Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 71085 ganger)

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #45 : 25. oktober 2008, 16:02 »
Får bare håpe han tar noen år med amatørkamper og lærer seg å bokse før han går proff fremfor å hive seg ut mot elendig motstand.

kommer neppe til å skje, heftig promotering, daukjøtt motstander og penge sirkuset er i gang
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #46 : 25. oktober 2008, 16:36 »
.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #47 : 25. oktober 2008, 16:57 »
Var det han som satse på Fagernes også?

Fagernes og Dolonen ha : )

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #48 : 25. oktober 2008, 16:59 »
Fagernes og Dolonen ha : )

Ja det var to fine fyrer Grin
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #49 : 25. oktober 2008, 17:05 »
fra strongman til boxing :Smiley
jaja det skal bli spennende å se hvor lenge det varer Wink
spør du meg, så tror jeg at det ligger litt helseproblematikk rundt avgjørelsen hans
han har jo tynt kroppen til det maksimale,og har sikkert ikke bare spist havregryn for å si det litt mildt Cool
mao han har sikkert fått kniven på strupen fra en lege regner jeg med
mannen har mye power og sikkert bra spenst,men jeg tror ikke det holder for å nå toppen
men hvorfor ikke prøve
mannen er uten tvil en vinnertype
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Zuul

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #50 : 25. oktober 2008, 17:14 »
Vi får tro det går Haugen bedre enn forgjengerne Smiley

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #51 : 25. oktober 2008, 18:23 »
Synsing om helseproblemer hører ingen steder hjemme !

Ønsker Haugen lykke til med boksinga ! Blir spennende. Han er en atlet akkurat som dolonen (i min mening en potensielt mye større idrettsmann) og jeg tror han kan nå toppen i hva han vil når han går inn for det!

Det er utrolig hva du har fått til i tiden som strongman, norges sterkeste kanskje noensinne på noen få år fra et ganske gjenomsnittlig utgangspunkt ! Det ble en kort og imponerende strongmankarriere, og han har vel kanskje fått oppnådd det han ville selv om målet om å bli WSM nå er byttet ut med andre mål. Han har ihvertfall gjort seg veldig bemerket både nasjonalt og internasjonalt på kort tid, på en måte som ingen andre har gjort før han? Du og Karlsen har fått satt strongman skikkelig på agendaen, og mer godtatt blant det norske folk! Han har fått mye skryt, men fortjener alt. 100% IRONWARRIOR!

enda en gang; Lykke til !
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget -TT-

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 211

  • Quincy Taylor
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #52 : 25. oktober 2008, 18:45 »
Det blir et enormt stort savn. Vi får bare håpe han gjør det bra, men at han også gjør comeback innenfor strongman.

Lykke til, Arild!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #53 : 25. oktober 2008, 19:05 »
Lykke til med boksekarrieren, det spiller jo ikke så stor rolle hvor god arild er, det er nok av journeymen der ute. Men er markedet stort nok til at vi får noe mer en 2-3 kamper mot daukjøtt med en promotor som stikker av med mesteparten av pengene da? Å bli god i boksing krever like stort talent som å bli god i hvilken som helst annen idrett, bare eksepsjonelle talenter klarer å hevde seg med få års trening på baken. I tillegg finnes det en hel hær av sultne fattige ungdommer som står klar til å være med på leken.
Derfor tror jeg dette blir hype, knall og fall. No offence-motbevis meg gjerne.

Jeg sitter igjen med intrykket av en person som blir styrt mer en han styrer selv. Og det er skummelt.
Hadde arild hatt rette menn bak seg skulle han nok kunne tjent noen kroner på seg selv i årene fremover innen styrkesirkuset også.

Men når det er sagt jeg ønsker han så mye lykke til, og håper han får ut av livet alt han ønsker.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #54 : 25. oktober 2008, 19:08 »
Lykke til med boksekarrieren, det spiller jo ikke så stor rolle hvor god arild er, det er nok av journeymen der ute. Men er markedet stort nok til at vi får noe mer en 2-3 kamper mot daukjøtt med en promotor som stikker av med mesteparten av pengene da? Å bli god i boksing krever like stort talent som å bli god i hvilken som helst annen idrett, bare eksepsjonelle talenter klarer å hevde seg med få års trening på baken. I tillegg finnes det en hel hær av sultne fattige ungdommer som står klar til å være med på leken.
Derfor tror jeg dette blir hype, knall og fall. No offence-motbevis meg gjerne.

Jeg sitter igjen med intrykket av en person som blir styrt mer en han styrer selv. Og det er skummelt.
Hadde arild hatt rette menn bak seg skulle han nok kunne tjent noen kroner på seg selv i årene fremover innen styrkesirkuset også.

Men når det er sagt jeg ønsker han så mye lykke til, og håper han får ut av livet alt han ønsker.



Boksenivået er vel kraftig på hell. Mma tar mange av talentene og er utrolig mye mer underholdende og drar flere folk i feks Usa.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #55 : 25. oktober 2008, 19:15 »

Boksenivået er vel kraftig på hell. Mma tar mange av talentene og er utrolig mye mer underholdende og drar flere folk i feks Usa.

Ja absolutt, boksing som underholdning ble ødelagt en stund etter boksing som sport (for de som tok den) Ikke mye troverdighet igjen der i gården. MMA er jo lokomotivet nå, men hva kan han tilføre? Det kan jo være litt promotion i strongmanbakgrunnen da, men det er ikke så mange latmannskamper i mma som i boksing.

Utlogget Sakuraba

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 433

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #56 : 25. oktober 2008, 20:25 »
Egentlig er det ikke så dumt det her. Arild er veldig ung og er allerede en av verdens sterkeste menn. Styrken alene kan skape store problemer for en god del habile boksere. Jeg tror han kan stable med en rekke motstandere som er handplukket for han men han vil nok stoppe når han møter motstandere av et visst kaliber. Heldigvis er HW ikke er den divisionen med mest talent så vi får se.
Det beste for Haugen med tanke på hva som best med tanke på framtiden (+helsa)  og det som passer kroppen hans er vel MMA..får håpe han skifter etterhvert Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #57 : 25. oktober 2008, 21:25 »
Lurer litt på hva som har skjedd fra "skal bli sterkest i verden eller dø" til denne beslutningen jeg da....
Kanskje er det fornuften som har seiret her? Gutten har jo tross alt lagt på seg over 50 kg på 4 år så langt jeg kan se...

Hadde vært fint å høre litt mer fra arild rundt dette, at det faktisk ikke er verdt det å ofre helsa si for peanøtter...

Utlogget OSL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • Team strongman Roy Holte
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #58 : 25. oktober 2008, 23:20 »
Syns at det er synd at en så bra strongman som Arlid legger opp, hadde virkelig tro på at han kunne vinne wsm med tiden. Har ett veldig godt inntrykk av Arild og håper han blir å se på utvalgte strongmanstevner selv som ikke-aktiv.

Tror han er svært talentfull uansett hva han måtte satse på, og har den nødvendige viljen som skal til for å nå langt. Det har han allerede bevist. Ønsker han lykke til videre! Smiley
Sponset av:
INTERNUTRITION

Steiksver - Blid og Sterk


Utlogget Invalesco

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • Jeg skal bli stor !
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #59 : 25. oktober 2008, 23:52 »
Jeg syns dette var utrolig synd... jeg hadde virkelig gledet meg til å se han vinne WSM 2010. Han er jo ett utrolig talent innenfor strongman!
men jeg ønsker han lykke til med boksingen  Smiley han kommer til å nå veldig langt der også forhåpentligvis!
Oslo Styrkeløft Klubb
Vekt 100 kg høyde 190cm.
Benkpress 145 konkuranse
Knebøy    190 konkuranse
Markløft   217,5kg konkuranse
17 år

Norgesmester i Styrkeløft
Ungdom -100   2009

Sølv Benk NM 09  
inntill 100kg       



En hindring er det du ser når du slutter å fokusere på målet.

Bildeprofil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!