily ever after and went fishing and hunting alot and drank beer whenever he wanted.

THE END

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #86 : 22. oktober 2008, 23:13 »
Mange kampsporter i dag som karate og diverse jiu jitsu, følger alle, Budo lovene.. Dette kan være fullkontakt eller selvforsvar "grener" men alle har Budo lovene til felles. Det Budo står for kort forklart er vel, alltids prøv å finn en utvei, før du tyr til slossing. Evt løp, snakk deg ut av det! Dette synes jeg er en god regel, så du ikke havner på glattcella hver lørdag liksom. Men så er det jo også mange som argumenterer for at angrep er beste form for forsvar  Wink
Power - squat  - rått

Utlogget Tking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 58

Sv: Selvforsvar har en grense.
« #87 : 18. november 2008, 10:09 »
take it easy, man finner fort ut om en person virkelig er verdt å slå eller ikke.
prat rolig, tenk konsekvenser, handle.

1 slag kan være nok til at en person blir hardt skadet, har vært veldig nærme en slik situasjon selv.

faren min skulle hente moren min på byen, så var det en klyse ("kjent" dealer/voldtektsmann som dopet jentene, tok dem med hjem osv..) rundt fra mine trakter, som tok tak i hun og prøvde å dra hun med seg i en bil.

faren min gikk ut og slo det ène slaget som gjorde at han kollapset og at det rant blod ut over alt, ører, nese, osv.. karen gikk i koma og det blei en stor rettsak ut av det der. han fikk heldigvis ikke straffen som var på noen år...

det har hvertfall hjulpet meg og unngå unødvendige situasjoner etter det skjedde, selvom det HAR vært noen...
har jo noe med alder og si selvsagt, ettersom man ikke gidder det samme som en 15åring etter jo eldre du blir.

Yeah buddy, light weight baby!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!